Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard Carl Martin Vintage Series

    Kennen jullie ze al? Ze zijn vrij nieuw, en in Musicstore en Feedback (nog) niet verkrijgbaar, al moet ik toegeven dat ik ze wel erg interessant vind! Ze zijn ook nog eens niet duur(ronder de 100 euro, rond de Boss prijsklasse), en ze krijgen ook goed revieuws op Harmony Central. Even alle 3 de pedalen op een rijtje:



    Heeft er al iemand ervaring met deze pedaaltjes?

    nog even voor de duidelijkheid: het is geen plastic of wat dan ook, ook al zijn ze goedkoop. En ze schijnen ook gewoon de echte 'Carl Martin' in zich te hebben, geen idee waar ze aan bezuinigd hebben! Misschien worden ze ergens anders gemaakt? maar ook hier kon ik op de site niks over terug vinden..
    http://www.carlmartin.com/products.htm (en dan naar 'Vintage Series')
    Laatst gewijzigd door Hector_Tsolodimos; 16 september 2006 om 11:59

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juni 2005
    Locatie
    Below sealevel
    Berichten
    1.079

    Standaard

    echt nieuw zijn ze niet, de crush zone bijv. ligt zeker al meer dan 3 maanden bij de big one in de etalage

    heb hem nog getest gister, maar vond er niks aan
    Voodoo Lab Tremolo te koop

    Interesse stuur een pm-tje

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    en ik zag ze bij feedback liggen, tijdens de opening...

    niet getest... want ik ben een ouwe lul en enkel geinteresseerd in echt vintage.
    ( geldt in mindere mate voor vrouwen...)

  4. #4

    Standaard

    ze zijn al een lange tijd bij feedback verkrijgbaar, ...heb nog in januari de surf tremolo bij hun aangeschaft



    (inmiddels al weer verkocht)

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch, NL
    Berichten
    469

    Standaard

    De Crushzone is perfect!

    Hij gaat geweldig samen met mijn andere distortions (Big Muff en Japanse DS-1), en apart klinkt hij ook geweldig.

    Kan er alles mee doen, van een lichte crunch tot een flinke bak distortion.

    Ik had hem bij Feedback Rotterdam uitgeprobeerd na allemaal verschillende distortions van 100-300 euro uitgeprobeerd te hebben en de Crush Zone "blows them all out of the water". En dat voor een prijs die, met 79 euro, velen malen vriendelijker is. Dus meteen meegenomen, was precies waar ik naar opzoek was.

    Het geluid heeft wat weg van Marshall versterker distortions en de Big Muff (maar dan veel strakker). Dat is wel een beetje een vage omschrijving, ik weet het, maar je moet hem gewoon een keer proberen.

    Zeker een aanrader.


    Het enige nadeel dat ik ermee heb is dat de knopje nogal heel licht verdraaien. En aangezien ik nogal lompe poten heb wil ik nog wel eens tegen zo'n knopje aankomen wanneer ik de switch in wil trappen, waarmee ze dus verdraaien. Ik had ze graag wat stroever gezien, zoals de knoppen van de USA Big Muff.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pun
    De Crushzone is perfect!

    Hij gaat geweldig samen met mijn andere distortions (Big Muff en Japanse DS-1), en apart klinkt hij ook geweldig.

    Kan er alles mee doen, van een lichte crunch tot een flinke bak distortion.

    Ik had hem bij Feedback Rotterdam uitgeprobeerd na allemaal verschillende distortions van 100-300 euro uitgeprobeerd te hebben en de Crush Zone "blows them all out of the water". En dat voor een prijs die, met 79 euro, velen malen vriendelijker is. Dus meteen meegenomen, was precies waar ik naar opzoek was.

    Het geluid heeft wat weg van Marshall versterker distortions en de Big Muff (maar dan veel strakker). Dat is wel een beetje een vage omschrijving, ik weet het, maar je moet hem gewoon een keer proberen.

    Zeker een aanrader.


    Het enige nadeel dat ik ermee heb is dat de knopje nogal heel licht verdraaien. En aangezien ik nogal lompe poten heb wil ik nog wel eens tegen zo'n knopje aankomen wanneer ik de switch in wil trappen, waarmee ze dus verdraaien. Ik had ze graag wat stroever gezien, zoals de knoppen van de USA Big Muff.
    dit klinkt goed!
    maar in Eindhoven hebben ze ze em niet.. ik zal ze wel dwingen om em te bestellen!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    's-Hertogenbosch, NL
    Berichten
    469

    Standaard

    Oh ja, Tupelo heeft hem ook uitgeprobeerd (de mijne) en hij was er ook zeer over te spreken, zowel in combinatie met zijn Fender Blender als apart.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 augustus 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.270

    Standaard

    hmm, jullie hebben gelijk, op de Feedback site staan ze er op..
    maar in Eindhoven hebben ze em niet, maar daar hebben ze niks...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Inderdaad nieuw is het niet.Feedback heeft ze alle 3.Heb ze ook alle 3 geprobeerd.Zijn stuk voor stuk leuke pedalen.Ik heb de Surf Tremelo toen gekocht omdat ik een tremelo nodig had.Leuk pedaal,goeie behuizing etc.Alleen een na deel vind ik het volume.Die surf trem geeft nogal veel volume erbij en nogal storend is dat maar das dan ook het enigste na deel er van.(misschien dat iemand weet hoe ik dat kan veranderen ofzo)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Mij lijkt die tremolo wel interessant!
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top