Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    788

    Standaard

    Ik heb de behringer en hij bevalt goed. Suckt klein beetje toon maar heel weinig. hij heeft alleen een korte moment vertraginga als je de tuner aan zet.
    Hij begint dus niet meteen met stemmen, je moet eerst een seconde wachten ofzo. Al met al minstens net zo goed als de (niet stompbox) korg die ik had.
    “I’m all in favor of getting grants for musicians. Or any other good brand of Scotch.” (Pepper Adams)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Die nieuwe Planet Waves tuner lijkt mij eigenlijk ook wel wat...


  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch, NL
    Berichten
    469

    Standaard

    Ik zou zeggen Strobostomp, maar aangezien dat je een beetje zonder geld zit zal dit wel lastig worden.

    Heb er zelf ook eentje en wil niet anders meer.

  4. #14
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    27

    Standaard

    Ik heb een behringer tu100. Erg goedkoop en wel handig, via netvoeding, maar hij zuigt wel toon weg. Ik ga zelf voor een tu-2 van boss, handig en lekker compact, de korg is wat groter

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2006
    Locatie
    Achterhoek!
    Berichten
    357

    Standaard

    Gewoon de Boss TU-2 of Korg DT-10 halen. Kun je niet mee mis gaan, werkt goed en gaat lang mee.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Koop de TU-2. Dat is de beste koop. De tuner gaat je leven mee en heeft tal van mogelijkeden met hoger en lager stemmen of in alternatieve stemmingen. Goed te zien op een podium en robuust genoeg om niet na 2 keer trappen er mee op te houden. Je kunt hem tevens gebruiken als mute, zodra je hem intrapt is gelijk je signaal weg.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  7. #17

    Standaard

    tu-2 is prima, voor intoneren zou ik wel iets nauwkeuriger nemen, neem daar een programma voor op pc.

    strobostomp werkte niet voor mij, veel te moeilijk om daar even snel mee bij te stemmen live.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    +1 voor die Korg of anders de Boss. Een goeie tuner gaat makkelijk 15-20 jaar of meer mee, dus de Behringher is een ernstig gevalletje goedkoop-duurkoop.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2008
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    272

    Effect !

    Ik heb zelf de Behringer (inmiddels als backup) en de Korg DT10 (echt wel een stompbox ) en de zangeres van mijn band heeft de TU-2.

    Ik zou, als je de ruimte hebt voor de Korg gaan (heel duidelijk en betrouwbaar), anders de Boss. De Behringer is goedkoop, maar gaat frustreren: je moet even wachten na het aanzetten, en soms trekt-ie de lage E niet (een basgitaar is helemaal drama).

  10. #20

    Standaard

    ik zeg een lineswitcher en een ouderwetse chrono stemmer, heerlijk met zo'n naaldje.

    Die boss tu-2 kan ik niet zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb

    Trouwens, korg ding opgezocht: http://www.feedback.nl/?b=DT10&a=

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top