Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 65 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 646
  1. #21

    Standaard

    Ik hoorde net nog Neil Young op de radio....

    Als ik iemand afschuwelijk vind om aan te horen vind,dan is het hem wel. Afschuwelijke `tone ' en zijn solo's gaan voor mijn gevoel ook nergens naar toe.

    Ik heb bepaalde vrienden die er mee weg lopen...die zeggen dan dat ik geen smaak heb,hahaha.

    Voor de rest kan ik veel aanhoren,hoor

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2005
    Locatie
    Obdam
    Berichten
    1.295

    Standaard

    Ik herhaal iets wat vulvasonic ooit heeft gezegd: "Techniek staat onderschikt aan de emotie die muziek bij mensen kan los maken" (of iets dergelijks).

    Dit zegt het ook wel een beetje voor mij: Ik houd niet van notenpoepers en snelheidsduivels.
    www.myspace.com/theelectricjets check het uit!

    Gibson Les Paul DC P90
    Fender Lite Ash Strat
    ->
    Vox AC30

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
    Ik herhaal iets wat vulvasonic ooit heeft gezegd: "Techniek staat onderschikt aan de emotie die muziek bij mensen kan los maken" (of iets dergelijks).

    Dit zegt het ook wel een beetje voor mij: Ik houd niet van notenpoepers en snelheidsduivels.

    dito voor mij...

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hassent
    Inderdaad, het ego van akkerman is zo groot dat het niet eens op m'n breedbeeld TV past
    Ik heb gehoord dat ze hem niet graag meer in het buitenland uitnodigen omdat ie in het vliegtuig een extra stoel claimt voor z'n ego.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  5. #25

    Standaard

    die 2 knoeiers (clapton en b.b. king) zijn anders wel goed voor 1 van mijn absolute lievelingscd's Riding with the King maar ja, smaken verschillen natuurlijk.
    ik vind het raar dat je nerveus kunt worden van b.b. king, op mij heeft blues muziek juist een enorm kalmerend effect. in sommige landen folteren ze dan weer mensen met metal muziek, dus alles zal wel relatief zijn.

    ik ga akkoord met de mensen die de malmsteen-achtige gitaristen in deze lijst zetten. die muziek boeit mij helemaal niet, ik kan er niet echt bij dat je daarin zoveel oefening investeert.

    over hendrix heb ik al vaak nagedacht... ik vind zijn nummers geweldig, maar live freakte hij soms iets te hard naar mijn zin. als iemand anders zich het zou permitteren werd hij van het podium gehaald, lijkt me soms. maar ik heb toch veel te veel respect voor de platen waarin hij zich wat meer concentreert (weet niet of dat het juiste woord is) en voor zijn innovatie om hem een overschatte gitarist te noemen.

  6. #26

    Standaard

    kurt cobain is zwaar overschat.
    malmsteen is zwaar overschat.
    daarbij is hendrix een beetje opgehemeld: na een tijdje wassie zo'n idool dat ALLES wattie deed goed was. niet waar. al wassie wel goed

    frusciante vind ik echt goed origineel. als in: de dingen die die flikt op dat nieuwe album van de RHCP vind ik écht goed. t zal vast allemaal al is gedaan zijn, maar uiteindelijk hoor je toch dat hij het is.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    [QUOTE=Cheetoria]kurt cobain is zwaar overschat.
    QUOTE]

    Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat kurt cobain een goed gitarist is... hoezo wordt ie dan overschat??
    Lijkt mij eerder de hele hype destijds...

    Ik ben ook van de stelling: muziek is emotie, ookal zijn t 3 akkoordjes. Dat t wat met mensen doet is belangrijker dan t moeilijk doen om t moeilijk doen. Hou dan wel weer van een beetje gepiel.

  8. #28

    Standaard

    BB heeft een hele goeie phrasing, goeie vibrato, goeie notenkeuze, ... en je mag hem een gitaar geven die vals gestemd staat, nog zal hij die dankzij zijn perfecte bends zuiver laten klinken. Slechts weinigen doen het hem na.
    Ik vind net zijn vibrato irritant, hij gebruikt die te pas en te onpas.
    Wat zijn notenkeuze betreft: hij doet nu eens werkelijk altijd hetzelfde keer op keer maar weer. Let op: ik ben zelf ook van het principe 'hoe eenvoudiger het kan hoe beter', maar als ik zijn live dvd's bekijk hoef ik maar één nummer te zien en te luisteren en dan heb ik de rest ook gehoord. Is dat dan zo geniaal???

  9. #29

    Standaard

    Als je neerkijkt op een ander(e gitarist) overschat je jezelf.
    www.seraphique.com

    Te koop: Rocktron Replifex, Engl 930/60

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Flauwekul toch.... ze geven geen kritiek als gitarist maar als luisteraar.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top