Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard Andere vraag: Zouden jullie het doen?

    Ik had al eerder de vraag gesteld, maar ik stel hem nu wat simpeler in de hoop op meer reacties.
    De Jackson sl2ht die ik wil aanschaffen bespeelde ik in de winkel, en nu waren er een paar min puntjes:
    1) tussen de singlecoils van de humbucker zat tegen de zijkant (er nog net in) een vette harde lijmprop.
    2) De hals was zo droog als een woestijn (ja lemon-oil, maar hij mag gewoon niet droog zijn.
    3) de 23ste en 24ste fret begonnen al weerplekjes te vertonen.
    3) De witte rand van de hals bij de headstock, had een vage oranje vlek onder de lak.

    Deze dingen vallen op als je er op let, en van een JACKSON USA verwacht je perfectie. de vraagprijs is 2350.
    Zouden jullie hem aanschaffen, korting vragen, of helemaal niet!!!??

    thnx! Tho

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    als je een leuke korting krijg zou ik het doen, lijmprop haal je er wel uit, hals lap je ook met wat olie wel op en dat witte krijg je wel weer wit.

    Als je geen korting krijgt of amper korting zou ik toch voor dat bedrag iets perfects hebben..
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    de toets hoort niet droog te zijn, idnerdaad, maar de rest vind ik mierenneukerij.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hell's Kitchen
    Berichten
    935

    Standaard

    korting vragen.. en kopen

    klaar... misschien krijg je korting.. misschien niet... verliefd is verliefd... die dingen los je op en dan is hij helemaal goed..

    Vintage White Gibson Explorer
    Jackson JS30RR [Kluson Tuners and ?EMG 81 & 60?]



    Spokesperson for Explorers!!
    Official Satanic Member ©®™

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
    de toets hoort niet droog te zijn, idnerdaad, maar de rest vind ik mierenneukerij.
    Ik vind het geen mierenneuken. Ik betaal me helemaal de pleuris aan zo'n gitaar, dan wil ik gewoon dat ie perfect is. Zelfs mijn Koreaanse Epiphone is perfect afgewerkt, dan mag je dat zeker van een USA verwachten.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hell's Kitchen
    Berichten
    935

    Standaard

    wen hij is helemaal nergens te verkrijgen?

    ook niet op die duitse gitaarsiteS?

    Vintage White Gibson Explorer
    Jackson JS30RR [Kluson Tuners and ?EMG 81 & 60?]



    Spokesperson for Explorers!!
    Official Satanic Member ©®™

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2006
    Locatie
    omgeving rotterdam
    Berichten
    205

    Standaard

    Naar mijn mening mag je inderdaad voor dat geld een perfecte afwerking verwachten. Gezien de minpuntjes en het feit dat die dr zo te horen al een tijdje hangt zou ik gaan voor een (fikse) korting en anders gewoon verder zoeken, voor dik 2000 euro moet je toch ergens een perfect exemplaar kunnen vinden...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2003
    Locatie
    belgie
    Berichten
    1.369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Ik had al eerder de vraag gesteld, maar ik stel hem nu wat simpeler in de hoop op meer reacties.
    De Jackson sl2ht die ik wil aanschaffen bespeelde ik in de winkel, en nu waren er een paar min puntjes:
    1) tussen de singlecoils van de humbucker zat tegen de zijkant (er nog net in) een vette harde lijmprop.
    2) De hals was zo droog als een woestijn (ja lemon-oil, maar hij mag gewoon niet droog zijn.
    3) de 23ste en 24ste fret begonnen al weerplekjes te vertonen.
    3) De witte rand van de hals bij de headstock, had een vage oranje vlek onder de lak.

    Deze dingen vallen op als je er op let, en van een JACKSON USA verwacht je perfectie. de vraagprijs is 2350.
    Zouden jullie hem aanschaffen, korting vragen, of helemaal niet!!!??

    thnx! Tho
    is da in n winkel? zo ja, is da de enige winkel die n sh verkoopt???
    zo niet, hard denken, ev. onderhandelen
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Ik heb de laatste tijd een paar soloists op gitaarmarkt gezien, dat zou ik in jouw geval ook zeker overwegen! Als dit dingen zijn die jij écht als probleem ziet dan is het misschien niet zo handig, zeker als je bang bent dat dit soort dingen de positieve punten van de gitaar gaan overheersen (kan ik me moeilijk voorstellen, maar toch).

    Je zegt het verder eigenlijk zelf al: voor dat geld moet je een perfecte gitaar kunnen krijgen, en dat mag je ook best eisen wat mij betreft.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    De gitaar is inderdaad in relatie tot andere jacksons moeilijk te krijgen. Misschien omdat ie strings-thru is. Alleen guitar24.de verkoopt hem, maar voor veel te veel geld. Ik heb produktiv een mailtje gestuurd of zij er aan kunnen komen en wat dat dan zou kosten.
    Zou moeten lukken.
    Voor mij is het gewoon heeeel erg belangrijk datie perfect is, en zeker voor die bedragen.
    Hij is dus 2350. Voor 1800 zou ik hem wel mee willen nemen, maar ik weet zeker dat de handelaar dat niet zo'n goed idee vind .
    Denk ik ook niet dat hij een ander exemplaar voor me wil bestellen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top