Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 53 van 163 EersteEerste ... 343515253545563103153 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 521 t/m 530 van 1628
  1. #521
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.627

    Standaard

    Wat voor straplocks gebruiken jullie op je SG?
    Te Koop:
    MoogerFooger EP2 Expression Pedal, amper gebruikt.

  2. #522

    Standaard

    Dunlop:


    of

    Grolsch:


  3. #523
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    chicken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodeboboeror Bekijk bericht
    Niet in Oldemarkt

  4. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robzilla Bekijk bericht
    Wat voor straplocks gebruiken jullie op je SG?
    Ik gebruik gewoon de straplocks van GFS. Werkt prima

  5. #525
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Wink

    (nog) geen SG hier maar op elke gitaar gerbuik ik pre '07...


    s.

  6. #526
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    un echte ES-DJIE,

    die heb ik nog lang nie!

    dus heb je mij wat doekoe te geven,

    zul jij eens wat beleven.

    die SG gaat er dan snel komen,

    nee je je hoeft je echt niet te schromen.

    dus kom nou maar hier met die poen,

    ik weet al wat ik er mee moet doen!

    zoiets?

    je bent de yo's en de ho's vergeten man!
    HERRIE.

  7. #527
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Party We proosten op de goed oude tijd...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Bekijk bericht
    (nog) geen SG hier maar op elke gitaar gerbuik ik pre '07...


    s.
    Dat lijkt op een geintje, maar je weet waarschijnlijk zelf niet eens hoe dicht je tegen de waarheid zit!

    Enige jaren terug heeft Grolsch namelijk de oude beugelflessen vervangen voor een nieuw model met andere afsluitdoppen die voorzien zijn van rubberen ringen, waarvan het gat een weinig groter is uitgevallen dan de oudere exemplaren. Het gevolg hiervan was, logischerwijs een minder zekere bevestiging van de gitaar aan de riem.

    Ik heb destijds Grolsch hiervan persoonlijk op de hoogte gesteld en hen de vraag voorgelegd of ze überhaupt weet hadden van het feit dat de populariteit van Grolsch voor een groot deel te danken is aan de vele gitaristen die, dankzij de effectieve neveneffecten van de rubberen ringen, een dankbaar en alom vertegenwoordigde GRATIS bron van reclame voor het bedrijf vormden.
    Tevens heb ik in dezelfde brief vriendelijk verzocht om een hoeveelheid 'oude ringen' te mogen ontvangen, om voor de eerstkomende jaren verzekerd te zijn van een stevige verankering van mijn gitaren.

    Met enige verbazing kreeg ik een zeer vriendelijke brief terug, waarin mij op serieuze wijze, zij het met een licht komische ondertoon, werd medegedeeld dat zij nooit op de hoogte zijn geweest van het functionele aspect van de rubberen ring, buiten het afsluiten van de fles. Ze betreurden het indirecte gevolg van de doorgevoerde wijzigingen op het originele ontwerp, maar zagen geen mogelijkheden om terug te keren. Zelfs de oude rubberen ringetjes waren reeds omgesmolten voor hergebruik in een nieuwe hoedanigheid, waarvoor zij zich excuseerden.

    Sindsdien heb ik een zwak voor Grolsch... (aardige mensen daar).
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  8. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht

    (...)

    Sindsdien heb ik een zwak voor Grolsch... (aardige mensen daar).
    Hulde! Voor jou en voor Grolsch!
    Zo'n verhaal maakt je dag goed

  9. #529
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Dicht bij Gent, O-Vl, België
    Berichten
    2.798

    Standaard

    waar is dat ergens te krijgen?
    no life without music

  10. #530
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Dat lijkt op een geintje, maar je weet waarschijnlijk zelf niet eens hoe dicht je tegen de waarheid zit!

    Enige jaren terug heeft Grolsch namelijk de oude beugelflessen vervangen voor een nieuw model met andere afsluitdoppen die voorzien zijn van rubberen ringen, waarvan het gat een weinig groter is uitgevallen dan de oudere exemplaren. Het gevolg hiervan was, logischerwijs een minder zekere bevestiging van de gitaar aan de riem.

    Ik heb destijds Grolsch hiervan persoonlijk op de hoogte gesteld en hen de vraag voorgelegd of ze überhaupt weet hadden van het feit dat de populariteit van Grolsch voor een groot deel te danken is aan de vele gitaristen die, dankzij de effectieve neveneffecten van de rubberen ringen, een dankbaar en alom vertegenwoordigde GRATIS bron van reclame voor het bedrijf vormden.
    Tevens heb ik in dezelfde brief vriendelijk verzocht om een hoeveelheid 'oude ringen' te mogen ontvangen, om voor de eerstkomende jaren verzekerd te zijn van een stevige verankering van mijn gitaren.

    Met enige verbazing kreeg ik een zeer vriendelijke brief terug, waarin mij op serieuze wijze, zij het met een licht komische ondertoon, werd medegedeeld dat zij nooit op de hoogte zijn geweest van het functionele aspect van de rubberen ring, buiten het afsluiten van de fles. Ze betreurden het indirecte gevolg van de doorgevoerde wijzigingen op het originele ontwerp, maar zagen geen mogelijkheden om terug te keren. Zelfs de oude rubberen ringetjes waren reeds omgesmolten voor hergebruik in een nieuwe hoedanigheid, waarvoor zij zich excuseerden.

    Sindsdien heb ik een zwak voor Grolsch... (aardige mensen daar).
    Tof!!! Doet me goed te lezen dat de mensen van grolsch idd. zo aardig zijn.

    Klankmatig natuurlijk 'n grap (hoewel: draai ze eens om... ) maar... de nieuwere hebben grotere gaten dan de oudere [volgens mij], heb hier nog 'n redelijke bak rubbers (ha ha) liggen en ik kies ze gewoon per gitaar uit.

    Je komt GROLSCH (maar even spammen voor dat merk) zelfs af en toe op amerikaanse gitaar-fora tegen en gelukkig zag ik het bier ook in 'n usa supermarkt naast hein... uh NL paardenpis toen ik in september '01 in NYS was.
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 18 februari 2009 om 16:23 Reden: lischdeckties vaudtju

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top