Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29

Discussie: Gitaar Blokker

  1. #1

    Standaard Gitaar Blokker

    Hey,

    bij blokker is nu een gitaar te koop voor €99.00 (het zal wel niet veel zijn) maar zou er van zo'n gitaar nog wat te maken zijn met andere pickups?
    Het zit namelijk zo: Mijn neefje van 8 heeft mij gitaar zien spelen en wil ook wat spelen, nu laat ik hem vaker op mijn gitaar spelen. Maar die kan hij niet mee naar huis nemen. Zou het dan iets zijn om zoiets te kopen en er dan andere pickups in te zetten zodat het een wat betere gitaar wordt?

    Groeten!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
    Hey,

    bij blokker is nu een gitaar te koop voor €99.00 (het zal wel niet veel zijn) maar zou er van zo'n gitaar nog wat te maken zijn met andere pickups?
    Het zit namelijk zo: Mijn neefje van 8 heeft mij gitaar zien spelen en wil ook wat spelen, nu laat ik hem vaker op mijn gitaar spelen. Maar die kan hij niet mee naar huis nemen. Zou het dan iets zijn om zoiets te kopen en er dan andere pickups in te zetten zodat het een wat betere gitaar wordt?

    Groeten!
    voor 120 euro heb je bij een muziekwinkel een "goeie" beginners set en als je andere elementen inzet ben je dan even duur uit dus ik zou het niet doen

  3. #3

    Smile

    Emocide heeft gelijk.

    Jammer dat ze bij Blokkergitaren geen aanmaakblokjes bijleveren. In de open haard zijn ze best genietbaar.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stringer
    Emocide heeft gelijk.

    Jammer dat ze bij Blokkergitaren geen aanmaakblokjes bijleveren. In de open haard zijn ze best genietbaar.
    DUHHHHHHHHHH

  5. #5

    Standaard

    Op internet heb je voor 80 euro leuke gitaren, zou wel bagger zijn maja try it.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Voor een kind van 8 is het best leuk speelgoed toch?
    Een kennis had die blokkergitaar gekocht, maar dr brug bleek te roesten Dus die ging weer terug
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Voor een kind van 8 is het best leuk speelgoed toch?
    Een kennis had die blokkergitaar gekocht, maar dr brug bleek te roesten Dus die ging weer terug
    NOUNOU die dingen van blokker blijken NOGAL wat te mankeren hier ook al 3 posts in gezien over dat die amp verrot was en gitaar

    NIET DOEN DUS =D haal gewoon een behringer setje van 120 euro ofzo dan! kameraad van mij heeft die ook *gaat er schandalig mee om* maar het ding is nog steeds volledig heel en mankeert niets

  8. #8

    Standaard

    Oké dan de volgende vraag: Noem een setje wat wel te gebruiken valt, hoeft geen amp bij te zitten, dat heb ik nog. En het is dus voor een kind dus het hoeft geen geweldige kwaliteit te zijn!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
    Oké dan de volgende vraag: Noem een setje wat wel te gebruiken valt, hoeft geen amp bij te zitten, dat heb ik nog. En het is dus voor een kind dus het hoeft geen geweldige kwaliteit te zijn!
    nou als je al amp hebt zijn er een stuk of 20 vershcillende gitaren van rond de 60 euro die dezelfde kwaliteit hebben als een beginner setje

  10. #10

    Standaard

    zoiets als dit dus

    http://www.musik-service.de/Gitarre-...5499138de.aspx

    EDIT: AAAAAAAAAH EEN STAGG VERGEET PLZ DAT IK DAT OOIT GEPOST HEB =P
    Laatst gewijzigd door Emocide; 16 september 2006 om 16:34

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top