Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 132 van 139 EersteEerste ... 3282122130131132133134 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.311 t/m 1.320 van 1387
  1. #1311
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Deze!

    Heb m ook niet. Heb sowieso geen Gretsch gitaar. Is best moeilijk om geen Gretsch te hebben, maar ik weet me aardig in te houden (feit dat ik wat krap bij kas zit helpt natuurlijk ook).

  2. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ik tel er hier 18, slingeren nog twee in huis rond, dus mooi rond op 20

    Wordt dit nog allemaal bespeeld

  3. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    Wordt dit nog allemaal bespeeld
    Vinnik een vraag die je aan een filatelist/postzegelverzamelaar voor moet leggen: Lik je ook aan al die zegels?
    Ik zie veel moois. Vooral de Barno-eigen modelletjes.

    @Barno:
    Heb jij ook een Bigsby gemaakt B.? Of is die van Ike? Misschien is alle paasvreugd mij wel naar het hoofd gestegen.


    Ik tel er hier thuis 16 elektrisch. Daarop wordt allemaal gespeeld. Behalve op de modelletjes die in het verkooptopic staan.
    Op het (weinige) akoestisch wordt bar weinig gespeeld.
    Toch wil ik daarvan geen afscheid nemen. Daaronder ook de gitaar van pa, die onlangs op de nog jonge leeftijd van 97 overleed.
    Die gitaar kan dus nog wel effe mee.

    Vriendelijke groet, Gus

  4. #1314
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Vinnik een vraag die je aan een filatelist/postzegelverzamelaar voor moet leggen: Lik je ook aan al die zegels?
    !!!!!!!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  5. #1315
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Elektrische, geen idee. Genoeg zouden de heren Rolls en Royce antwoorden.
    De akoestische afdeling is wel overzichtelijk; een klassieke, een parlour, een dreadnought en acoustic-electric. De eerste 2 moeten regelmatig thuis aan de bak, de laatste 2 enkel als er buitenshuis geklust moet worden.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 15 april 2017 om 14:03
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #1316
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Een beetje "Post je collectie", maar als Gus reageert mag ik ook....
    En ja, ik lik aan alle gitaren!!!


    Foto 1: Fender Stratocaster '62 USRI, candy apple red. Gewoon voor mij de beste Strat die ik ken. Hoe mooi wil je het hebben?
    Fender Jazzbass 1967 met een replacement hals. Heerlijke bas, wordt vooral door een vriend
    bespeeld in mijn classic rock band. Zie de posters....

    Foto 2: De Telecaster-hoek
    Fender Telecaster 1969, maar wel met heel veel niet-originele onderdelen. Oberg-pu's, andere
    tuners, brug en compound
    radius hals. Maar klinkt en speelt waanzinnig en mijn absolute #1.
    Squier Telecaster V7 serie met '52 Customshop pu's, CTS pots etc. Heerlijke gitaar en prima
    back up voor de 69-er
    "Fender" Frankenstein Tele, Rumpelstiltskin pu's en CTS pots, fender brug etc. Staat altijd in G.
    Gewoon een fijne gitaar!
    Rogue Electric Sitar. Relatief betaalbare en zeer goede kopie van de Coral. Wilde altijd al één hebben en gekocht op de beurs
    in Oldenburg, november 2016.


    Foto 3: De Gibson-hoek
    Gibson Les Paul Standard 1978
    Gibson Les Paul Standard 2012 LH van zoon, maar die wil hem niet in zijn eigen flat, omdat
    daar ooit is ingebroken..
    Gibson les Paul Junior Special P90, 2010


    Foto 4: Martin D-35 1973
    Broko ukelele, fijn ding
    José Rodriguez #14 nylon string, gewoon een goed gitaar, gebruik 'm weinig. alleen in de studio eigenlijk.


