Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 46
  1. #1

    Standaard Rammstein/Linkin Park/The Shadows solo gitarist!

    Hallo,

    Ik speel nu ong een anderhalf jaar gitaar. Ik ben zeer gedreven en zoek een band of muzikanten die vooral Rammstein of Linkin Park muziek maken. Zelf ben ik pas begonnen met Slipknot en dat is geen probleem voor mij. Soms speel ik ook wel eens the Shadows omdat ik de stijl die ze hebben erg mooi vind.

    Over mijzelf:

    Ik ben 16 jaar
    Ik heet ricardo kroon
    ben een jongen
    En woon in vlijmen( ligt in de buurt van Den Bosch,Waalwijk,vught en Drune)

    Dus wil je mischien met mij headbangen met Asche Zu Asche of one step closer? of toch liever iets rustigers zoals Apache?

    Geef maar een gil of mail naar the_one_ricardo@hotmail.com

    Of bel naar 073-5118759.....
    Laatst gewijzigd door Master Silond; 17 januari 2007 om 20:17

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    953

    Standaard

    skills en linkin park gaan niet met elkaar samen vriend...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesz
    Dit gaat mijn sig in.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben bang toch van wel gast. Speel maar eens don't stay of qwerty met je ogen dicht. En probeer maar eens de Harmonic stukken zonder te kijken. Dat lukt je niet. Dus er zit zeker een moeilijkheid in de Linkin Park nummers. De meeste muzikanten die zeggen dat Linkin Park niet echt een guitar play hebben en denken da ze het zo kunnen naspelen. Die muzikanten bakken er helemaal niks van.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    ik denk dat hij ermee bedoelt dat linkin park gewoon geen skills heeft en als je dan zo zou spelen zoals iemand die het al 4 jaar doet, dan speel je lp met gemak na, btw rammstein is wel heel erg vet. me muziek leraar zegt dat het een van de moeilijkste band is om te coveren omdat je 'het gevoel' ervoor moet hebben,

    buck dich
    Proud Sovtek owner.

  5. #5
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Master Silond
    Ik ben bang toch van wel gast. Speel maar eens don't stay of qwerty met je ogen dicht. En probeer maar eens de Harmonic stukken zonder te kijken. Dat lukt je niet. Dus er zit zeker een moeilijkheid in de Linkin Park nummers. De meeste muzikanten die zeggen dat Linkin Park niet echt een guitar play hebben en denken da ze het zo kunnen naspelen. Die muzikanten bakken er helemaal niks van.
    Oefen jij altijd met je ogen dicht?

  6. #6

    Standaard

    het zou me meer verbazen als je don't stay niet met de ogen dicht kon spelen, wat een slaap nummer zeg
    Schecter C-7 FR
    Peavey 5150
    Boss GT-8
    http://www.myspace.com/nnfiband

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    271

    Standaard

    ehhh

    lol Linkin park en solo gitarist LOL

    En de harmonic stukken zijn nou egt niet moeilijk te noemen lol

    Ga dingen spelen als mastodon/lamb of god/Tool ofzo.

    Dan maak je kennis met echt (alt.metal)gitaarspel.
    Gear:
    Ibanez RG570 (for sale)
    Ibanez RG521 (for sale)
    Ibanez RG321 (for sale)
    Ibanez SC420
    Roland Cube 15 (for sale)
    EHX Metal Muff/EHX LPB-1/Digitech Digidelay

  8. #8

    Standaard

    Wat lopen hier ook allemaal weer van die kut kinderen rond zeg.
    Als je niks zinnigs te melden hebt kun je gewoon je bek houden en laat de topicstarter nou gewoon zijn ding doen en bemoei je er verder niet mee.

  9. #9

    Standaard

    Voor de mensen die op mijn post hebben afgereageerd: Het is jullie mening, maar wel kinderachtig zeg. Ik ben hier niet om iemand af te zeiken maar om een band of aantal muzikanten te zoeken en als je mijn muziek niet boeit dan hoef je er ook niet op te reageren. Linkin park is makkelijk en ja ik speel wel vaak met me ogen dicht omdat je het dan uitdagender maakt. lamb of god roels en zo fucking moeilijk is het ook weer niet, want het zijn gewoon mineur loopjes die ze gebruiken bij de solo's. Datzelfde geldt voor Slipknot, maar voor die solo's moet je wel een paar keer meer oefenen dan een Linkin park nummer.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2005
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    2.157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MusicManMaestro
    Wat lopen hier ook allemaal weer van die kut kinderen rond zeg.
    Als je niks zinnigs te melden hebt kun je gewoon je bek houden en laat de topicstarter nou gewoon zijn ding doen en bemoei je er verder niet mee.
    Inderdaad, trieste bedoeling zeg. Dat je er niet van houdt oke maar wat is het nut dat hier op zo'n manier duidelijk te maken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top