Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 621 van 622 EersteEerste ... 121521571611619620621622 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.201 t/m 6.210 van 6220
  1. #6201
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    LP heeft verse snaartjes weer, en gelijk gepoetst. (2018 trad.)

  2. #6202
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Topicje leven in blazen (dat er dus hierna meer volgen *hint*)...



    Edwards Les Paul Custom, oftewel een Japans/Chinese ESP. Op papier een leuke gitaar, maar nooit vriendjes mee geworden. Het enige wat ik fijn vind aan de gitaar is de ebben toets en dat was het dan ook wel zo ongeveer. Eerder al 's de hardware vervangen voor Tonepros brug en Gotoh stemmechanieken, eigenlijk voor de looks (beetje gay wel). Gister weer 's een ander elementje in gekacheld, de Brandonwound T-top brughumbucker die overbodig lag te wezen (zie ruiltopic *hint*). Nekelement is origineel, ik dacht een SD '59. Eens wezen experimenteren met topwrapping ook. Wat ook meteen de laatste keer was, want kon heel de gitaar opnieuw intoneren, wat ook geen succes werd en voorheen beter geïntoneerd was. Geen idee hoe dat kan en of dat normaal is eigenlijk. Maar het levert wel een mooi plaatje op! Vind ik dan...

  3. #6203

    Standaard



    Bij dezen dan-mijn 2005 Epiphone (MIK) Bullseye,met mijn 5W DSL,met 1x12 eronder.De buren haten het.Gelukkig zijn die al oud,en ik ook nog zowat twee meter ;-)
    Geintje,we wonen hier al een jaar of dertig erg gezellig naast elkaar.

  4. #6204
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard


    Tokai, gepimpte Grassroots, Gibson
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  5. #6205
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70 Bekijk bericht

    Tokai, gepimpte Grassroots, Gibson
    Hier een echte variant erop:

    Gibson, what else...?

  6. #6206

    Standaard

    Afgelopen weekend heb ik wat uurtjes stukgegooid aan zoektocht naar een knappe goldtop. (Acute Dickey Betts gas-aanval)
    Ben me de pleuris geschrokken van de prijzen.
    Heb me al een paar jaar niet meer in Gibson prijzen verdiept, had geen idee van het prijsniveau.
    Nieuw of gebruikt, allebei off the charts.

    Voor nieuw komt ook nog een extra ergernis om de hoek kijken: Meer dan de helft van de gitaren op de site van gezellige jongens als Max is gewoon niet op voorraad.
    Zo krijg ik mn digitale winkeltje ook wel volgeduwd.

    Marktplaats is ook bizar qua prijsniveau.
    En als je al iets vindt wat er een beetje knap uitziet, dan is het een aanbieder uit België of het uiterste noorden van Groningen.
    Laatst gewijzigd door Bolkedebeer; 6 april 2021 om 11:49

  7. #6207
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    +1 Bolke. Zou het het Suezkanaal drama zijn? Of sowieso te weinig containers? Idd bij Bax, Thomann enz. vnl. 12 weken levertijd. Dan wordt het ahw. drop shipping, ik bestel wat bij Bax en zij bestellen het ding uit China.

  8. #6208
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Mijn 150 euro China Epi. Heb er wel 490/498 humbuckers in ipv. de slappe wollige originele PU's.


  9. #6209
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Je foto doet het niet.
    Moet mijn Epiphone hier ook nog maar even showen.
    Heb niet veel vergelijkingsmateriaal maar de elementen ( Alnico Classic Pro) bevallen me tot nu toe prima. Ding is echt prachtig al zeg ik het zelf en ben nog nergens een schoonheidsfoutje tegen gekomen. De frets waren wel belachelijk stroef maar die zijn inmiddels glad.
    Heb het staartstuk iets om hoog geschroefd zodat de snaren een kleinere hoek maken naar de brug. Wist niet dat een klein beetje al zo'n verschil maakte, de snaren voelen een stuk soepeler aan bij het benden.
    Zou wel eens een echte kenner van Gibson Les Paul's mijn Epi willen laten testen. Volgens mij heeft Epiphone grote stappen gemaakt met de nieuwe lijn.
    In reviews kom ik wel vaker tegen dat de frets stroef zijn en dat snap ik niet van Epiphone. Ze gaan er zo prat op dat ze verbeteringen hebben doorgevoerd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

  10. #6210
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    +1 Bolke. Zou het het Suezkanaal drama zijn? Of sowieso te weinig containers? Idd bij Bax, Thomann enz. vnl. 12 weken levertijd. Dan wordt het ahw. drop shipping, ik bestel wat bij Bax en zij bestellen het ding uit China.
    Kan wel eens meespelen. Bij mijn bestelling liep de levering ook uit en de gitaar die ik gekocht heb heeft weer een hele lange wachttijd. Had te maken met een aantal corona maatregelen in Azië. De fabriek waar mijn gitaar vandaan komt , heeft even stil gelegen maar ook een heel groot distributiecentrum waar een groot gedeelte van de artikelen die naar Europa gaan worden verzameld en verstuurd, heeft een tijdje stil gestaan.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top