Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 21 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 206
  1. #1

    Angry gitaar kopen met korting????

    Ik was pas geleden bij feedback daar had ik een leuk gitaartje uitgezocht van rond de 450 euro's en een leuk nieuw oefenversterkertje voor thuis van rond de 225 euro. Dus in totaal zat ik op zo'n 700 euro voor een leuk setje.

    Ik vraag wat kunnen we aan de prijs doen? Zegt de verkoper: "niets" ik kan er wel een gitaar kabeltje bij geven. Komt die lullo met zo'n goedkoop gitaar kabeltje aanlopen van 5 euro. Hij wilde er verder niets mee doen, omdat het geen duur setje was. Ik zei dat in mijn ogen 700 euro geen super laag prijsje was.... Nog wat met hem gepraat , maar was een irritant mannetje.

    Dus de deal ging voor mij niet door, mede doordat ik niet vond dat ik daar prettig geholpen ben.

    Wat is jullie ervaring met het kopen van een gitaar?

    Is er iets te regelen met korting of iets gratis erbij als je een setje van rond de 700 euro koopt?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Ik vind dat je een beetje een verwend nest bent. In mijn ogen is 700 euro nogal weinig. Hoeveel korting of wat dan ook had je verwacht?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Dat ligt er maar net aan. Als ze er al een scherpe prijs aan hebben hangen, zal de prijs niet veel meer zakken natuurlijk. Het is dus afhankelijk van het produkt.

    Als ik een tweedehands Amerikaanse strat zie staan voor €600, ga ik niet meer zo hard zeuren om korting. Bij een tweedehands Epi Les Paul van €500 wil ik mijn best nog wel doen. Het ligt aan de marktwaarde en de vraagprijs van het artikel dat je wil kopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Ik vind ouwehoeren over korting zo lomp. Het ligt daar gewoon voor die prijs... als ik een grote kar boodschappen haal, wil ik ook toch niet ineens een pot pasta-saus gratis
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Dat mag je vinden. In een supermarkt is het idd ook niet gebruikelijk. Maar in muziekwinkels, elektronicawinkels en zo is het redelijk gebruikelijk dat je vraagt om korting.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Als je vriendelijk blijft en ervan uitgaat dat je geen (grote) korting krijgt kom je nooit van een koude kermis thuis. Mijn Blade was afgeprijsd van 1100 euro voor 800 euro en ik kreeg er een kabel bij van 16 euro en een setje snaren. Was ik best tevreden mee.
    Gezocht: Zoom FP01 exp./volume-pedaal, EHX Pitch Fork

  7. #7

    Standaard

    Mij gaat het nog niet eens zo om de korting, maar wel op de manier hoe je geholpen wordt.........

    En aangezien ik had gehoord dat het "gebruikelijk" is om er iets bij te doen als je iets leuks koopt. Zo kreeg ik toen ik mijn eerste elektrische gitaar kocht (toen 175 euro's) wel een goede kabel en een setje snaren erbij. (helaas bestaan deze winkel niet meer.....

    En 700 euro is voor de een misschien niet zoveel geld, maar voor de ander is het wel veel geld....

    En over boodschappen doen ik zou jou wel eens met je karretje bij de supermarkt met 700 euro aan produkten willen zien. (kijken of dat in 1 karretje past..........

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    weetje wat het verschil is....

    bij iets zoals feedback ga je echt niet snel korting krijgen... ga je naar het buurdwinkeltje dan wel... die doen aan klantenbinding, zo'n grotezaak doet dat niet tot nauwlijks...

    en ik vind het vrij apart dat de deal niet doorgaat omdat je geen korting krijgt... je kan iets vragen, dat betekend niet dat je het MOET krijgen maar dat je het KAN krijgen...
    als je dta ding wilt hebben ga jeniet lopen mekkeren... en nee 700 euro voor mij ook niet echt weinig(hoewel m'n beide bassen meer waarde hebben dan 700 en me versterker ook) maar dat betekend niet dat je korting moet krijgen... ik vind et meestal al chill als ik er wat kabels en een tas bij krijg... en als ik om meer vraga en het krijg dan is het chill, krijg ik dta niet nouja jammer dan, wil dta ding toch hebben!
    more than the X's on our hands...

    :: Mijn bandje ::

  9. #9

    Standaard

    wedden dat ik voor 700 euro aan producten in een winkelwagentje krijg?!?!

    je moet niet zo verwend doen!!
    en tsja, je ging naar feedback....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
    wedden dat ik voor 700 euro aan producten in een winkelwagentje krijg?!?!

    je moet niet zo verwend doen!!
    en tsja, je ging naar feedback....
    meeste wat ik heb gezien was tijdens kerst... 300 euro en dat karretje puilde al uit maar goed heb ook voor 50 euro aan boodschappen uit een karretje zien puilen dus ach :P (ja werk in een supermarkt) denk dat hetw at krap word hoor
    more than the X's on our hands...

    :: Mijn bandje ::

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top