Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 94
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    323

    Standaard

    Da's toch geen man, maar een vrouw, die achter muzikantenbank zit? Romy of Romi heet ze ... Of is dat tegenwoordig ook een mannennaam, zoals Anne?

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Kan ook een man zijn, ik ken een Roemeen die zo heet (hoe toevallig...)
    -

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
    Kan ook een man zijn, ik ken een Roemeen die zo heet (hoe toevallig...)
    Maar heb jij haar ook aan de telefoon gehad?

  4. #24

    Standaard

    (excuus voor de up)
    Die vent is zwaar autist. Ik heb al eens in de clinch gelegen met hem toen ik als bassist een band zocht aangezien ik niet te vinden zou zijn op het internet.
    Gek he? Ik ben uitwonend student, geen vaste lijn, mijn mobiele nummer heb ik niet laten vermelden in het telefoonboek en ik heb geen eigen website.
    Ergo: Mijn gegeven waren niet te controleren en dus werd mijn advertentie geweigerd.
    Die vent even politiek de huid vol gescholden en daarna niks meer van vernomen.

    Nu heb ik inmiddels een nieuwe band en waren we op zoek naar een zangeres.
    Toen ik echter een advertentie (met alle benodigde gegevens) wilde plaatsen kreeg ik een mailtje met enkel de tekst
    "Jij bent wel hardleers he?"
    Verder niet eens op ingegaan aangezien die vent toch niet voor enig rede vatbaar is zelfs als je alle gegevens juist invoert...

    Ik zou eerder zeggen tegen alles en iedereen overal die op zoek zijn naar een band of overige leden met een hele grote boog om deze site heen te gaan.
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  5. #25

    Standaard Muzikantenbank.nl = ONBESCHOFT

    Dit probleem hebben wij nu ook net achter de rug! Binnen no time werden we persoonlijk aangevallen door deze Romy de Wit, dit alles zonder enig fatsoenlijke reden op te geven waarom deze persoon zich zo onfatsoenlijk uitlaat en waarom ze weigert ons bericht te plaatsen.
    Wat we hebben kunnen begrijpen (of proberen te begrijpen!!) is dat iemand uit de band waar we in zitten ooit eens op wat voor manier contact heeft gehad met mevrouw De Wit, wat blijkbaar volgens haar niet zo geweldig verlopen is. (Het blijkt wel dat je daar ook totaal geen moeite voor hoeft te doen voor haar knop omgezet wordt en ze verandert van professioneel naar haast psychopatisch!) En dus werden wij automatisch ook op de zwarte lijst geplaatst!
    Onvoorstelbaar dat zó iemand ons onprofessioneel noemt en ons letterlijk uitscheldt...!

    Met het verkeerde been uit bed stappen is tot daar aan toe, maar dit is van de zotte!!! Het is zelfs té onfatsoenlijk om haar bewoording te herhalen!!
    Zo iemand moet toch gestopt worden!!! Het is soms al lastig genoeg om de juiste muzikanten te vinden en dan is het alleen maar een last voor de muziekwereld om zó iemand de leiding te laten hebben van een site als muzikantenbank.nl!

    Als jullie nog meer mensen kennen die een probleem hebben gehad met Romy de Wit, laat dit dan alsjullieblieft weten via deze site! Hoe meer problemen er naar voren komen, hoe eerder we dit een halt toe kunnen roepen via programma's als Radar e.d.!!!

    In ieder geval raad ik iedere muzikant aan om vooral géén contact op te nemen met Muzikantenbank.nl als je een advertentie wilt plaatsen. Je speelt simpelweg met een tijdbom...

  6. #26
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Ik begrijp je frustratie, maar dan ga je er toch gewoon niet naar toe?

    GOLDMEMBER

  7. #27

    Standaard Muzikantenbank.nl BAH!

    Dit wisten wij alleen nog niet een paar dagen geleden, toen we nietsvermoedend een advertentie wilde plaatsen! Als zij weigert een advertentie te plaatsen, zou zij zich kunnen afdoen met een simpele "bij deze wordt uw advertentie geweigerd" met een professionele reden waarom deze geweigerd wordt.

