Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 46
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Agh , hij heeft gelijk een goede forum introductie zo :P
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  2. #12
    Member
    Geregistreerd
    11 mei 2006
    Locatie
    limburg
    Berichten
    40

    Standaard

    Jammer jongen. Ik woon wat te ver om iets af te spreken maar je stijl beviel mij wel. Zelf was ik ook een grote LP fan omdat ik door dat soort muziek me meer ben gaan interesseren in bands en muziek.
    Niks van aantrekken wat die andere gozers zegen.
    Viva la revolution

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Master Silond
    lamb of god roels en zo fucking moeilijk is het ook weer niet, want het zijn gewoon mineur loopjes die ze gebruiken bij de solo's. Datzelfde geldt voor Slipknot, maar voor die solo's moet je wel een paar keer meer oefenen dan een Linkin park nummer.
    Dat klopt maar lamb of god heeft het toch meer van hun riffs.
    En die zijn in mijn ogen moeilijker dan riffs van slipknot.
    Maar op sacrament van lamb of god (2006 album) staan wel echte solo's en geen loopjes.
    Gear:
    Ibanez RG570 (for sale)
    Ibanez RG521 (for sale)
    Ibanez RG321 (for sale)
    Ibanez SC420
    Roland Cube 15 (for sale)
    EHX Metal Muff/EHX LPB-1/Digitech Digidelay

  4. #14

    Standaard

    Serieus reageren mensen....zinloze discussies laten we hier op dit subforum achterwege!
    If you can't get great sounds out of this guitar you need to get yourself guitar lessons.

  5. #15

    Standaard

    ik heb misschien wel interesse, heb je misschien een opname van jezelf die je kan posten ? paar van die solo's enzo

  6. #16

    Standaard

    Ik had wel eens een opname, alleen die had ik gebruikt voor een cultureel werkstuk.

    Ik kan wel solo’s en riffs van Rammstein noemen die ik ken:

    Een van de lastige:

    Engel
    Tier
    Acshe Zu Asche
    Klavier
    Keine lust
    Zwitter
    Weisses Fleish

    En zo ken ik er nog een stuk of 30 nummers van Rammstein. De Herzeleid en Sensucht cd’s ken ik al, maar de Mutter, reise reise en Rosenrot cd’s ken ik al bijna helemaal. Het was wel erg frustrerend om zoveel nummers in een anderhalf jaar te oefenen, omdat ik soms wel eens 8 uur aan een stuk bezig was met oefenen.

    En van de linkin park nummers ken ik de meeste wel. Bijvoorbeeld bij de hybrid theory cd ken ik de nummers Runaway en with you niet, omdat die nummers op een zeven snaren gitaar word gespeeld. ( en zelf vind ik forgotten geen mooi nummer dus die speel ik ook niet, maar ik kan het wel als het zou moeten). En van de Meteora cd kan ik alleen lying from you nog niet, omdat ik die nog moet instuderen. Ik hoop dat dit genoeg zegt anders kun je misschien even langs komen en dan zal ik een aantal nummers voor je spelen.

    Welk instrument bespeel je?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Master Silond
    En zo ken ik er nog een stuk of 30 nummers van Rammstein. De Herzeleid en Sensucht cd’s ken ik al, maar de Mutter, reise reise en Rosenrot cd’s ken ik al bijna helemaal. Het was wel erg frustrerend om zoveel nummers in een anderhalf jaar te oefenen, omdat ik soms wel eens 8 uur aan een stuk bezig was met oefenen.
    Ja, maar Mutter, Rosenrot en Reise Reise zijn bijna alleen maar powerchords in Dropped-D of C, dus echt moeilijk is dat niet
    Kan je de solo van Herzeleid ook?


  8. #18

    Standaard

    Ja die solo van herzelied kan ik ook. Het is wel een aparte solo met een A.H. hormonic er tussen in. Dus het is altijd maar geluk hebben of je die kunt laten klinken midden in de solo. Met de solo van de keyboard moet je ook ineens erg snel riffs maken. Erg toffe nummer!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Ja, maar het gaat me met name om die whammy-aktie op het eind Die a.h. is het moeilijke niet namelijk


  10. #20

    Standaard

    Je moet dan van de 9 van de tweede dikke snaar naar de 11 toe. En daarna moet je gewoon van de 11 naar de 4 en zo heen en weer. Het ziet er moeilijk uit maar dat is het niet hoor.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top