Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 34

Discussie: bc rich nt

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
    misschien, als je het heel lief vraagt zal ik er eens over denken om het subtieler te vermelden, meer in de richting als bij jou jackson.....
    Dat was inderdaad een hele goeie manier, en een fijne reactie. Nou denk ik niet dat je mijn Jackson echt lelijk kan noemen

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    niet zo je mening doordrukken hiero he
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
    misschien, als je het heel lief vraagt zal ik er eens over denken om het subtieler te vermelden, meer in de richting als bij jou jackson.....

    ik dacht dat je een kiddo van 16 was, heel trots op ze jackson en net een jaar gitaar speelt, maar sorry voor dit vooroordeel.
    je hebt denk ik wel genoeg ervaring met gitaren om zeker te weten dat t helemaal jou ding is, die puntige troep. ik ben 18 en speel zelf al ruim 10 jaar, daarom vind ik dat ik genoeg reden heb om al die merken waar ik persoonlijk niets aan vind af te mogen zeiken
    Haha, ik weet niet hoe een kind van 16 dat ding zou moeten betalen. Neenee, ik hou niet van puntige troep, ik vind hem namelijk ook oerlelijk, maar dat knal ik er niet zo maar uit, omdat het gewoon bot overkomt. Hoe lang je ook speelt en hoe veel verstand van zaken je ook hebt; ik vind niet dat je dan het recht hebt om iets 'af te zeiken'. Enkel omdat het gewoon niet nuttig is.

    edit: haha, hij is gewoon mooi

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    zoals al gezegd is het meer opnaaien dan afzeiken....
    gewoon beetje uit de tent lokken, hoewel het dus ook wel eens fout gaat, zie dit topic

    nogmaals: jij je jackson ik me les pauls, teles en stratjes...
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
    zoals al gezegd is het meer opnaaien dan afzeiken....
    gewoon beetje discussie op gang brengen, hoewel het dus ook wel eens fout gaat, zie dit topic

    nogmaals: jij je jackson ik me les pauls, teles en stratjes...
    We begrijpen elkaar, maar de rest nog niet, dus doe het toch maar wat subtieler

    neenee, ik m'n jacksons én mn akoestische dreadnought, én les paul, én tele's, en wie weet nog een mooie jazzbak.

    Ik bezit alleen de eerste 2 genoemde, maar de rest komt nog wel. 'k speel niet alleen maar metal namelijk. Ik hou er zielsveel van, maar mijn échte passie is de gitaar zélf, dus daarom beperk ik me liever niet tot één stijl

  6. #16

    Standaard

    wat een reacties, ik vroeg eigenlijk naar meningen van mensen die op een BC RICH NT SERIES hadden gespeeld. niet het bekende gedoe van "bc rich is rommel" en "alleen de duurste series zijn te doen" dat weet ik onderhand wel ook ben ik niet egt geintresseerd in wat jullie van het model vinden....

    dus niemand heeft er nog op gespeeld? (DE NT SERIES!!)
    dit is mijn sig

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Fatal het is al opgelost. Laten we er geen woorden meer aan vuilmaken
    point taken
    "The little boat gently drifted across the pond exactly the way a bowling ball wouldn't."

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Berichten
    1.513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rutger0
    wat een reacties, ik vroeg eigenlijk naar meningen van mensen die op een BC RICH NT SERIES hadden gespeeld. niet het bekende gedoe van "bc rich is rommel" en "alleen de duurste series zijn te doen" dat weet ik onderhand wel ook ben ik niet egt geintresseerd in wat jullie van het model vinden....

    dus niemand heeft er nog op gespeeld? (DE NT SERIES!!)
    Er zijn volgens mij weinig mensen hier die een BC Rich bezitten, laat staan een nog zeldzamere. Ik zou zoeken via google op andere fora.

    En dat gelul hoef ik trouwens ook niet te vinden hier, dan ga ik wel naar offtopic. Beetje jammer...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vice President Fender Musical Instruments Corp.
    So, we bought Jackson, guitars that can say F*%K instead of darn-it.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Kommop mannen, nu ff kappen want het is al uitgepraat. Het is niet nodig om er steeds weer een schepje bovenop te doen.
    Bovendien zegt de opmerken van squier niets over zijn leeftijd.


    @ MOD: Mag er een slotje op? het gezeik gaat maar door en niemand heeft info over de betreffende gitaar

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Er zijn volgens mij weinig mensen hier die een BC Rich bezitten, laat staan een nog zeldzamere. Ik zou zoeken via google op andere fora.

    En dat gelul hoef ik trouwens ook niet te vinden hier, dan ga ik wel naar offtopic. Beetje jammer...
    als je het hier al erg vind raad ik je ten zeerste af om naar offtopic te gaan..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top