Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 41
  1. #1

    Cool Waarom kopen wij nog in Nederland?

    Bij Feedback vraag ik mij altijd af of ze nou cool of stom zijn bij de gitaarafdeling, het was gisteren rustig en toch laten ze je wachten met vijf man.

    Een man naast mij zei er ook iets van of ze allemaal achter de computer moesten blijven zitten of dat hij geholpen kon worden, al broek ophijsend
    kwam er eentje mompelend aanzetten, de rest van de club heeft niet eens omgekeken.

    Dit heb ik al vaker gezien, ook mensen die de gitaar weer terug gingen hangen, hi hi als je daar lang staat te wachten ga je toch wel eens denken heb ik er niet genoeg..

    Ik heb een keer een Fender Strat bij Verspuy gekocht, 125 euro duurder dan bij Feedback, deze werd ook dicht in de doos over de toonbank geschoven, ik vroeg of hij goed afgesteld stond, en hij zei Fenders altijd, als er iets mee is kom je maar terug, wat is dan het verschil vraag je je af als ze dan al niet de moeite nemen om de doos te openen.

    Ik bestel wel bij Thomann of zo, 8 euro verzendkosten, nog goedkoper dan Nederland met 12,50 + 5,00 administratiekosten zoals bij van der Haar..

  2. #2

    Standaard

    Dan koop je toch lekker in Duitsland je zooi, wat kan mij het rotten? Wat is nou je vraag in dit topic, wil je een verklaring waarom we nog in Nederland kopen? Of wil je gewoon zeiken op muziekzaken? We kopen in Nederland omdat we in Nederland wonen, en we zeiken op muziekzaken omdat we Nederlanders zijn.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    inderdaad nou en! Welke Feedback? Dat continue ge-emmer! Ik word bij feedback altijd prima geholpen.. het is daar juist de policy dat klanten veelal zonder te vragen een gitaartje kunnen pakken... even ampje uitproberen... ik vraag het altijd netjes en dan wordt er gezegd, ja is goed daar is nog een cabine vrij, gitaren hangen boven... als je advies wil, kun je dat ook vragen... kortom, wat wil je nou?

  4. #4
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Deze, uiteindelijk verhitte, discussie hebben we al een keer gevoerd...
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2005
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    2.157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens
    inderdaad nou en! Welke Feedback? Dat continue ge-emmer! Ik word bij feedback altijd prima geholpen.. het is daar juist de policy dat klanten veelal zonder te vragen een gitaartje kunnen pakken... even ampje uitproberen... ik vraag het altijd netjes en dan wordt er gezegd, ja is goed daar is nog een cabine vrij, gitaren hangen boven... als je advies wil, kun je dat ook vragen... kortom, wat wil je nou?
    Ach, buiten dat er genoeg mis is bij Feedback, heb ik ook vaak het idee dat het niet populair is om Feedback oke te vinden. En elke miscommunicatie tussen verkoper en koper is dan een hoogste vorm van arrogantie, als iets niet op voorraad is is dat een doodzonde (terwijl andere winkels het vaak uberhaupt niet hebben) en ga zo maar door. Nogmaals, volgens mij worstelt Feedback op genoeg punten met het feit dat ze zo groot zijn, maar dat 'continue ge-emmer' vind ik ook overdreven ja

  6. #6

    Cool

    Wat ik wil is niet voor niks staan bij de balie. Ik zal het even uitleggen:

    Je komt met een gitaar bij de balie, dan denkt de verkoper, heh leuk voor mijn baas, iemand wilt een gitaar kopen, goh ik laat de computer even met rust, zegt u het maar meneer, (of in jou geval Hoofd, he eikel ga eens ergens anders staan wachten).

    Voorbeeld, klant met gitaar, gitaar in doos, verkoper, laat ik hem even nakijken anders komt u misschien voor niets terug.

    Nou zoiets.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2002
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    4.183

    Standaard

    Ik woon in Hilversum en daarom ga ik ook altijd naar Bassconnection. Goede zaak, goede service, leuke mensen (Edwin en Franc). Een heel verschil met Feedback. En ik heb ook niet echt het gevoel dat Bassconnection duurder is dan Feedback.
    Lees ook mijn weblog: http://www.fvddungen.nl

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mienmachine
    (of in jou geval Hoofd, he eikel ga eens ergens anders staan wachten)


    Beste Mienmachine, ik ben meerdere keren in de Feedback geweest, en ik ben altijd netjes geholpen, of 't nou rustig of druk was. Daarnaast, was er iets mis met die strat uit Verspuy of niet? Zo niet, wat zeur je dan. Zo ja, ook een beetje eigen schuld, wie koopt er nou een gitaar zonder 'm even in de winkel uit te proberen.

    Kortom, ik snap nog steeds de strekking van je topic niet. Wat je wilt is niet voor niks bij de bali staan. Misschien dat je dan een klacht bij Feedback of Verspuy in moet dienen? Wat wil je nou eigenlijk met dit topic, andere ervaringen, of oplossingen, of meningen...?

  9. #9

    Standaard

    er zijn genoeg winkels in Nederland waar je goed geholpen wordt. Als een winkel je niet bevalt koop je er lekker niks en ga je naar een andere.

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.729

    Standaard

    Ik ga altijd naar Korea, daar zijn de gitaren nog veel goedkoper.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top