Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 94
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard

    Ja, same here! Tjeez wat een gezeik zeg. Ik dacht ik plaats gewoon een advertentie, krijg ik via de mail de mededeling dat het toch wel erg raar is dat er online nergens volledige gegevens van mij te vinden zijn, ach lees zelf maar:

    mail 1:
    Er zijn twijfels over de juistheid van de door jou opgegeven gegevens.
    Graag een URL (websiteadres van jezelf of je eventuele bandleden, een band waar je inzit of van een vroegere band) of andere info waar ik aan kan zien dat je/jullie zijn wie je zegt te zijn (bijv. telefoonnummers met vermelding in een telefoongids, adresgegevens die ergens op Internet te vinden zijn enz.). Deze gegevens worden niet geplaatst bij je advertentie, maar zijn alleen ter controle voor ons.
    Bij twijfel plaatsen wij je advertentie(s) niet.

    Het niet reageren op deze mail wordt gezien als bewijs dat er onjuiste gegevens zijn gebruikt, je wordt dan voorgoed uitgesloten van adverteren.

    Nedcom Muzikantenbank,
    R de Wit
    en op reactie op een volgende mail van mij:

    Bellen doen we niet, alleen informatie die te controleren is voldoet.
    Het is raar dat iemand die niet beginnend is, nergens op Internet te vinden is en als je dan ook geen telefoonnummer hebt dat op te zoeken is; tja dan houdt het toch echt op.
    Hoezo autistiforme procedure? Schieten een beetje hun doel voorbij zo denk ik.
    Maargoed. Gelukkig bestaat er nog zoiets als gitaarnet.
    Laatst gewijzigd door L4A; 8 februari 2007 om 22:10

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Moet ik hem nageven: hij blijft ons vermaken.
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

  3. #13

    Standaard

    inderdaad, ik zou bijna een nieuw bandje op gaan richten om ook dit soort mailtjes te krijgen....

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry
    inderdaad, ik zou bijna een nieuw bandje op gaan richten om ook dit soort mailtjes te krijgen....
    Beetje masochistisch ingesteld?

  5. #15

    Standaard

    nee, eerder een liefhebber van zwarte humor

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    ik vind het trouwens ook onlogisch dat je al een bandnaam op moet zetten. stel je bent met een gitarist, drummer en een zanger. en je zoekt nog een gitarist plus een bassist. dan kun je toch geen bandnaam opgeven? die moet je toch verzinnen als de band volledig bezet is toch? tenzij je natuurlijk een muzikant zoekt voor je bestaande band......
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  7. #17

    Smile

    Lijkt er meer opdat die gast met heel serieuze bijbedoelingen een databestandje bijhoudt van muzikanten en bandjes in Nederland; voor je hobby ga je niet zo grondig alles controleren toch ?

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Locatie
    groningen
    Berichten
    376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flint Stone
    Lijkt er meer opdat die gast met heel serieuze bijbedoelingen een databestandje bijhoudt van muzikanten en bandjes in Nederland; voor je hobby ga je niet zo grondig alles controleren toch ?
    denk ik ook.
    hier is iemand om wat voor reden dan ook een bestand aan het maken!

  9. #19
    Member
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Locatie
    Eibergen
    Berichten
    41

    Standaard

    Ik vind het wel een goed idee om muzikantenbank massaal met vage advertenties te bestoken!
    En dan de meest leuke reacties hier te posten!

    Mischien kunnen we er een wedstrijdje van maken!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard

    @ detective Flint: dat had ik nog niet zo gezien, maar dat zou zeker een hoop verklaren!

    en @ Ootsfield: da's eigenlijk ook wel een heel goed idee. Alleen heb ik m'n kruit al verschoten denk ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top