Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37

Discussie: Daar is ie dan!!!

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2004
    Locatie
    NL
    Berichten
    266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
    Even zoeken.Nrrrk of zijn broer(tje) heeft een keer demo's ervan gemaakt.Klonk erg goed.Ik ben dol op Randall.(heb ook 2 stuks ) echt de shit.Die dingen hebben echt veel ballen

    Topicstarter: gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.Mooi setje zo.1750 valt nog wel mee maar ik denk dat ik persoonlijk dan toch voor een 2de handse Mesa triple recto was gegaan
    http://members.home.nl/andy.stevens/sample.wav

    recto module
    Ibanez SZ320EXWH w/ Seymour Duncan Invader
    Ibanez RG320FMTL w/ DiMarzio Tonezone
    Ibanez RG320FMAM w/ Seymour Duncan Invader
    Randall RM100M Recto, Brown, XTC Modules
    Randall RA412CX
    Randall RS412CX

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vester86
    je krijgt een voorversterker in een verwisselbaar kastje. soort cassettebandje ofzo, en iedere voorversterker heeft zn eigen, specifieke geluid.
    verder moet je iedere voorversterker zien als een afhankelijk kanaal in je versterker
    Okey.. dus als ik het goed begrijp, plug je zo'n voorversterker in je amp, en je kan spelen.. dus eigenlijk een soort tussenstuk tussen je gitaar en je amp, die verwisselbaar is, en elk een eigen sound heeft? en heb je per sé zo'n ding module nodig? of heeft de versterker ook nog n eigen sound..
    Laatst gewijzigd door Tho; 18 september 2006 om 23:26

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Nee je hebt echt een module nodig want het is eigenlijk een kast met eindversterker dus je hebt een voorversterker, module dus, nodig.

    Echt tof want heb de Egnater getest die ook met modules werkt en je kan echt 3 verschillende sounds uit 1 versterker halen.
    Meestal bij een drie kanaals versterker klinkt de lead heel goed maar de clean weer niet of de crunch kanaal is lekker punchy maar de lead heel zwak.
    Maar nu kun je je eigen sound kiezen dus fender clean, Plexi crunch en Soldano lead zeg maar.

    Alleen precies benaderen van zo'n sound gaat niet helemaal want Fender klinkt Fender met 6L6 en Marshall met EL34.
    Laatst gewijzigd door ateng; 18 september 2006 om 23:58

  4. #24

    Thumbs up

    Ik heb hem gekocht bij brugman muziek in gaanderen omdat ik vind dat ik daar voor mijn geld de beste service krijg.

    @robert ja weet ik dat je er 2 hebt omdat ik die toen bij jouw zag staan en hoorde dat ze niet eens zo heel duur waren heb ik die RH100 van NRRRRK gekocht

    Het klopt ja in je top zitten eind buizen el34 bij mij dat is gewoon de eindtrap dan heb je de modules met ieders 2 preamp buizen zo heb je modules van mesa fender marshall bogner enz.. zo kun je dus bijvoorbeeld 1 XTC 1 REcto en 1 Fender blackface erin douwen en heb je dus voor 1740 euro een brute versterker.. Terwijl als je die tops los koopt je dik 8 a 9 ruggen kwijt bent.. dat was mijn motivatie ten minste..

    Folks get yourself a randall cause life isen't gonna be better!!!
    Te Koop: Line6 Spider2 212 met shortboard. voor info pm of mail

    Randall MTS RM100m Tube head + Cab
    LTD MH50 with invader in bridge
    JAckson RR Performer Customed

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Okey.. Ik had nog nooit van zoiets gehoord. Nou heb ik ook wel een heel simpel voxje..
    Hey de Randall V2 of T2, dat zijn volgens mij ook wel vette dingen! Werken die ook met modules? En zijn ze geschikt voor strakke metal?

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Amott

    WHOOOOHOOOW dit is echt het beste wat me ooit is overkomen
    GAS rules!!
    Najaarsaanbieding!
    • Custom pedalboard met ingebouwde voeding
    Check mijn advertenties

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2004
    Locatie
    NL
    Berichten
    266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng

    Alleen precies benaderen van zo'n sound gaat niet helemaal want Fender klinkt Fender met 6L6 en Marshall met EL34.
    Wrong. Als je de rack versie hebt en je hebt de RT power amp heb je 2 kanalen op de power amp.
    Kanaal 1: 50 watt 2* EL34's tubes
    Kanaal 2: 50 watt 2* 6L6 tubes.

    dus je krijgt wel die sounds.

    Overigens kun je in de top (RM100) 4 verschillende buizen zetten. dus 1 EL34, 1 6L6, 1 KT88, 1 6550, door 't bias systeem. Dus je hebt complete vrijheid met alle buizen. Dit geldt voor zowel de Egnaters als voor de Randalls.
    Ibanez SZ320EXWH w/ Seymour Duncan Invader
    Ibanez RG320FMTL w/ DiMarzio Tonezone
    Ibanez RG320FMAM w/ Seymour Duncan Invader
    Randall RM100M Recto, Brown, XTC Modules
    Randall RA412CX
    Randall RS412CX

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Oke dat wist ik niet. Dat is wel heel super gaaf natuurlijk.

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Okey.. Ik had nog nooit van zoiets gehoord. Nou heb ik ook wel een heel simpel voxje..
    Hey de Randall V2 of T2, dat zijn volgens mij ook wel vette dingen! Werken die ook met modules? En zijn ze geschikt voor strakke metal?
    Deze amps zijn hybride dus alleen met preamp buizen. alleen de RM100 is volledig uitgerust met buizen. over het algemeen is randall sowiezo geschikt voor metal vanwege de dikke punch die randall heeft. maarja ik bedoel kijk naar dimebag hij speelde zijn hele leven op solid state. moet je kijken wat een tone die gast had

    Als je toch een beetje geld uit wil geven kun je het beste de RM100 aanschaffen aangezien de V2 enT2 ook rond die prijs zitten ivm dat ze in amerika worden gemaakt..
    Te Koop: Line6 Spider2 212 met shortboard. voor info pm of mail

    Randall MTS RM100m Tube head + Cab
    LTD MH50 with invader in bridge
    JAckson RR Performer Customed

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Amott
    Deze amps zijn hybride dus alleen met preamp buizen. alleen de RM100 is volledig uitgerust met buizen. over het algemeen is randall sowiezo geschikt voor metal vanwege de dikke punch die randall heeft. maarja ik bedoel kijk naar dimebag hij speelde zijn hele leven op solid state. moet je kijken wat een tone die gast had

    Als je toch een beetje geld uit wil geven kun je het beste de RM100 aanschaffen aangezien de V2 enT2 ook rond die prijs zitten ivm dat ze in amerika worden gemaakt..

    no offence, maar dimebag associeer ik niet direct met TONNNEEEEEEEE

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top