    Foto 5: Sitar, komt uit India, meegenomen door mijn broer, weet er niet zo veel van, maar heb hem
    voor mijn cd gebruikt.
    De Rogue electrische sitar gaat live mee!
    Resonator gitaar, weet er niet zo veel van, staat een Fender logo op, maar die heeft iemand
    erop gezet, wel een fijn ding.
    Fender Rustler gitaarbanjo, gemodificeerd door bouwer Adrian Farmer.
    Farmer squareneck, de eerste die hij bouwde. Waanzinnig ding, maar speel er té weinig op.....
    Epiphone El Dorado 12-string, mid 70s. Mooi instrument met veel mojo.
    Crafter GAE6E/N, betaalbare western, voorzien van een AddString, dus 7 snarig. Klinkt mooi!
    Aria AM400BS mandoline, mooi instrument, klinkt warm. Betaalbaar en goed!
    Farmer Rosewood 00 handgebouwd voor me, een ongelofelijk mooi instument met Fishman
    systeem. Speelt en klinkt top.
    Is nog geen maand oud, dus dat wordt alleen maar mooier!!!

    Niet op de foto's: Seagull S6+ CW, nu ter reparatie, maar hopelijk voor mijn trip naar de VS
    weer klaar!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 15 april 2017 om 13:47
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  7. #1317
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    1 x Guttlin Thin King Olive
    1 x Guttlin Servant
    1 x Blade Durango Standard
    1 x zelf in elkaar schroef tele
    1 x Takamine G(oedkope)-serie
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  8. #1318
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    Wordt dit nog allemaal bespeeld
    Eigenlijk wel ja, al zitten er ook enkele bij voor verkoop en die nog niet volledig af zijn. maar het wisselt ook wat: momenteel veel playtime voor de silvertone en enkele Guttlins rechts tegen de muur.

    at Gus, ik heb es op Ike zijn Bigsby gespeeld en dat viel zo goed mee dat ik er ook eentje wilde bouwen, die is min of meer af. Oigun draait op dit moment de pu's.

    at Kakihara: werkelijk briljante collectie !
    Laatst gewijzigd door barno; 15 april 2017 om 16:13

  9. #1319

    Standaard

    Vijf gitaren "dus".
    De allereerste heb ik niet meer. Dat was een 'krijgertje' van een schoolvriendje.
    De achterkant was er af.... maar met houtlijm - korrels, die je moest verhitten was dat toendertijd - die er
    op gekregen en toen een boek gekocht en speulen maar.

    De Yahama's in 1970 gekocht en speel er nu heel weinig op.
    De Martin en Eastman in 2011 en de Collings in 2014 gekocht en dat zijn mijn speelmaatjes op dit moment.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  10. #1320
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Eigenlijk wel ja, al zitten er ook enkele bij voor verkoop en die nog niet volledig af zijn. maar het wisselt ook wat: momenteel veel playtime voor de silvertone en enkele Guttlins rechts tegen de muur.

    at Gus, ik heb es op Ike zijn Bigsby gespeeld en dat viel zo goed mee dat ik er ook eentje wilde bouwen, die is min of meer af. Oigun draait op dit moment de pu's.

    at Kakihara: werkelijk briljante collectie !
    Er zijn er maar 2 die genoeg speeltijd krijgen. De Blade heb ik al es te koop aangeboden, maar niet verkocht gekregen. Nochtans vroeg ik er niet te veel voor. Ze is veel te goed om werkloos te laten staan. De tele staat in open D voor wanneer ik een uitdaging nodig heb, maar aangezien ik nogal lui ben, neem ik die ook niet te veel vast. De Takamine maakt te veel herrie, dus die mag ik enkel uithalen wanneer er niemand thuis is. En dat gebeurt ook maar zelden.
    Och ... ik zit onnodig excuses te zoeken Die Guttlins zijn gewoon geweldig. En ze werken verslavend. Zeker wanneer je zowat alle bouwsels nog eens in je handen gedrukt krijgt wanneer je langskomt
    Ik blijf kwijlen op die Emerald King.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top