Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard dames en heren, ladies en gentlemen. Hier is....Bas

    hoi ik ben Bas, ik speel basgitaar. Begon met de Framus van mijn oudere broer waarna ik jarenlang niks deed, toen begonnen met een gitaar. Vrienden waren allang aan het spelen (Light, Red Planet) toen ik ´ns begon, met een Egmond bas die ik van de Red Planet bassist Stefan (tegenwoordig in Enschede) kon lenen. In Tilburg kon ik een Fender Jazzbas kopen van de drummer van het bandje waarin ik toen meedeed. Die werd gejat in Den Bosch, waarna ik een gloednieuwe Legend kon kopen van een vriendin die er niets mee deed. Later zette ik hier goede elementen op en nog steeds gebruik ik deze imitatie jazzbas. Maar mijn favoriet is wel de Warwick Streamer Pro. Wat een funky geluid, wat een mooi hout. Vet laag, speelt heerlijk (wel wennen) en is niet meteen stuk alsie valt.
    Over bandjes begin ik niet want dat is los zand. Wel was ik een tijdje host bij Rockcafe the Cave in Amsterdam met een Black Sabbath coverband.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2004
    Locatie
    's Gravenhage
    Berichten
    9.953

    Standaard

    Welkom Bas!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    valt toch wel flink op hier, het aantal reaxies dat nieuwe dames krijgen tegenover heren

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Daar -->
    Berichten
    579

    Standaard

    Bas de basgitarist, god o o god

    @ bass blom, valt wel mee huh, komt omdat Thor en iwa alles volspammen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top