Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 78
  1. #1

    Standaard Minimale leeftijd om gitaar te spelen

    Hee makkers,

    Kunnen jullie mij vertellen wat de minimale leeftijd is om gitaar te kunnen (mogen) leren spelen?


    Ik hoor jullie snel.

    Greetz Sonny

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    dat maakt helemaal niks uit ja je moet denk ik wel de gitaar vast kunne houde :P

  3. #3

    Standaard

    Ik begon toen mijn handen nog te klein waren, daarom legde ik de gitaar plat ongeveer als Jeff Healey later.

    Hoe vroeger hoe beter!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #4

    Standaard

    precies, hoe jonger je bent hoe sneller je dingen oppakt. Ik geef zelf gitaarlessen en af en toe zitten er kinderen bij die zijn echt nog te klein om zelfs een kindermaatje gitaar vast te houden. In dat geval zou ik nog een jaartje wachten.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Talking

    Als je echte black-metal wilt gaan spelen mag dat pas na 6 jaar, 6 maanden en 6 dagen.


















  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Te klein om een kindermaatje vast te houden - hoe oud was dat??
    Gewoon nieuwsgierig

    Mn gitaarleraar heeft een stel van 10 op les die samen al liedjes schrijven en echt heel enthousiast bezig zijn. Leuk dat soort kinderen.

    Als ik aan kinderen en muziekmaken denk, drijft er een associatie naar boven van kids die met tegenzin op blokfluitles moeten van pa en moe. Ik wilde vroeger graag op muziekles maar mn ouders wilden dat niet.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  7. #7
    Toeschouwer
    Geregistreerd
    6 juli 2006
    Locatie
    In m’n vel
    Berichten
    2.659

    Standaard

    bij mijn les hebben we een drumster van 6
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Te klein om een kindermaatje vast te houden - hoe oud was dat??
    Gewoon nieuwsgierig

    Mn gitaarleraar heeft een stel van 10 op les die samen al liedjes schrijven en echt heel enthousiast bezig zijn. Leuk dat soort kinderen.

    Als ik aan kinderen en muziekmaken denk, drijft er een associatie naar boven van kids die met tegenzin op blokfluitles moeten van pa en moe. Ik wilde vroeger graag op muziekles maar mn ouders wilden dat niet.
    herkenbaar , ik heb ook jaren moeten zeuren voordat ik op gitaarles mocht. In groep 5 was het dan eindelijk zover, ze hadden mn moeder namelijk wijs gemaakt dat je niet te jong met gitaarspelen moet beginnen :S
    'Gary Moore - you're always a semi-tone away...'

    www.yamama.nl voor een goed feest!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Te klein om een kindermaatje vast te houden - hoe oud was dat??
    Gewoon nieuwsgierig
    7 jaar, en een meisje. heel schattig maar ze kon amper haar arm om de body van die gitaar krijgen dus probeerde ze 't als een soort jeff healey met de gitaar op dr schoot...

  10. #10

    Standaard

    Joe Bonamassa begon op 4,5 jarige leeftijd ofzo. Hij kon op zn 6e of 7e al de meeste SRV liedjes.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top