Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 157 van 163 EersteEerste ... 57107147155156157158159 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.561 t/m 1.570 van 1628
  1. #1561
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik ben geen P90 fan, maar het idee van een SG junior vind ik wel erg tof. Gewoon een simpele uitvoering met één element. Me like! Het is ook zo'n gitaar die ik, als ik kon kiezen tussen meerdere fancy modellen, er zou uitpakken om op te spelen. Alleen dan een humbuckertje wellicht, maar da's dan smaak en zo...

  2. #1562
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Heel erg rock & roll zo'n gitaar.

  3. #1563
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Als ik de loterij nog eens win (tot nu toe alleen appeltaart en theezakjes) dan komt er nog eens een LP Junior en een Fender Esquire. Back to the bone.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #1564

  5. #1565
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Een jaren '70 Special, gezien de mini humbuckers en die brug? Mooi apparaat in ieder geval, Laurent! Daar kan je prima mee gezien worden.

  6. #1566
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Een jaren '70 Special, gezien de mini humbuckers en die brug? Mooi apparaat in ieder geval, Laurent! Daar kan je prima mee gezien worden.
    Goed gezien, 1973 om precies te zijn Fijn transparant geluid hebben die elementen, maar toch dik genoeg voor een mooie leadtoon. Niet zo ver van P90s af denk ik. Het is een perfecte rockmachine, vooral ook als begeleidend gitaar.

  7. #1567
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Ik vind SG’s fantastisch. Ooit een Gibson SG standard gehad maar omdat ik mijn LP Custom als main gitaar heb kon ik niet wennen aan het lichte gewicht en heb ik hem dus weggedaan (waarschijnlijk om iets anders te kunnen kopen).
    Maar het bleef kriebelen. Nu wilde ik niet het bedrag voor een echte standard uitgeven. Ik kan ook niet wennen aan de kop van een Epiphone SG. Laatst liep ik tegen een Chinese Tokai aan die voor weinig weg mocht. Een Tokai SG65-S



    Fijne hals, klinkt akoestisch lekker resonant, geen neckdive en voelt toch redelijk zwaar aan. Kortom, zover erg blij!
    Ik weet alleen nog niet hoe hij over mijn gear klinkt. Dat zal ik binnenkort ervaren.
    Nu probeer ik info te vinden over de gebruikte, Chinese pick-ups maar ik kan er werkelijk niets over vinden. Het zijn LSF-F pickups, verder kom ik niet. Iemand meer info?
    Laatst gewijzigd door Jan Buurman; 31 oktober 2021 om 11:25
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  8. #1568
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Ik zou het niet weten, maar is beslist een mooie uitvoering, en Tokais stonden in de jaren tachtig al bekend als goede Gibsonnabouwers

  9. #1569
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Ik ben er in ieder geval blij mee.

    Misschien had ik het in Off Topic moeten plaatsen. Hier komt niemand meer.
    "Gitaar"net... pfff..

  10. #1570
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik dacht dat ik mijn SG al eens gepost had hier..... nog maar eens dan?

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top