Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard Genesis Reünie!!!!!

    Langverwachte Genesis reünie in ArenA

    Ongeveer een jaar geleden liet Phil Collins in een interview ontvallen dat de drummer open stond voor een reünie met zijn voormalige Genesis-bandleden. Afgelopen oktober werd de geruchtenstroom sterker, omdat gitarist Mike Rutherford en toetsenist Tony Banks allebei aangaven de draad op te pakken. En nu is eindelijk het nieuws officieel: Genesis is bij elkaar en een wereldtournee zit in het verschiet.

    Onder de naam Turn It On Again Tour blaast het trio onvergetelijke Genesis klassiekers als Mama, Invisible Touch en natuurlijk I Can't Dance nieuw leven in. Op het podium worden de drie rasmuzikanten bijgestaan door drummer Chester Thompson en gitarist Daryl Stuermer. De tourtitel verwijst naar de gelijknamige hit uit 1980, maar is tevens het motto van deze exclusieve reünie.*Het zal de komende tijd niemand ontgaan:*Genesis is weer helemaal*back on track.

    Let op: maximaal acht kaarten per persoon per transactie.

    Zondag 1 juli 2007
    Amsterdam ArenA - Amsterdam Zuidoost
    Entree: E 59,-/E 58,-/E 57,-/E 53,-/E 49,-/E 45,- (exclusief servicekosten)
    Aanvang: 19.00 uur

    Kaartverkoop begint zaterdag*25 november om 10.00 uur via de grotere postkantoren, de grotere Free Record shops, VVV's en GWK's, 0900 300 1250 (45 cpm)*en*de bekende voorverkoopadressen. Of bestel online kaarten hier.

    Ik wil erheen!! (maar vrees dat het lastig gaat worden)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Waar zijn de foto's met mijn vinger in Mo's oor!?!?
    www.scovillemusic.nl

  2. #2

    Standaard

    Ja, ik ga ook proberen kaarten te bemachtigen, wil ze graag zien ook al is het niet Genesis in mijn favoriete bezetting.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Ja, ik ga ook proberen kaarten te bemachtigen, wil ze graag zien ook al is het niet Genesis in mijn favoriete bezetting.
    Nee, maar het lijkt me evengoed wel de moeite waard..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Waar zijn de foto's met mijn vinger in Mo's oor!?!?
    www.scovillemusic.nl

  4. #4

    Standaard

    Ik wil er ook heen helaas moet ik die morgen tot 10:00 werken dus in de rij gaan staan heeft niet echt veel zin

  5. #5

    Standaard

    Oei, ik heb net vier kaarten besteld, lid zijn van het officiele Genesis forum heeft zo zijn voordelen

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Oei, ik heb net vier kaarten besteld, lid zijn van het officiele Genesis forum heeft zo zijn voordelen
    Booh mazzelpik ik heb me aangemeld bij zo'n site die ze al vast heeft gehouden dus als het goed is zou ik ze moeten krijgen. En anders maar weer met busreis zoals ook bij U2

  7. #7

    Standaard

    Toch niet zo'n site waar je ook het viervoudige voor de kaarten betaald als normaal he? Ik vind dat zulke oplichters en probeer iedereen er van te weerhouden niet bij zulke instanties kaarten te kopen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Oei, ik heb net vier kaarten besteld, lid zijn van het officiele Genesis forum heeft zo zijn voordelen
    Mith,

    Heb je nog een mogelijkheid to extra bestellen????? Please????

    Mo




    (Hoezo desperate? )
    Laatst gewijzigd door Rockmo(ther); 23 november 2006 om 13:32
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Waar zijn de foto's met mijn vinger in Mo's oor!?!?
    www.scovillemusic.nl

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Toch niet zo'n site waar je ook het viervoudige voor de kaarten betaald als normaal he? Ik vind dat zulke oplichters en probeer iedereen er van te weerhouden niet bij zulke instanties kaarten te kopen.
    Nee, die proberen gewoon kaarten voor iemand te regelen en je betaald alleen reserveringskosten (6 euro per kaart dacht ik)

  10. #10

    Standaard

    ik heb kaartjes

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top