Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 94
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Locatie
    Eibergen
    Berichten
    41

    Angry Muzikantenbank.nl beslommeringen!

    Gvd, Gvd en nog eens driewerf Gvd!!!!

    Ik klaag niet snel, maar ik moet hier toch even mijn verhaal kwijt over mijn poging om bandleden te zoeken via muzikantenbank.nl

    Afgelopen Zondag heb ik 2 advertenties gezet waarin ik een drummer en een bassist zoek. Na een aantal jaren zonder band te hebben gezeten, begint het weer te kriebelen dus ik dacht, ik ga ervoor!
    Ben ik vergeten mijn gegevens correct in te voeren en kreeg ik dus vandaag een mailtje van R. de Wit, van de muzikantenbank, dat e.e.a. niet klopteen ze dus mijn advertenties niet wilden zetten!

    Ik dus meteen mijn goede gegevens gemaild en aangegeven dat ik het dus niet goed had doorgelezen, krijg ik s'middags wederom een mailtje, met de mededeling dat mijn gegevens wederom niet klopten en de vriendelijke mededeling, dat als ik nog eens zou willen adverteren, ik heeeel wat uit te leggen zou hebben!!!!!

    Ik teruggemaild wat er dan niet klopte. Bleek mijn zwager, waar ik 2 jaar terug dit huis van heb overgenomen, ergens via een vage site, nog met zijn bedrijfje op mijn adres te staan. En mijn tel. nummer staat niet in het telefoonboek. Tja dat klopt. Ik heb vanwegen mijn werk een geheim nummer, maar ik heb de beste man wel mijn nummer gegeven en gevraagd mij even te bellen!

    Maar goed ik dus R. de Wit teruggemaild met het verhaal over mijn zwager en hem het juiste adres van zijn bedrijf gegeven. Krijg ik wederom een mailtje met de mededeling, dat hij het contact stopt en dat dat aan mij ligt, daar ik
    valse gegevens heb opgegeven!

    Volgens mij moet deze meneer nodig aan de anti-psychotica om zijn achterdocht eens wat chemisch onder controle te houden!

    Rare gang van zaken! Maar ik zit nog steeds zonder band en hier in de achterhoek ben je vanwege het dun gezaaid zijn van muzikanten, wel aangewezen op dergelijke sites om anderen te zoeken/vinden.

    Iemand ook al eens iets dergelijks bij hen meegemaakt?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Ik heb onlangs hetzelfde meegemaakt; hij kon mijn naam niet op internet vinden dus ik was geen muzikant. Teruggemaild dat dat klopte; ik ben een goedwillende sukkel met een gitaar en een trommeltje die voor de gezelligheid een beetje herrie wil maken met andere gekken. Waarom zou ik op internet staan? Ik heb hem vriendelijk bedankt voor de eer op z'n site te mogen adverteren. Zo'n screening hoeft voor mij niet.
    Die vent organiseert die site waarschijnlijk vanuit een TBS kliniek.
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Same here ! We zijn met zijn drieën 'personeel' aan het zoeken om aan een 5-mans formatie te komen. Degene die de advertentie plaatste had per ongeluk mijn naam opgegeven zoals die op mijn hotmail adres staat; punt is alleen dat dat mijn achternaam niet is
    Meteen een reactie, dat die persoon 'niet bestond' en hoe het zat. Snel uitgelegd en rechtgezet, maar erg streng inderdaad. Is die gozer soms bang dat we nieuwe zelfmoord commando's aan het ronselen zijn voor Al Qaeda of zo ?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #4

    Standaard

    he ik woon ook in de achterhoek!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorikjet
    he ik woon ook in de achterhoek!
    Tja, wie niet...

    Moar a'j met de Fender Twin achterop de Zündapp vanuut Zutphen hillemoal noar Winterswiek hen en weer kønnt knapp'n um in een alderbarstens kolde heujskuure met vergammelde vingers een bedrett'n versie van Sweet Home Alabama te spøll'n dan mo'j d'r wal verdomd vølle zin in hebb'n. Dus um leu bi'j ow in de buurte te vinden zol 'n neet-psychotische versie van muzikantenbank wal handig wèan.
    Laatst gewijzigd door BamBuFan1; 21 november 2006 om 20:06
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  6. #6
    drap
    Guest

    Standaard

    Ghehe, heb toevallig gister een advertentie daar gezet voor een nieuwe zanger. Ik kreeg ook een mailtje terug, omdat ik bij de naamcontrole (beetje belachelijk eigenlijk zo'n controle) m'n geboorteregisternaam, dus m'n officiele naam had gezet. Dat wil die man van die site immers. Alleen had ik als naam bij de advertentie m'n roepnaam, dus niet m'n officiele naam gezet. Kreeg ik vandaag een mailtje terug met o.a. daarin "wel voortaan de juiste namen opgeven!". Ik kreeg bijna de neiging om een mailtje terug te sturen met "woef!" erin. Ik heb het maar niet gedaan en maar ff in drie zinnen uitgelegd waarom de namen. Kreeg overigens wel keurig een mailtje terug dat ie het begreep en me bedankte voor het mailtje.

    Afijn, m'n advertentie staat er nu, maar op een wat vreemde manier.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2005
    Locatie
    070
    Berichten
    189

    Standaard

    Toch een hele prestatie!
    Get it while you can,
    Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    323

    Standaard

    Het is een bende ***** daar. Oude gitarist van me had ooit eens een advertentie geplaatst en daarbij zijn roepnaam geplaatst (omdat iedereen hem zo noemt vergeet hij wel eens zijn eigen naam). Vervolgens een hele hoop over en weer gescheld waarbij gemeld werd dat Sissi nou ook niet een echte naam was

    Enfin ...

    Nooit meer langsgeweest.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    983

    Standaard

    maar hoe controleert die knakker dat dan ?
    www.lssz.fr / laissez.faire

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Debaser
    maar hoe controleert die knakker dat dan ?
    Naam in google , KVK , telefoongids uh tja......dat soort gekke dingen. Rare bedoeling als je het mij vraagt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top