Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36

Discussie: CMW Amps getest

  1. #1

    Standaard CMW Amps getest

    Effen een beetje spam, mag wel toch in dit geval ?
    Ik heb gisteren Chris Winsemius en zijn charmante vrouw (Cora toch ?) in mijn winkeltje mogen ontvangen, en heb drie versterkers van hem uitgebreid mogen testen.
    1.Een blauwe Geloso-kist met daarin een op twee EL 84's draaiend beest;
    2.een ongeverfde Geloso op 6V6
    3.een Fender met van binnen een 6V6-amp

    De verrassing : De blauwe zag er niet alleen veruit het geilst uit, hij klonk ook het mooist-heel erg "in your face"
    Terwijl ik als 6V6 freak (Marshall Studio 15, Fender Princeton en Fender Vibrochamp zijn in mijn kollektie favoriet) er vanuit was gegaan dat ik wel weer voor de 6V6'ers zou gaan.
    Ik heb dus als winkel de blauwe "Personal Paisley" gekocht en ben apetrots dat we nu tot de zeer selekte groep van CMW-dealers horen.

    Ik ga hier in dit topic niet benadrukken welke winkel dat is, maar diegenen die de "blauwe beul" willen horen en niet weten waar ik werk, kunnen me een PM sturen. De moeite waard !

    Wizz

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Music

    Hoi Wouter!

    Moet nog wat bijkomen van gisteren (en gister-avond).
    Cora is inderdaad mijn charmante dame en ze is zeer vaak manager logestiek voor de ampjes . Moet je straks (wordt vanavond of morgen) nog even wat dingetjes doormailen.

    Je winkel is zeer tof imho, uitgebreid en meestal gelecteerd aanbod maar boven alles: goeie sfeer en persoonlijke aandacht voor klanten

    Dat blauwe "broodrooster" heet trouwens de Private Paisley en klonk (volgens mij ook) lekker op dat Marshall 2x12" kastje dat normaal bij de Marshall 2061 hoort.
    De twee 6V6 ampjes heb ik zelf hier in de werkplaats en op andere plekken (live/beurzen/meetings) hoofdzakelijk met Alnico Blues, G12T75s en zeer oude M20s gebruikt, had even geen puf door m'n suiker om te gaan slepen/zeuren met/over andere cabs...

    Boven alles: 1e echte dealer is gelijk 'n gerenommeerde zaak met 'n zeer prettige crew.

    Moet zo even de deur uit maar ik spreek/mail je snel weer.

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    28 maart 2006
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    59

    Standaard

    Kun je een foto van die Private Paisley plaatsen
    en eventueel wat soundclips?

  4. #4

    Standaard

    Die foto gaat wel lukken, dinsdag of zo, maar soundclips doen het beestje toch echt te kort... geloof ik niet zo in.

    Wizz

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Gefeliciteerd ! Beiden ! Zeker een stap in de goede richting voor Chris en erg leuk voor een mooi grote toko als NLM om een alternatief merk te gaan voeren.

    Chris, de Paisley was nu toch vergelijkbaar met de Royal CLass of vergis ik me ?
    Hier in ieder geval een clip van de Royal Class die nu in het bezit is van forumlid 1959SLP voor de geïnteresseerden.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #6

    Standaard

    [QUOTE=Mitch]Gefeliciteerd ! Beiden ! Zeker een stap in de goede richting voor Chris en erg leuk voor een mooi grote toko als NLM om een alternatief merk te gaan voeren. [QUOTE]

    Dank je ! Dank je !

    Wizz

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark_M
    Kun je een foto van die Private Paisley plaatsen
    en eventueel wat soundclips?
    Hoi Mark

    Wouter komt ongetwijfeld met 'n mooiere foto maar hier alvast 1tje.

    Deze versterker is te vergelijken met de Royal Class qua sound maar is ietsje anders qua specs en aansluitingen.
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 18 september 2006 om 11:14

  8. #8
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    Hoi Mark

    Wouter komt ongetwijfeld met 'n mooiere foto maar hier alvast 1tje (hoop dat m'n html-kennis toereikend is ):

    Dit werkt beter...
    Ziet er grappig uit
    Gezocht: Ibanez DE7

  9. #9

    Standaard

    Hhaha, supergaaf!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Thumbs up

    @almarvk: Dank je!
    Ondertussen had ik het "plaatje toevoegen knopje" gevonden en maar gelijk m'n posting ge-edit. Ondertussen was jij veel sneller! Van de Royal Class staan er wat samples op GitaarNet, 'k Dacht bij de posting(s) over de vintage-amp-meeting van mei dit jaar.

    Bij NLM stond ie even op de toonbank toen we andere spullen aan het halen waren en hij trok veel bekijks.

    @Mitch: dank voor je zeer aardige woorden en brammibal ook!
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 18 september 2006 om 11:22

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top