Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 38
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Locatie
    head village
    Berichten
    569

    Talking

    Wat denkde gij waarde Robostratter...maak ik hier op dit forum der snaargevoeligen enige kans, of zijn er andere wegen te prefereren.
    natuurlijk maakde gij kans hier op de forum.....

    and as i mentioned before, keep on .................

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Daar -->
    Berichten
    579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
    zeg maar niets tegen je vriendin, mijn vriendin is nu mijn ex, onder andere omdat ze vroeg of ik meer van haar of van de gitaar hield...mijn ex welteverstaan...uiteindelijk kan geen vrouw op tegen een geile gitaar
    Totally !





    Wrong :P Niets mis met Ermelo ! Als je het kan vinden that is.. muhahaha. ( En Myrthe (wrom niet die als nick, veelste koele naam :P ) is de duivel hier, be aware Quant )

  3. #13
    Junior Member
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17

    Standaard Hallo Quant

    Hallo Quant, welkom!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
    zeg maar niets tegen je vriendin, mijn vriendin is nu mijn ex, onder andere omdat ze vroeg of ik meer van haar of van de gitaar hield...mijn ex welteverstaan...uiteindelijk kan geen vrouw op tegen een geile gitaar
    Hmmmm mijn meisje kijkt graag naar haar favo programma's en ze zwaait dus met grote vaardigheid de media scepter over de kijkbuis, ik ben meer een discovery-mens dusss.... hoor ik met regelmaat ehhhhh lieveling moet jij geen gitaar spelen?

    Daarbij moet ik tevens opmerken dat ze mijn 1e gitaar is, met de snaren zit het natuurlijk net ff anders en het is een kunst om de boel te stemmen...grijns maar dan komt er een sound uit....(de rest in gesensureerd)

    Wahaahahaaa

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Punx666
    hey Quant.. ik speel pas 2 jaar en heb een jaar les nu.. das echt zwaarrelaxt.. ik wist niet dat ik zo snel iets kon leren , je moet echt les nemen dan gaat het een stuk sneller .. Ik ben trouwens Myrthe welkom hierzo!!
    Hi M.Punx666,

    Ook jij voegt met je woorden bij aan het kontrasteren van de noodzaak mezelf te presenteren aan een geduldige teacher, ik ga dat zeker doen Myrthe.

    Mediamiek/sence makes a different flow...en mijn dank voor je hartelijke welkom hier

  6. #16

    Standaard

    Hi Snowy and Sembo,

    Ok jullie bedankt voor een welkom dat men niet altijd in het al van cyberspace ontvangt!

    Quant zend jullie hierbij een handshake terug.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    9.934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quant
    Hmmmm mijn meisje kijkt graag naar haar favo programma's en ze zwaait dus met grote vaardigheid de media scepter over de kijkbuis, ik ben meer een discovery-mens dusss.... hoor ik met regelmaat ehhhhh lieveling moet jij geen gitaar spelen?

    Daarbij moet ik tevens opmerken dat ze mijn 1e gitaar is, met de snaren zit het natuurlijk net ff anders en het is een kunst om de boel te stemmen...grijns maar dan komt er een sound uit....(de rest in gesensureerd)

    Wahaahahaaa
    ik ben elke dag wel aan het stoeien met een 15 jarige, en schreeuwen dat ze kan, oei oei, dan streel ik haar zachtjes, ik hou niet zo van dat ruwe, maar zelfs dan kan ze echt al schreeuwen en krijsen dat het een lieve lust is, ze is dus 15, aziatisch vrij slank, altijd in voor een spelletje, en erg flexibel moet ik zeggen


    hier hebben we het dus over de Ibanez RG570 Flamed Maple, het geilste gitaartje in tilburg en omstreken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Hoeveel daarvan gebruik je nou daadwerkelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 april 2004
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    5.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
    ik ben elke dag wel aan het stoeien met een 15 jarige, en schreeuwen dat ze kan, oei oei, dan streel ik haar zachtjes, ik hou niet zo van dat ruwe, maar zelfs dan kan ze echt al schreeuwen en krijsen dat het een lieve lust is, ze is dus 15, aziatisch vrij slank, altijd in voor een spelletje, en erg flexibel moet ik zeggen


    hier hebben we het dus over de Ibanez RG570 Flamed Maple, het geilste gitaartje in tilburg en omstreken
    tja iwa, wat moet ik zeggen, 1991 is gewoon een topjaar he...

    welkom trouwens quant!
    nielsduursma: "je ziet eruit als een hippie en dat ben je ook min of meer"
    hoofd: "Een aap met een blauwe balzak, dat klinkt als Richwoodje!"
    Jeroen_TRC:"Richwoodje bijvoorbeeld is een goede gast die van geweldige muziek houdt maar een beetje autistische trekjes heeft"

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    tja iwa, wat moet ik zeggen, 1991 is gewoon een topjaar he...

    welkom trouwens quant!

    Thanks Richwoodje,

    Met grote vreugde mag ik allen hier mededelen dat morgen de geboorte van mijn eerste les een feit zal zijn, jaja een teacher op nog geen 300 m lopen vanaf mijn hut is bereidwillig gebleken om mijn de edele kunst der zingende snaren bij te brengen...joepiee!!!! (ik moest eerst ff een stukje voorspelen en een intake gesprek voeren, klikte het aan niet dan ging het niet door)

    Laat die Teacher nu van dezelfde soorten muziek houden als ik...

  10. #20

    Standaard

    Mijn eerste les achter de rug hebbende (t'was geweldig!!) ben ik nu onderweg naar een airplane dat me naar ijzige kou zal brengen en badkuipen vol vodka, ik zal mijn gitaar verrekte erg missen snik....maar het kan niet anders....ze kijkt me met melancholie aan en stiekum denk ik dan....verdorie zal mijn gitaar mij soms ook missen??? hmmmm....

    Nu rest mij jullie mijn eigen levensmotto toe te wensen voor het komende jaar.

    >>>> OMRING JE MET GOEDE GEDACHTEN!!!

    (Dat bevat een compleet universum aan verborgen dimmensie's...........)

    seeyahnextyear folks

    P.S.

    1: O' ja en kijk verdorie uit voor dat vuurwerk, een gitaar zonder vingers is als een kop zonder brains...goto 1:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top