    Wij komen met een professioneel verzoek, dus zou je van een bedrijf toch ook een professioneel antwoord kunnen verwachten... We hebben er niet om gevraagd om haar frustraties maar eens lekker op ons te botvieren! Dat doet ze maar thuis, maar niet tijdens werktijden...

    Als je niet sterk in je schoenen staat, kun je je behoorlijk door dergelijk gedrag de grond in laten trappen en dit is me behoorlijk in het verkeerde keelgat geschoten! Hoeveel muzikanten zijn er niet die graag willen, maar gewoon nog niet genoeg ervaring hebben of nog niet bereikt hebben wat ze graag zouden willen?
    Als muzikanten zich profileren op internet om hun muzikale kunsten te verbeteren met behulp van een band of band-lid, dan zou juist een site als muzikantenbank.nl dit moeten stimuleren! Maar het lijkt wel of ze denkt dat de hele wereld zich samenspant tegen haar persoontje!
    Sowieso wie heeft er zin in zulk gedrag?

    Probeer maar eens een advertentie te plaatsen en kijk maar eens hoe ver jij komt... Hou echter wel rekening met een explosie aan onfatsoenlijke woorden!

  8. #28

    Thumbs down Hoezo oliedom die Angel2007

    Nee "Angel2007" jij bent lekker verstandig bezig, vind je het gek dat je zo behandeld wordt. Als er een stel dom en onprofessioneel is dan zijn jij en die Robert het wel. Zie hieronder hoe dit stel over hun huidige band schrijft. Vinden ze het gek dat niemand ze meer serieus neemt (teveel zwangerschapshormonen die alle redelijkheid wegnemen misschien ). Je zin niet krijgen en dan domme oproepen plaatsen die nergens op slaan is wel het laatste dat je dan moet doen. Je laat dan alleen maar zien wat je werkelijk bent en als je dan ook nog eens gaat dreigen... tja dan kan je van alles verwachten.

    Wij (Robert te Brake en Angelique Buurema) zijn nog niet uit Mellow, maar dit gaat wel gebeuren dit jaar. Dit is medegedeeld aan de band.
    Mellow ligt zo goed als op zijn gat, doordat de band nogal verdeeld is wat betreft muziekkeuze (de ene helft - de drummer en wij - willen graag wat top40 erbij, zodat we volgend jaar ook nog werk hebben, de andere helft - de toetsenist, gitarist en trompettist - zal het een worst wezen wat er gebeurt, ze staan als (zoals ze door het publiek genoemd worden fuchsia's of zombies op het podium, wensen geen moeite te doen om een nummer goed in te studeren en denken dat ze het 3 jaar lang op eenzelfde kermis met exact hetzelfde repertoire kunnen redden zonder consequenties...) Dit terwijl ons boekingskantoor d.w.z. Jan Roekevisch, afgelopen optreden zo boos was dat er nog geen nieuw repertoire bij gekomen was en hij meldde dat hij ons op deze manier niet meer kon boeken. Hij kan goed met Ton en Hans en ik heb hem nu voor het eerst eens een hartig woordje zien spreken met hen. Ton deed wat hij altijd doet: weglopen en het hele voorval negeren, Hans liep rood aan en houdt vervolgens zijn mond dicht (en dat terwijl hij orkestleider is)...

    Daarbij ben ik (Angelique) zwanger van Robert en zal aan het eind van het jaar bevallen. Rond eind september zal ik de band gedag zeggen.
    Robert en ik zijn het allebei zó zat om te vechten voor een band waarvan de helft niet eens zijn best wil doen... Jürgen (de drummer) heeft ook gezegd dat als hun gedrag niet verandert de komende tijd (en het ziet ernaar uit dat ze inderdaad niet bereid zijn om te veranderen) dat hij ook aan het eind van het jaar weg zal gaan!

