Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 133 van 139 EersteEerste ... 3383123131132133134135 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.321 t/m 1.330 van 1387
  1. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Er zijn er maar 2 die genoeg speeltijd krijgen. De Blade heb ik al es te koop aangeboden, maar niet verkocht gekregen. Nochtans vroeg ik er niet te veel voor. Ze is veel te goed om werkloos te laten staan. De tele staat in open D voor wanneer ik een uitdaging nodig heb, maar aangezien ik nogal lui ben, neem ik die ook niet te veel vast. De Takamine maakt te veel herrie, dus die mag ik enkel uithalen wanneer er niemand thuis is. En dat gebeurt ook maar zelden.
    Och ... ik zit onnodig excuses te zoeken Die Guttlins zijn gewoon geweldig. En ze werken verslavend. Zeker wanneer je zowat alle bouwsels nog eens in je handen gedrukt krijgt wanneer je langskomt
    Ik blijf kwijlen op die Emerald King.
    Ik (van oorsprong drummer) kwijl uit twee mondhoeken tegelijk wanneer oog in oog met een Guttlin.
    Maar we houden dit strikt onder ons.
    We willen niet dat ie naast zijn schoenen gaat lopen.

    Bij mij staat 14 stuks in open D en 2 stuks in Hawaii open G.
    Dus een G stemming met 6 snaren, dit in tegenstelling tot de Keef open G, met 5 snaren.

    1 is er open D en ook Nashville tuning. Waarom tuning terwijl het eigenlijk Nashville stringing is??? Geen idee.rammel gitaartjes voor rammelmuziek.

    O ja, de Guttlin Factory zit op comfortabele afstand. Het gezinsbudget kan dit absoluut niet trekken. Dat scheelt ook.
    Terwijl ik absoluut vind, dat ze niet te duur zijn.

    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 15 april 2017 om 21:55

  2. #1322
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Die Guttlin meneer is een hele slechte verkoper. Anders zou ik ze me ook niet kunnen permitteren. Laten we ook dat maar stil houden. Toffe peer, die verkoper, dat wel. Altijd hartelijk ontvangen door zijn bodyguards. Ook voor mij helaas niet al te evident om een bezoekje aan de Guttlin Plant te brengen.
    De Thin King modellen zijn ergonomisch een droom op te bespelen. Een gitaar kan niet nog meer in balans zijn dan dat.
    De Servant bewijst hoe veelzijdig een éénpickup gitaar wel kan zijn.
    Er zwerft hier in Vlaanderen een gemassacreerde Guttlin rond. Ik hoop dat die ooit nog eens op een tweedehands verkoopssite terechtkomt
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  3. #1323
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    De Servant bewijst hoe veelzijdig een éénpickup gitaar wel kan zijn.
    Er zwerft hier in Vlaanderen een gemassacreerde Guttlin rond. Ik hoop dat die ooit nog eens op een tweedehands verkoopssite terechtkomt
    Als je maar weet dat je mijn Guttlin Servant Prototype niet krijgt.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #1324
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Drie stuks:

    G&L Legacy USA Vintage White matching headstock (je kunt niet zonder strat en deze is te gek)


    G&L ASAT special USA metallic blauw (veelzijdig werkpaard)


    Ibanez Artcore 103SM-NT Custom (waar er maar weinig van zijn wereldwijd) omdat ie met spalted maple gemaakt is.



    Met afstand de mooiste gitaar die ik heb gehad. Welvingen zijn prachtig gedaan, geen spatje in de afwerking, perfect. Oh ja, hij klinkt ook wel 'leuk'... jazz tot rock, alles kan.
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 16 april 2017 om 08:52
    You can't be a vet. You rock too much.

