Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 206
  1. #11
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Ik werk ook in een supermarkt en krijg zeker voor 700 euro in een karretje hoor. (dure wijn, cd's als ze die verkopen (bij mij dus wel),duur vlees,dure sterke drank..)

    on-topic:
    ik vind het inderdaad nogal verwaand overkomen.
    Als je daar nu dagelijks iets zou kopen, of regelmatig al een grote aankoop hebt gedaan dan snap ik het wel nog, maar zoals reeds gezegd is 700 euro in een gitaarwinkel echt geen superbedrag.
    En je koopt een setje van 700 euro, waarom zou daar dan plots nog iets af moeten als het samen aan 700 geprijsd is???
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 november 2006
    Locatie
    veenendaal
    Berichten
    242

    Standaard

    Mag ik even iedereen er aan herinneren dat 700 euro zo'n 1500 gulden was? Me dunkt dat dat een fors bedrag is om uit te geven. Kijk, zeg dan als firma dat je per definitie nix aan korting geeft bij bestedingen onder de weetikveel euro. Dan ben je van dit soort dingen af. En kopen bij Feedback moet je volgens mij doen door 5000 euro op de toonbank te leggen, zeggen dat je dat vandaag wilt besteden en misschien dat je dan geinteresseerd word geholpen... tis jammer maar tis zo

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2005
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puntdroad
    Mag ik even iedereen er aan herinneren dat 700 euro zo'n 1500 gulden was? Me dunkt dat dat een fors bedrag is om uit te geven. Kijk, zeg dan als firma dat je per definitie nix aan korting geeft bij bestedingen onder de weetikveel euro. Dan ben je van dit soort dingen af. En kopen bij Feedback moet je volgens mij doen door 5000 euro op de toonbank te leggen, zeggen dat je dat vandaag wilt besteden en misschien dat je dan geinteresseerd word geholpen... tis jammer maar tis zo
    In de gitaarwereld is €700,- niet echt verschrikkelijk veel hoor...Daar heb je nog net een hele goedkope Gibson voor en een redelijke Fender. Om over alle stacks en effectapparatuur nog maar te zwijgen.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2005
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    403

    Standaard

    En over de korting: als je bijvoorbeeld bij elkaar een gitaar, versterker en nog wat spul bij elkaar op €700,- komt dan mag je wel iets van tegemoetkoming verwachten, niet veel maar wat tientjes er af lullen en een gratis kabel moet toch wel lukken.
    Maar als je een gitaar van €700,- koop dan krijg je idd niet echt veel kans op korting.
    En dan moet je idd niet bij feedback zijn voor de beste service en vriendelijkheid.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Nou, ik wil vriendelijkheid niet gaan koppelen aan de korting die ze geven. Als ze goeie service en advies geven (in welke zaak dan ook) maar geen korting, zijn ze niet gelijk klantonvriendelijk. Je kunt gewoon geen korting eisen. Je hebt al besloten dat je die gitaar wil. Dan geef je dus eigenlijk al aan dat je akkoord gaat met de prijs. Anders had je vor de tijd al wat moeten zeggen.

    Geen korting geven is niet gelijk aan onvriendelijk..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2005
    Locatie
    Tiel
    Berichten
    403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Nou, ik wil vriendelijkheid niet gaan koppelen aan de korting die ze geven. Als ze goeie service en advies geven (in welke zaak dan ook) maar geen korting, zijn ze niet gelijk klantonvriendelijk. Je kunt gewoon geen korting eisen. Je hebt al besloten dat je die gitaar wil. Dan geef je dus eigenlijk al aan dat je akkoord gaat met de prijs. Anders had je vor de tijd al wat moeten zeggen.

    Geen korting geven is niet gelijk aan onvriendelijk..
    Ik weet niet of je het over mijn opmerking had, maar ik had het ook niet over die vergelijking. Ik heb ook liever een goede service en geen korting, of ik moet zeker weten dat ik het beter weet en het moet goedkoop zijn

  7. #17

    Standaard

    ik heb trouwens bij feedback vaak zat gratis plectrums en/of kabeltjes enzo gehad bij aankoop van een paar dingetjes voor nog geen 100 euro. en dat terwijl ik er niet om vroeg!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Daar -->
    Berichten
    579

    Standaard

    Korting eisen vind ik maar erg raar, nee heb je en ja kan je krijgen. Maar om er nou van uit te gaan vind ik nogal triest en, zoals Tho al zei, verwend eigenlijk.

  9. #19

    Standaard

    Aan de andere kant is het vaak gewoon gebruikelijk dat er korting wordt gegeven in muziekzaken. Dan kun je er uit beleefdheid niet naar vragen, maar omdat het gebruikelijk is zit er gewoon een grote marge op de prijs op het kaartje. Dan boor je jezelf misschien wel 100 euro door de neus....

    Gewoon vriendelijk informeren naar de prijs ookal staat het op een kaartje, en als je het echt te veel vind kun je aangeven dat je het wat veel vind, dan merk je echt wel of ze daarin mee willen gaan of niet.

  10. #20
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
    Aan de andere kant is het vaak gewoon gebruikelijk dat er korting wordt gegeven in muziekzaken. Dan kun je er uit beleefdheid niet naar vragen, maar omdat het gebruikelijk is zit er gewoon een grote marge op de prijs op het kaartje. Dan boor je jezelf misschien wel 100 euro door de neus....

    Gewoon vriendelijk informeren naar de prijs ookal staat het op een kaartje, en als je het echt te veel vind kun je aangeven dat je het wat veel vind, dan merk je echt wel of ze daarin mee willen gaan of niet.
    Volledig mee akkoord, maar de topicstarter koopt uiteindelijk niet wat hij wou omdat hij geen korting kreeg?
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top