Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard LAG akoestische gitaren

    Ik vroeg me af wat de meningen over deze gitaren zijn.
    Ik heb zelf een LAG Summer en die bevalt mij helemaal top.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Heb zelf sinds kort ook een lag akoutische gitaar (heb al meerdere electrische gehad) en ik was werkelijk verbaast over de prijs kwaliteit verhouding maar nog meer over het geluid.

    Ik heb zelf de 100 DCE electro/akoutisch.
    Waar ik me over verbaas is dat het ding echt een heel eigen geluid heeft en dat bedoel ik in de goede zin. Het is heel sprankelend hoog en open geluid, veel gitaren in die prijs klasse vind ik nogal mat overkomen.
    En de afwerking is voor het geld echt SUPERRRRRRRRRRRRRRRR, kortom geweldig ding voor het geld.

    Het enige wat een beetje tegen valt is de output, maar ik heb nu dikkere snaren erop dan er standaard op zat en het is al een stuk beter.
    Btw ik had hem geprobeerd naast een seagull een yamaha en een blueridge die allemaal het dubbele koste en deze klonk gewoon het best en lag ook nog is heel fijn in de hand (redelijk smalle hals).

  3. #3

    Standaard

    Ik wacht ondertussen al een behoorlijk tijdje op mn autumn, is echt een supermooie gitaar. Jammer alleen dat het exemplaar dat in de winkel stond al gereserveerd was en de mijne besteld moest worden...

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Hmm toch ff terug komen op de lag, ik had gisteren tijdens het spelen opeens een probleem. De plug en dus ook de jack aansluiting waren los garaakt uit de kast. Kwestie van een moertje aandraaien maar toch een bewijs dat de lage prijs ergens vandaan moet komen (b.v. de controle).

    Maar ik heb nog garantie dus gewoon ff terug naar de winkel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top