  5. #1325
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Als je maar weet dat je mijn Guttlin Servant Prototype niet krijgt.
    Er schuilt een lul in jou, Vulva
    Ik ben een tijdlang jaloers op je geweest, maar niet meer sinds ik mijn eigen Servant heb. En ik begrijp waarom je die niet wegdoet
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  6. #1326
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Er schuilt een lul in jou, Vulva
    Ik ben een tijdlang jaloers op je geweest, maar niet meer sinds ik mijn eigen Servant heb. En ik begrijp waarom je die niet wegdoet
    Ik beschouw het als een eer dat onze lieve Barno mij deze gitaar geschonken heeft. Het prototype nog wel! Ik gebruik 'm trouwens als lapsteel. En ja, er schuilt een enorme lul in mij.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #1327
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    En ja, er schuilt een enorme lul in mij.
    Daar wil ik verder geen beelden bij....!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  8. #1328
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Ibanez Artcore 103SM-NT Custom (waar er maar weinig van zijn wereldwijd) omdat ie met spalted maple gemaakt is.



    Met afstand de mooiste gitaar die ik heb gehad. Welvingen zijn prachtig gedaan, geen spatje in de afwerking, perfect. Oh ja, hij klinkt ook wel 'leuk'... jazz tot rock, alles kan.
    Dit mag je met recht een schitterende gitaar noemen. Prachtig! Ik ben altijd al een sucker geweest voor spalted maple.
    Heb je er trouwens andere elementen in laten zetten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Daar wil ik verder geen beelden bij....!
    Vreest niet, mijn vrind. Ik ben niet lenig genoeg om daar beelden bij te maken.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #1329
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Thanks! Dit is een geleend plaatje voor het gemak, maar mijn gitaar is wel deze. De elementen zijn bij mij origineel. Ik zie het nu pas, scherp van je. Elke keer als ik 'm meeneem tijdens de repetitie slaak ik een zucht van verlichting. Menig nummer klinkt stukken volvetter, warmer en over de andere gitaren heb ik al niet te klagen. Heerlijk Heldere Harmonischen.

    Waarom niet live is dan de vraag? Ik zie mezelf nog wel een tik maken met dat ding en je komt ze maar zelden tegen. De Custom is per exemplaar helemaal nageplozen en gemaakt door de 'masterbuilders' als het ware. De spalted maple is exclusiever dan de natural, waarin de gitaar het meest besteld is. Het exacte getal weet ik niet precies meer, maar rond de 100-150 van deze exemplaren bestaan er maar.

    Jaren geleden is er eentje op eBay gegaan voor 1400 USD. Sindsdien niet meer te koop aangeboden gezien, behalve de mijne. Laten we stellen dat ik wel happy ben met de waardevastheid (mag het een keer..? haha).

    Zo hangt ie.

    Laatst gewijzigd door EBOUE; 16 april 2017 om 23:39
    You can't be a vet. You rock too much.

  10. #1330
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Thanks! Dit is een geleend plaatje voor het gemak, maar mijn gitaar is wel deze. De elementen zijn bij mij origineel. Ik zie het nu pas, scherp van je. Elke keer als ik 'm meeneem tijdens de repetitie slaak ik een zucht van verlichting. Menig nummer klinkt stukken volvetter, warmer en over de andere gitaren heb ik al niet te klagen. Heerlijk Heldere Harmonischen.

    Waarom niet live is dan de vraag? Ik zie mezelf nog wel een tik maken met dat ding en je komt ze maar zelden tegen. De Custom is per exemplaar helemaal nageplozen en gemaakt door de 'masterbuilders' als het ware. De spalted maple is exclusiever dan de natural, waarin de gitaar het meest besteld is. Het exacte getal weet ik niet precies meer, maar rond de 100-150 van deze exemplaren bestaan er maar.

    Jaren geleden is er eentje op eBay gegaan voor 1400 USD. Sindsdien niet meer te koop aangeboden gezien, behalve de mijne. Laten we stellen dat ik wel happy ben met de waardevastheid (mag het een keer..? haha).

    Zo hangt ie.

    Ontzettende mooie gitaar! Nu heb ik trouwens een zwak voor semi's

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top