Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2002
    Locatie
    Coevorden
    Berichten
    3

    Standaard

    ik ben op zoek naar een stel zeer goedkope elek gitaartjes. mogen beschadigd zijn, als alles er nog maar goed vast aanzit. (het is nl. de bedoeling om een stuk of wat gitaartjes op te knappen) zoals ik eerder al zei de staat van de gitaar doet er niet toe, als alles er nog maar goed aanzit (lieft prijs onder €25 ik ben ook maar een arme student :grin:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2002
    Locatie
    reeuwijk
    Berichten
    187

    Standaard

    Was laatst in HongKong, had een gooser zeker 25 strats onder zijn arm voor weinig, als je
    belangstelling heb kan ik je de hoek wel vertellen waar hij stond

  3. #3
    Dude
    Guest

    Standaard

    25 euro.... gaat je niet lukken denk ik dude

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Zou je niet gewoon beginnen bij 1 extreem goedkope gitaar. Een baggergitaar opknappen is meestal niet de moeite: een Squier wordt nooit een Fender, een Epi nooit een Gibson en een LTD nooit een ESP. Als het je écht om het klussen gaat bouw er dan zelf een, hoeft echt niet duur te zijn.

    Als ik een gitaar die 25E waard is in mijn klauwen krijg weet ik wel wat er mee gebeurt, klussen komt op een of andere manier niet eens in me op :grin:

  5. #5

    Standaard

    Klopt Anders, een zelfgebouwde gitaar hoeft niet zo duur te zijn en als je echt wilt proberen een kleine zakcent bij te verdienen kun je beter een goede gitaar van een bekend merk nemen die je voor een spotprijs kunt krijgen en die dan met winst verkopen.

    Want wat voor elementen je ook in een squier plakt, het blijft een squier. Daar gaan mensen gewoon geen geld voor betalen. Heb je daarentegen een halfafgefikte USA strat die je goed opknapt kun je er wel een aardig bedrag voor krijgen.

    Mijn tip: ga eens kijken bij "pawnshops", je weet wel, cash converters enzo. Als het goed is kijken die lui alleen of het glimt. Een goed product wat er niet uitziet kan dan best betaalbaar zijn (heb ik met een distortion gehad). Als je die met wat winst kunt verkopen heb je weer iets meer geld, kun je iets beters kopen enz.

    Maar ik zou er niet van proberen te leven :wink:

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2002
    Locatie
    Winschoten
    Berichten
    831

    Standaard

    waar zijn die pawnshops?

  7. #7

    Standaard

    Op 2002-12-24 13:43, schreef green_day:
    waar zijn die pawnshops?
    Ik ken één cashconverter in Amsterdam. Is ook de meest grote zuigzaak die ik ken. Ik heb er geloof in één keer een (wel) mooie gitaar gezien en die was meteen dito geprijsd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top