Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.955

    Post

    Heb Gert leren kennen toen hij al bijna 5 jaar gescheiden was. Ben vandaag naar de dienst geweest in Vlissingen en vind het heel fijn om te weten dat Gert en Coba (de moeder van z'n zoon Bas) elkaar weer gevonden hadden die laatste weken.
    .........

  2. #42

    Standaard

    Ik heb je gezien. Liep een hele tijd links van je. Goed dat je er was.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.955

    Standaard

    Hoi Eltjo, ik heb jou ook gezien... maar wist niet dat je mij (her)kende, daarom heb ik je maar niet aangesproken. We komen elkaar vast nog wel eens tegen op een gitaarfestival, ik zal je dan in ieder geval wel gedag zeggen.
    .........

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makor1966
    Hoi Eltjo, ik heb jou ook gezien... maar wist niet dat je mij (her)kende, daarom heb ik je maar niet aangesproken. We komen elkaar vast nog wel eens tegen op een gitaarfestival, ik zal je dan in ieder geval wel gedag zeggen.
    Ik zag dat je mij niet zag. Je was nogal in jezelf dus heb ik dat maar gerespecteerd. Ik ken je overigens niet, maar sommige mannen hebben ook intuïtie...!

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.955

    Standaard

    Toch wel apart dat je mij herkend hebt. Ik had je al een keer gezien voordat ik was gaan zitten. Je kwam uit een zijkamertje, je ging later links voor me zitten aan de andere kant van het pad. (Niet dat je toch iemand anders in gedachten had)
    Leuk om je niet gezien te hebben in ieder geval
    .........

  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makor1966
    Je kwam uit een zijkamertje, je ging later links voor me zitten aan de andere kant van het pad.
    Klopt helemaal!

  7. #47

  8. #48

    Standaard

    Even een bump voor deze 11 jaar oude thread ter nagedachtenis van mijn ouwe makker Gert de Meijer. Velen van jullie zullen hem misschien niet meer kennen, maar toentertijd was hij een de titanen op dit forum, en ook daarbuiten natuurlijk, als gitarist. Ik kende hem al een poosje als gitarist via dit forum, maar was recentelijk ook persoonlijk met hem in contact, toen hij plotseling en heel snel overleed aan longkanker. Hij was 53 - veel te jong. Zijn begrafenis (met live muziek uiteraard) voelt als hooguit twee jaar terug. Maar het zijn er dus al 11...

    Beste Gert, als er leven is na de dood, doe dan vooral de groeten aan Django en Chet. En ik hoop van harte dat ze je niet alleen een harpje hebben gegeven!

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker Bekijk bericht
    Even een bump voor deze 11 jaar oude thread ter nagedachtenis van mijn ouwe makker Gert de Meijer. Velen van jullie zullen hem misschien niet meer kennen, maar toentertijd was hij een de titanen op dit forum, en ook daarbuiten natuurlijk, als gitarist. Ik kende hem al een poosje als gitarist via dit forum, maar was recentelijk ook persoonlijk met hem in contact, toen hij plotseling en heel snel overleed aan longkanker. Hij was 53 - veel te jong. Zijn begrafenis (met live muziek uiteraard) voelt als hooguit twee jaar terug. Maar het zijn er dus al 11...

    Beste Gert, als er leven is na de dood, doe dan vooral de groeten aan Django en Chet. En ik hoop van harte dat ze je niet alleen een harpje hebben gegeven!
    Jeetje Eltjo! 11 jaar al weer Lijkt inderdaad maar een paar jaar geleden. Kom hier niet meer zo vaak maar zie net Gert z'n naam voorbij komen en schrik er toch weer even van. Doet me ook weer denken aan Bert, m'n favoriete koffie adviseur……...
    Een dikke streep is ook een lijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top