Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard morgen naar feedback..

    aangezien het bijna mijn verjaardag is wilde mijn pa en ik morgen naar feedback gaan om wat leuks te halen. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen een staalsnarige akoestische gitaar of multi-effecten voor m'n elektrische... denk dat het het laatste wordt. Maar er zijn verschillende feedback afdelingen en dus is de vraag: hebben ze in utrecht wel effecten of is dat bij ene ander filliaal?

    over de multi-effecten gesproken. Ik ben een beginneling op dit gebied en wil dus wat leuks halen om met effecten te experimenteren. max ligt denk ik rond de 130 euro, dus welke bevelen jullie me aan om mee te beginnen?

    alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Ik raad je allereerst aan om even te wachten met naar de Feedback te gaan, want rond deze tijd is het er behoorlijk druk .

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Ik raad je allereerst aan om even te wachten met naar de Feedback te gaan, want rond deze tijd is het er behoorlijk druk .
    tjah dat kan ik me voorstellen maar pa en ik hebben toch morgen uitgekozen om wat leuks te gaan doen omdat we nogal krap in schema zitten, dus ik denk dat ik de drukte maar voor lief neem...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Test eens de Boss ME50 uit.Dat vind ik een leuk multi effect met zeer goeie deley en modulatie(chorus,phaser,flanger etc) effecten aan boord.De overdrives en distortions zijn wel iets minder maar om mee te beginnen goed genoeg.Nieuw kost ie dacht ik rond de 300 euro maar 2de hands,met beetje mazzel wel te vinden voor 130-150 euro.Een nieuw multi effect voor 130 is namelijk best moeilijk.Je zou nog kunnen kijken wat Behringer heeft(de V-amp bijv.) en Digitech.Dat laatste ben ik niet zo in thuis.Oh en niet te vergeten Zoom,die heeft ook wel een paar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    http://www.feedback.nl/?id=55&b=G21U Het kleinere broertje van deze kost 99, heeft geen expressiepedaal en usb. Koop deze maar, kan je gelijk multitracken op de pc! (En in Utrecht hebben ze ook effecten hoor)
    ALLES IS VERKOCHT!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Effect ! EHX memory man bijvoorbeeld......

    Neem voor mij ook iets leuks mee.

    Bij voorbaat dank!
    VRIEND!!!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Neem voor mij ook iets leuks mee.

    Bij voorbaat dank!
    VRIEND!!!!!
    mag ik dan eerst even jouw pinpas en pincode in ontvangst nemen vriend?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Als je zoom multi-effecten (gfx-3, gfx-1, G1x, G2 etc.) gaat testen, post dan even je bevindingen!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544
    Als je zoom multi-effecten (gfx-3, gfx-1, G1x, G2 etc.) gaat testen, post dan even je bevindingen!
    ok zal ik doen. zal niet echt goeie review worden als noob maar zal er aan denken . ik vraag me zowiezo al af wat het verschil tussen de gfx-3 en g 2.1 u, maar daar kom ik morgen wel achter denk ik. De gitaar gaat in ieder geval achterin de auto

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2002
    Locatie
    Vorden
    Berichten
    132

    Standaard

    Persoonlijk zou ik zelf voor 2dehands gaan, zeker de multieffecten schrijven 2dhands behoorlijk af dus heb je gewoon een in de regel een beter klinkend apparaat, wat vaak nog meer opties heeft ook (als je er al niet in verzuipt :P)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top