Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 36

Discussie: CMW Amps getest

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizz
    kunnen me een PM sturen. De moeite waard !
    Moet je ze wel lezen!! Anders heeft het weinig zin lijkt me.

    (Het kan natuurlijk ook dat je de mijne gewoon negeert natuurlijk.... )
    Curiouser and curiouser said Alice....

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Aangezien Tristan een 2061 voor mijn neus heeft weggekaapt moet ik ook nog eens naar NLM om deze te testen? (met andere woorden, staat ie klaar om te testen of rijd ik dan naar Almere voor een goede kop koffie?)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Music Samples

    Hierbij de samples die door Mitch zijn gemaakt v/d vergelijkbare Royal Class versterker:

    Clip 1

    Clip 2

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjanke
    Aangezien Tristan een 2061 voor mijn neus heeft weggekaapt moet ik ook nog eens naar NLM om deze te testen? (met andere woorden, staat ie klaar om te testen of rijd ik dan naar Almere voor een goede kop koffie?)
    De koffie is niet slecht, maar de 2061 staat ook voor je klaar...

    Wizz

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard

    Heh, schattig bakkie.
    De clip van de TweedyTwinChamp vin'k overigens nog steeds absolute top (die van de vintage amp meeting). Ik meen via een ouwe 4x12?
    Echt een heerlijke classic rock sound.
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2003
    Locatie
    Zeewolde
    Berichten
    897

    Standaard

    Afgelopen vrijdag hebben Tristan en ik een mini amp shootout gedaan. Als laatste was het broertje van de Paisley aan de beurt. Nou heb ik een aardige collectie, maar ik heb toch even overwogen Tristan vast te binden en heel snel Chris te bellen om de StudioCage tot mijn eigendom te maken. Ik ben dus bang dat Tristan deze superamp tot zijn eigendom gemaakt heeft.

    De StudioCage is echt een amp van ongelofelijke klasse! We hebben 3 Les Pauls, 3 Strats, een PRS en een Haar tele er op uitgeprobeerd. Hij was aangesloten op een Blue Alnico en een Rola G12M uit 78. Elke combinatie was super. Ik denk dat dit de beste versterker is die ik ooit gehoord heb (en ik heb hem niet in mijn bezit ).

    Wouter, leuk dat je de eerste CMW dealer bent geworden! Ik kom snel langs om de Paisley ook aan de tand te voelen
    All I need to get me high
    Is stand next to my amplifier
    - Paul Gilbert

    Te koop:
    Haar Telecaster, Swamp ash, birdseye maple nek en Brazilian rosewood toets.
    Marshall 6101 LE
    Ibanez PT707 phaser incl. doos

  7. #17
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    De Studiocage is (veelgebruikt woord tegenwoordig maar het dekt de lading zo goed): VET ! DIk, warm, toch ook weer heel helder, dynamisch....alles eigenlijk. Ik heb zelf vrij bewust voor de Champ gekozen omdat -ie nét effe viezer is. Nu mijn G12M20 Heritage-loaded 2x12 cab steeds beter ingespeeld raakt komt meer en meer die diepe rock sound naar boven die ik ken van Ray's ouwe cab. Nog lang niet zo ver uitgerijpt maar het begint er op te lijken

    Ik hoop voor Chris dat ik een trendsetter word en er nog veel CMW's op het forum bij zullen komen
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    ...
    Ik hoop voor Chris dat ik een trendsetter word en er nog veel CMW's op het forum bij zullen komen
    Dat hoop ik ook! Ik hoop dat ik ooit ook een trotse CMW-bezitter mag zijn. Dat zou namelijk betekenen dat we een grote prijs in de loterij hebben gewonnen.

    Zonder gekheid, ik zou ook graag een CMW willen. Ik heb er op de meeting één mogen beluisteren, en die klonk gewoon super. Maar ja, voorlopig zijn ze nog een beetje te prijzig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    ideetje !!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Dat hoop ik ook! Ik hoop dat ik ooit ook een trotse CMW-bezitter mag zijn. Dat zou namelijk betekenen dat we een grote prijs in de loterij hebben gewonnen.

    Zonder gekheid, ik zou ook graag een CMW willen. Ik heb er op de meeting één mogen beluisteren, en die klonk gewoon super. Maar ja, voorlopig zijn ze nog een beetje te prijzig.
    Hoi Hans!

    Die DR-replica die ik al verkocht had (eigenaar was zo aardig om 'm speciaal voor de meeting even mee te nemen) is inderdaad "niet goedkoop"; de eenvoudigere/kleinere topjes die ook op de meeting mee had kosten +/- 2.5 x minder.

    Echt heel erg goedkoop zullen m'n ampjes denk ik nooit kunnen worden door de onderdelen die ik gebruik, de handarbeid in dit land en de "tweak-tijd" bij bepaalde one-offs.

    @allemaal:
    dank voor de toffe reacties, doet me erg goed! (heeft zelfs positieve invloed op m'n suiker...)

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    Hoi Hans!

    Die DR-replica die ik al verkocht had (eigenaar was zo aardig om 'm speciaal voor de meeting even mee te nemen) is inderdaad "niet goedkoop"; de eenvoudigere/kleinere topjes die ook op de meeting mee had kosten +/- 2.5 x minder.

    Echt heel erg goedkoop zullen m'n ampjes denk ik nooit kunnen worden door de onderdelen die ik gebruik, de handarbeid in dit land en de "tweak-tijd" bij bepaalde one-offs.

    @allemaal:
    dank voor de toffe reacties, doet me erg goed! (heeft zelfs positieve invloed op m'n suiker...)
    Ja, aangezien ik al een cab heb, zou ik ook toekunnen met een mooie top. Het nadeel is dat ik dan niet helemaal zo flexibel ben als nu. Voordeel is dat ik dan wel een echte CMW amp heb.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top