Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 148
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Locatie
    Rotterdam soort van.
    Berichten
    214

    Standaard For those about to rock.....salute me first!

    Hey mensen!

    Nou ik ben dus Aradia.....of Tatjana wat je prefereert, 17 jaar bijna 18 en woon omgeving Rotterdam. Ik heb sinds 15 november mijn gitaartje, een adonis. Niet heel bekend, maar een mooi dingetje om mee te beginnen al zeg ik 't zelf! Zal nog wel eens foto posten ofzo. Heb een 45 watt ibanez versterkertje vrij goedkoop over kunnen kopen via marktplaats dus was in totaal voor een gloednieuwe gitaar en mooie versterker zo'n 155 euro kwijt, niet duur dus.

    Ik krijg begeleiding van een vriend die zelf in een bandje speelt en nu zo'n 6 jaar electrisch speelt.
    Vind het tot nu toe allemaal leuk, op de momenten dat je je gitaar uit het raam wilt smijten na haha. Maarja blijven oefenen en dan gaat 't vanzelf. Op het moment ben ik aan 't palmmuten en de powerchords aant leren. En ja ik kan dodemans mars haha echt ontzettend goed staaltje muziek haha

    Mijn muzieksmaak ik vornamelijk Thrash, Heavy en Melodic death metal.....maar er zit nog veel meer tussen.

    Nou ik vind m'n verhaal wel weer lang genoeg, wil je wat weten, vraag raak!

    De groeten!
    Laatst gewijzigd door Aradia; 7 december 2006 om 18:35

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    welkom! Fijne muzieksmaak heb je!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Locatie
    Rotterdam soort van.
    Berichten
    214

    Standaard

    Thnx Tho!

    Zelf ook aan de metal verslaafd? haha

    Anyways heeft een van jullie nog liedjes die leuk en makkelijk te leren zijn. vind het namelijk wel leuk om naast de oefeningen ook daadwerkelijk wat te spelen!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
    Thnx Tho!

    Zelf ook aan de metal verslaafd? haha

    Anyways heeft een van jullie nog liedjes die leuk en makkelijk te leren zijn. vind het namelijk wel leuk om naast de oefeningen ook daadwerkelijk wat te spelen!
    Absoluut, in hart en ziel, maar een lekkere pot blues gaat er ook in hoor!

    Seasons in the Abyss van Slayer is een goeie beginnerstrack! Lekker simpel. South of Heaven is ook een goeie, en als je wat verder gevorderd bent, kan je aan Raining Blood beginnen

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Locatie
    Rotterdam soort van.
    Berichten
    214

    Standaard

    Aha net effe een gp4tje van gedownload en het ziet er "te doen" uit....op sommige stukken na, maarja iig oefeningen! Thanks Tho

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    het is goed te doen hoor, als je wat verder bent draai je je hand daar niet meer voor om.
    Als je trouwens écht de metal onder de knie wilt krijgen, en een vette solo wilt neer kunnen zetten, speel dan ook heel veel blues! van de oudjes, toch Stevie Ray Vaughan.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    Tho, je bent echt zo'n jager he

    anywayz, welkom, adonis is idd niet super maar als jij er gelukkig van word moet je het zeker niet laten

    persoonlijk vind ik death metal iets te ruig, maar dingen als bijv. Children of bodom kan ik wel weer heel erg genieten, laatste tijd ook Dragonforce, ook erg vette muziek al zeg ik het zelf

    ga je denk je ook nog op les?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
    Tho, je bent echt zo'n jager he

    anywayz, welkom, adonis is idd niet super maar als jij er gelukkig van word moet je het zeker niet laten

    persoonlijk vind ik death metal iets te ruig, maar dingen als bijv. Children of bodom kan ik wel weer heel erg genieten, laatste tijd ook Dragonforce, ook erg vette muziek al zeg ik het zelf

    ga je denk je ook nog op les?
    Niet waar iwa! Ik kan gewoon haar smaak waarderen, maareh.. is Children of Bodom geen Death Metal?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2006
    Berichten
    115

    Standaard

    Euj Aria.

    Lukt het nou met dat palmmuten? Haha.
    Laatst gewijzigd door BartS; 8 december 2006 om 13:29

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Locatie
    Rotterdam soort van.
    Berichten
    214

    Standaard

    Jagen op mij Whahaha *proestproest*.....ha ga vooral door dan merk je het resultaat wel gna...gna...gna

    En ja palmmuten gaat redelijk voor mijn niveau vind ik het is nog niet heel snel en mis afentoe de snaar nog weleens maarja blijven oefenen!

    thanx voor de response you guys en als je tips of iets heb laat 't me weten!


    P.S Zal effe feuteutje posten in het foto-topic weet je met wie je lult wel zo fijn!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top