Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 t/m 148 van 148
  1. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
    Ik heb met mijn nietige 17 jaar waarschijnlijk al meer meegemaakt dan een hoop van jullie hier en weet dus echt sorry dat ik het effe zeg hor, dondersgoed wie en wat ik ben.
    Ken je die uitdrukking, ieder huisje heeft zn kruisje?

    ... denk even na voor je iets zegt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  2. #142
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Locatie
    Rotterdam soort van.
    Berichten
    214

    Standaard

    Zeg ik iet s over wat 't is? NEE! Geef me dan een oplossing om het wel aan ieders verstand te brengen! Als je dan overal een oplossing voor hebt, geef em maar!

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    oke, miss metal en de vierboer leggen nu de wapens neer, handjes schudden, goedzo, en wat zeggen we dan? wat? ik hoor jullie niet, sorry ja, goed, nou hup, post eens iets leuks
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  4. #144

    Standaard

    Jij weet net zo min over ons als omgekeerd. Er zitten hier mensen op het forum met jouw dubbele of misschien zelfs driedubbele leeftijd en die hebben zeker weten meer meegemaakt dan jou.

    Doe eens niet zo zielig zeg. We hebben allemaal zo onze problemen, dat probeer ik te zeggen... Ik weet niet waar jij uit wijsmaakt dat ik de alwetende zou zijn, maar dat ben ik dus niet!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  5. #145
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Locatie
    Rotterdam soort van.
    Berichten
    214

    Standaard

    Vertel mij wat ik heb meegemaakt en kom dan terug.

    EN NEE IK PROBEER NIET ZIELIG TE DOEN IK PROBEER JOU EN ANDEREN WAT AAN JE VERSTAND TE BRENGEN!!!!!!

    en als je dan niet zo alwetend bent gedraag je er dan naar en stop met posten in de topic.

  6. #146
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
    Zeg ik iet s over wat 't is? NEE! Geef me dan een oplossing om het wel aan ieders verstand te brengen! Als je dan overal een oplossing voor hebt, geef em maar!
    Aradia, dit is een forum en op een forum heb je forumvrienden, dat zijn geen echte vrienden waar je lief en leed mee deelt en waar je blind op kunt vertrouwen.

    Kijk uit wat je over jezelf post, denk goed na, lees het nog een keer rustig door voordat je op de knop drukt, waarna de hele wereld het kan lezen.

    En als er iets is wat je vreselijk hoog zit is er altijd nog de PM, dan blijft het privé. Capice?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
    Vertel mij wat ik heb meegemaakt en kom dan terug.

    EN NEE IK PROBEER NIET ZIELIG TE DOEN IK PROBEER JOU EN ANDEREN WAT AAN JE VERSTAND TE BRENGEN!!!!!!

    en als je dan niet zo alwetend bent gedraag je er dan naar en stop met posten in de topic.
    Excuseer mij, maar wie denk je dat je bent?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  8. #148

    Standaard

    Wat een slap gelul, laat Aradia lekker in d'r waarde, deze gaat op slot, vragen/opmerkingen --> PM


    Aradia, meid, blijf lekker hangen hiero!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top