Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 94 van 94
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    status nu: hetzelfde; sfeer wordt eenzijdig grimmiger.

    Ik heb grenzen, en zodra die overschreden worden, wordt ik valser dan Gordon, RuPaul en Verlinde bij elkaar.

    Kan iemand mij aanwijzen hoe ik Nedcom heb 'beledigd'? Volgens mij niet, omdat ik gewoon een algemeen geintje maak.


    Then again, Joseph Stalin was ook niet zo'n lachebekje.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    WTF

    Die Romy heeft echt een sociaal gebrek
    Misschien een mailtje naar de directie, over zijn/haar gedrag?

    Zo valt toch niet fatsoenlijk te werken..
    Laatst gewijzigd door Rutger; 18 september 2007 om 12:48
    -

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
    WTF

    Die Romy heeft echt een sociaal gebrek
    Het mooie is, ze denkt natuurlijk (zoals ieder welgeaard despoot) dat ze helemaal in d'r recht staat en gelijk heeft. Dus zet ze onze mail-discussie online (wat overigens getuigd van 0,0 net-etiquette besef, Romy. En dat voor iemand met een eigen e-Reich? tut-tut... ), denkende dat de mensen nu wel inzien wat voor asociale hond IK ben...

    You couldn't be more wrong... har-har...

    "Digging your own grave", anyone?
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  4. #94

    Standaard

    Het is over.

    Vanaf nu zijn de perikelen van individueen m.b.t. muzikantenbank niet meer bespreekbaar op gitaarnet. Ik verzoek een ieder die problemen heeft met muzikantenbank hierover direct met muzikantenbank te communiceren en gitaarnet hier niet meer voor als medium te gebruiken.

    Het plaatsen van prive emails gaat teggen alle etiquetten van het internet in, ik heb deze dan ook verwijderd.


    Vanaf nu zullen ALLE onderwerpen die muzikantenbank betreffen p.d. verwijderd worden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top