Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2002
    Locatie
    Waarland
    Berichten
    230

    Standaard

    Op 2002-12-23 00:46, schreef Moonchild:
    Als een van die strats meer resoneerde (omdat ie lichter is) en "gek genoeg" een stuk lichter was, dan is dat de versie met de (swamp) ash body ipv alder.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Moonchild op 2002-12-23 00:51 ]</font>
    is dat beetjuh positief eigenlijk???

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.070

    Standaard

    Ga voor die Fender, die peavey voegt nix toe aan wat je nu al hjeb staan, en het mooie van die fender is het neck element (lekker ploinken)

    CheerS!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Op 2002-12-23 10:45, schreef pim1234:
    Op 2002-12-23 00:46, schreef Moonchild:
    Als een van die strats meer resoneerde (omdat ie lichter is) en "gek genoeg" een stuk lichter was, dan is dat de versie met de (swamp) ash body ipv alder.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Moonchild op 2002-12-23 00:51 ]</font>
    is dat beetjuh positief eigenlijk???
    alder vs swamp ash is een kwestie van smaak. dus als je die beter vindt moet je die nemen :smile:

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2001
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.310

    Standaard

    Maar t'is dus wel ff slim om van tevoren te bekijken wat voor eentje je in je handen hebt, anders is het appels met peren vergelijken.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 februari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    161

    Standaard

    Hoi allemaal, bedankt voor jullie vele reacties. Maar ben er nog steeds niet helemaal uit. Weten jullie wat het is. Die Fender vind ik echt helemaal te gek, maar ben gewoon bang dat hij erg veel op mijn andere gitaren lijkt (2 jems en een nitefly) en dan met name op mijn Nitefly. Die Peavey WOlfgang EXP is iets geheel anders en ook nog goedkoper maar kwalitatief weer wat minder (gebruikte hout, etc.)... Ik zit echt met mijn handen in mijn haar...

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 februari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    161

    Standaard

    o ja, die strat is trouwens zo´n sienna sunburst, die nieuwe kleur en is volgens mij ook een ash-versie

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Nou, die Wolfgang zal juist precies hetzelfde zijn als je JEM's, kijk maar naar de hardware. Het enige wat anders is, is de vorm. Ik raad je echt die Fender aan.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Op 2002-12-24 17:43, schreef sash:
    Nou, die Wolfgang zal juist precies hetzelfde zijn als je JEM's, kijk maar naar de hardware. Het enige wat anders is, is de vorm. Ik raad je echt die Fender aan.
    Nou ze hebben allebei een floyd maar voor de rest is de hardware totaal niet hetzelfde. Maar zelf zou ik ook voor de fender gaan.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 februari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    161

    Standaard

    Ik ben er inmiddels uit. Ik ga voor de Fender. Het is toch gewoon kwaliteit waar je voor betaald en is veelzijdiger dan de wolfgang. Ook is de wolfgang idd. meer van hetzelfde t.o.v. de jem´s die ik al heb. In ieder geval bedankt voor jullie vele reacties. Dankjulliewel!!

    Martijn

  10. #20
    Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    83

    Standaard

    Wat heeft iedereen toch met die grote namen. Ik ben totaal niet onder de indruk van de fender kwaliteit. Als er blijkbaar Fender of Gibson opstaat is het goed. Fender is de helft van de tijd ook brandhout. cq. Ik zou voor de wolfgang gaan. Heb je tenminste niet een gitaar waar iedereen al op speelt. Ik snap echt niet wat daar nou zo leuk aan is.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top