Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Nieuwe versterker

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    In die prijsklasse vind je normaal ook buizencombo's met enkele kanalen op. Digitale effecten op een versterker ben ik helemaal niet voor. De meeste versterkers hebben een reverb, maar als je nog delay wilt, vind ik dat je die uit een pedaal veel beter kan halen (evenals chorus, flanger enzoverder)

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikt
    Neem dat ding dan als je zo eigenwijs bent.. (sorry, maar er word al 4 keer geroepen dat je verder dan je neus lang moet kijken.. en zelfs dat de spider naar een hoop stront klinkt, en die persoon heeft daar gelijk in)

    edit//

    kijk dan bijvoorbeeld naar de Vox AD serie.. dat is kwaliteit en een goed sound voor een prijs om over naar huis te schrijven..
    zet die line6 maar eens naast de vox... en je weet wat ik bedoel!
    Ik wil het gewoon even duidelijk hebben... Maak je niet dik

    Ik zoek nog wel wat rond en ik zal eens kijjken naar die vox serie. Ik hoop dat ze beter klinken dan ze eruit zien

    Ik zal ook eens zoeken naar die buizenamps.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2005
    Locatie
    Lebbeke, België
    Berichten
    579

    Standaard

    vox valvetronix serie klinkt echt stukken beter dan die line 6 spiders.

    is zelfs niet te vergelijken.

    een maat van mij heeft een spider en zelf heb ik vroeger een valvetronix gehad en een andere maat van mij heeft ook een valvetronix. dus ik heb ze beiden uitgebreid gehoord.

    als je de valvetronix gehoord hebt, klinkt een spider als een gameboy. I kid you not!

  4. #14

    Standaard

    Trouwens de Crate GT-80 DSP heeft 4 kanalen. Rhythm en lead met buizen en rythm en lead met transistor als vervormer. Verder zitten er best wel wat leuke digitale effectjes als flanger, chorus en delay op, en hij klinkt echt top, veel beter dan de cube 30. Ik heb zelf de versie zonder de DSP en de digitale effecten dus dus daarover kan ik niet echt oordelen. Er staan geloof ik 2 GT-80s op marktplaats, en ik geloof dat het allebei de DSP versies zijn. Die meot je wel voor ca 150 euro kunnen krijgen denkik.
    Mischien kan je die is proberen ?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    ik heb een spider II op zich niets mis mee. toen ik hem kocht waren de huidige vox valvetronix nog niet op de markt, ik wist er iig niets vanaf . had ik dat wel geweten had ik er zoeen gekocht, ze klinken imo een stuk lekkerder als de spiders, hoewel ik dat voor het geld ook prima bakkies vind.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Ik zou adviseren om gewoon naar een grote muziekzaak te gaan met je gitaar, en de Spider, de Vox en nog wat andere versterkers te testen die binnen je budget passen en op basis daarvan een versterker te kiezen. Meningen van anderen heb je namelijk niet veel aan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #17

    Standaard

    mocht je toch nog een spider willen met shortboard allebei in nieuwstaat.. moet je het even zeggen.. ik heb er nog 1 te koop staan prijs komen we wel uit..
    Te Koop: Line6 Spider2 212 met shortboard. voor info pm of mail

    Randall MTS RM100m Tube head + Cab
    LTD MH50 with invader in bridge
    JAckson RR Performer Customed

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ik zou adviseren om gewoon naar een grote muziekzaak te gaan met je gitaar, en de Spider, de Vox en nog wat andere versterkers te testen die binnen je budget passen en op basis daarvan een versterker te kiezen. Meningen van anderen heb je namelijk niet veel aan.
    Ja misschien is dat nog wel het beste idee

    Voorlopig ben ik niet geintresseerd in die line 6.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2005
    Locatie
    Lebbeke, België
    Berichten
    579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ik zou adviseren om gewoon naar een grote muziekzaak te gaan met je gitaar, en de Spider, de Vox en nog wat andere versterkers te testen die binnen je budget passen en op basis daarvan een versterker te kiezen. Meningen van anderen heb je namelijk niet veel aan.
    als je ervan uitgaat dat dat je aan meningen van anderen niet veel hebt, dan is het vrij nutteloos vragen te posten op een forum

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Qua geluidsbeleving heb je idd niet veel aan meningen nee. Een bepaald geluid moet jou raken. Als iedereen zegt dat een 5150 de bom is, maar jij vindt het een rotversterker, moet je de 5150 dan maar kopen? Nee dus. Daarom zeg ik, dan kun je beter onbevooroordeeld naar een muziekzaak gaan en een paar amps proberen.

    Over duurzaamheid of volume kun je wel advies vragen, maar geluid is erg persoonlijk. Just my 2 cents.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top