Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: phat cat vs. p94

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard phat cat vs. p94

    Ik zoek een p90 in humbuckerformaat, maar wel eentje met echt veel power en veel ballen. ik hoor soms dat de seymour duncan phat cat nogal iel is in tone, ik vroeg me dus af: wie heeft ervaring met een van deze 2 pups? of kent nog een ander goede p90 in humbuckercasing?

  2. #2
    drap
    Guest

    Standaard

    Wellicht dat de Gibson P94's wat voor je is?

  3. #3

    Standaard

    Duesenberg heeft ook nog een humbucker-sized P90, de Domino. Die ziet er overigens ook best strak uit.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Duesenberg heeft ook nog een humbucker-sized P90, de Domino. Die ziet er overigens ook best strak uit.
    die dingen klinken ook echt als een tiet, er vanuit gaande dat een tiet heel goed klinkt

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    ik zat ook nog te denken aan de bareknuckle missisisipe p90 (ook humbuckerformaat). het moet in een les paul overigens. Ik denk, ik zeg het maar, voor het geval iemand niet weet waar t in moet.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
    ik zat ook nog te denken aan de bareknuckle missisisipe p90 (ook humbuckerformaat). het moet in een les paul overigens. Ik denk, ik zeg het maar, voor het geval iemand niet weet waar t in moet.
    Heb jij een Les Paul?
    ALLES IS VERKOCHT!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Heb jij een Les Paul?
    nog niet, maar ik vraag t alvast voor t geval ik een les paul heb. Moet nog even doorsparen... Nog maar 1800 euro te gaan!

  8. #8
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
    ik zat ook nog te denken aan de bareknuckle missisisipe p90 (ook humbuckerformaat). het moet in een les paul overigens. Ik denk, ik zeg het maar, voor het geval iemand niet weet waar t in moet.
    Oh ja, die was ik helemaal vergeten. Die hebben power man. Ik lees ook elke keer weer goeie recenties over Bare Knuckle in met name de Total Guitar.

  9. #9

    Standaard

    Bareknuckle moet fantastisch zijn. De nieuwe mean90 van GFS eens proberen misschien?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    bare knuckle betaal je je ook scheel voor, ze moeten het eens wagen kut elementen te kopen.

    je kunt ook altijd wel zeggen van ja ik hoor zulke goede verhalen over ferrari enzo, dat schijnen echt snelle wagens te zijn... ja hallo, als je zin hebt om 200k aan een auto te besteden, zo zie ik bareknuckle ook een beetje.
    pokkel'n

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top