Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 11192021
Weergegeven resultaten: 201 t/m 206 van 206
  1. #201
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ik vind het gewoon een raar verhaal dat je alsnog via internet je gitaar bestelt. Als je normaal gesproken diverse gitaren gaat testen, doe je dat om de beste gitaar uit te zoeken. Qua feel, qua sound, qua alles. De ene strat is de ander niet, dus is het idd vrij gebruikelijk dat je ze allemaal even test. Maar dit gaat in jouw geval niet op, omdat je uiteindelijk je gitaar toch via internet bestelt, zonder dat je weet of ie goed is, lekker voelt en goed klinkt.

    M.a.w., je hebt blijkbaar niet zitten testen om het beste exemplaar uit te kiezen.
    oke, nu begrijp ik je goed...... Tja, misschien heb je wat dat betreft gelijk. Misschien was het een impulsieve reactie, ik zal moeten afwachten....

    @ Wokkie -> jij hebt daar ook wel een goed punt

  2. #202
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petekay
    ???
    ik was er 1,5 uur. Dus zo gek lang is dat niet lijkt me voor zo'n grote aanschaf. Ook heeft ie geen advies gegeven of wat, dus ik heb hem weinig tijd gekost. En afstellen duurde maar 5 minuutjes.

    Ten tweede, als hij gewoon normaal had ik de afgestelde gitaar gekocht.

    Als je erbij was geweest had je mijn reactie wel begrepen denk ik...
    Denk dat jij iets te heftig reageert. Anderhalf uur is wat veel, hoewel het afhangt van hoeveel gitaren je uitgeprobeerd hebt. Ik vind het ook niet gek dat de winkelier de gitaar alleen wil afstellen als je hem daadwerkelijk koopt. Tenzij ze aan alle kanten ratelt, natuurlijk.

    Heb met mezelf ook min of meer afgesproken dat als ik een gitaar koop die ik uitgebreid heb uitgeprobeerd in 'mijn' winkel, ik de gitaar ook echt daar koop. Meestal krijg ik dan wat korting en het verschil met een duitse internetwinkel betaalt zich nog wel terug in de service.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wokkie
    als de verkoper nou klantvriendelijk was geweest en behulpzaam, dan was dit niet gebeurd. Die verkoper moet duidelijk op een cursus of prozac
    Effe voor me duidelijkheid, Was jij er nou zelf bij? Je doet het tenminste voorkomen alsof die verkoper zich absoluut gestoord heeft gedragen terwijl je maar één kant van het verhaal hebt gehoord.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #204
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
    Effe voor me duidelijkheid, Was jij er nou zelf bij? Je doet het tenminste voorkomen alsof die verkoper zich absoluut gestoord heeft gedragen terwijl je maar één kant van het verhaal hebt gehoord.
    Gestoord?... dat maak jij ervan. Ik vind zijn verhaal wel duidelijk en geef mijn mening hierover
    Pick-o-holic

  5. #205
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wokkie
    Gestoord?... dat maak jij ervan. Ik vind zijn verhaal wel duidelijk en geef mijn mening hierover
    Wat is iemand dan die volgens jou Prozak nodig heeft? En dan nog ken je maar één kant van het verhaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #206
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    112

    Standaard

    sorry hoor maar ik ga hier niet verder over in discussie, want dan komt er toch geen eind aan
    Pick-o-holic

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top