    Hans en Ton (toetsenist en trompettist) hebben allebei conservatorium afgerond en zijn tevens werkzaam als leraar. Ze hebben beide een vrouw die goed verdient en zien (net als Erwin - gitarist) de noodzaak er niet van in om Mellow tot een topband te maken... ( "Het wérkt toch?! Waar maken jullie je druk om?!" Maar ze vergeten wél dat als zíj de moeite niet doen, Jürgen, Robert en ik 3x zo hard ons best moeten doen om het feest aan de gang te krijgen!! Hans zat laatst een vrouw te vertellen dat hij de toetsenist was van de band en ze keek hem met grote ogen aan en zei: "Oh sorry hoor, maar ik heb alleen maar de zanger en de zangeres gezien!" en dan nóg gaat er geen kwartje vallen dat hij meer zal moeten bewegen dan zijn rechtervoet...

    Robert en ik moeten hiervan leven, wij hebben niet de luxe om net als Hans, Ton en Erwin er met de pet naar te gooien! Bovendien is het erg lastig om een vaste baan te vinden, omdat er maar te kust en te keur geboekt wordt op bijvoorbeeld maandagmiddagen (zoals u vast wel op de site hebt gezien). Robert is al een paar leuke banen kwijt geraakt, doordat er geen rekening wordt gehouden met mensen die een gewone fulltime baan ernaast hebben en niet de luxe positie hebben om net als Hans en Ton, les-afspraken in te plannen wanneer ze kunnen c.q. willen of net als Erwin, gewoon lekker thuis te blijven en met andere bands bezig te zijn. Ook dit is in gesprekken aangegeven en we hebben gemeld dat dit echt moet veranderen, omdat het leven niet alleen maar om Mellow draait, maar wij ook een huishouden en een leven op te bouwen hebben. Hier wordt echter niet op gereageerd.
    Het is ook niet mogelijk om zomaar optredens af te zeggen (zoiets doe je een bruidspaar niet aan!), en dus verdwijnt die baan weer en gaat Mellow weer voor.
    Het erge hiervan is, dat we 's zomers voldoende werk hebben om van te leven, maar in de winter kunnen we het er niet van redden. 's Zomers zijn er volop banen, maar 's winters is het schaars, juist wanneer wij een baan nodig hebben...

    Oftewel, er kan haast wel een boek over geschreven worden, maar in het kort, wat Robert en ik graag willen, is een stabiel leven, zonder dat eeuwige gestress van Mellow erbij. Wij zijn nu bezig een band op te zetten samen met de broer van Robert, een drummer en als hij mee wil doen, hebben we ook een steengoeie toetsenist. Al deze jongens zijn heel gedreven en hebben heel veel passie voor muziek. Houden van dezelfde muziek en staan dezelfde kant op. Het enige wat nog mist is een bassist en ook daar zijn we achteraan.
    We willen dit jaar gaan oefenen, zodat we voor volgend jaar gereed zullen zijn om aan optredens te beginnen. Tegen die tijd zijn wij allebei uit Mellow, hebben we met Gods wil een gezond kind gekregen en kunnen we met een grote lach 2008 tegemoet! We verwachten er een jaar of 2 over te doen om richting semi-prof. te gaan - eerst maar eens goed oefenen met z'n allen en op elkaar ingespeeld raken en dan het publiek bekend laten maken met een stel gedreven muzikanten...
    Op deze manier hebben wij (Robert en ik) genoeg tijd om van ons kleintje te genieten de komende tijd, is de stress weg (want dit is na een paar jaar echt niet leuk meer) en hebben we ook de tíjd om iets fantastisch op te bouwen (tenminste dat is ons plan!).

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Net onder Rotterdam
    Berichten
    8.168

    Standaard

    leuk topic!

    *pakt bier en zak Lays bolognese chips*

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2006
    Locatie
    Naast mijn buren..
    Berichten
    1.873

    Standaard

    hahahah komisch die site.. sukkel.. ik zoek ineens een lead gitarist voor ramones muziek ff adverteren...
    Laatst gewijzigd door vox; 31 mei 2007 om 22:18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Wat is dit nou weer voor gay thread ?
    Het is hier het Libelle-forum niet !
    Hahahahahaha.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top