Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door llahsraM
    Ja een versterker die gelijk goed klinkt is wel lekker ja. Ik kan trouwens mijn Marshall JCM2000 TSL 60 ruilen tegen een Marshall 2203 JMP MKII Master Volume Lead 100watt. Is dit een goeie ruil deal? Die dingen zijn wel oud, kwamen voor de JCM800 op de markt.
    Gelijk doen! Ik heb m'n TSL van ellende weg gedaan. Mijn geluid zat er niet in. Dat geluid zit wel in de DSL die ik nu heb.
    Maar zo'n oude 2203: thunder & roar !!
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker
    Het is gewoon de combi van de stock speaker, de stock voorbuisjes en een beetje de TSL voicing. Pas de eerste twee aan naar bijvoorbeeld een GReenback
    Die TSL is 60watt, zou dat samen gaan met een 2x12 inch cabinet met 2 celestion greenbacks 25watt per speaker (bij elkaar dus 50watt?)

  3. #23

    Standaard

    Of zal je dan die speakers opblazen?

  4. #24

    Standaard

    Op hoge volumes dan

  5. #25

    Standaard

    2 greenbacks is een beetje te weinig voor een 100w top die flink staat te blazen. Niet doen dus.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp
    2 greenbacks is een beetje te weinig voor een 100w top die flink staat te blazen. Niet doen dus.
    Nee het is een TSL60 dus een 60watt top. Die ook kan blazen

  7. #27

    Standaard

    Maar ik weet niet of die speakers dat dan trekken met die 60watt buizentop, de speakers zijn bij elkaar 50watt

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581

    Standaard

    Als je je oren goed gebruikt, en je top niet op volle storm zet, kan er niet teveel misgaan. Greenbacks gaan echt snoeihard voordat je ze kapot draait. Ik neem aan dat je je top nog nooit op vol vermogen hebt gehad?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Als je je oren goed gebruikt, en je top niet op volle storm zet, kan er niet teveel misgaan. Greenbacks gaan echt snoeihard voordat je ze kapot draait. Ik neem aan dat je je top nog nooit op vol vermogen hebt gehad?
    Jawel, maar ik heb nu 2 celestion G12T-75 en dan zet ik hem vaak volluit maar die zijn 75 watt per speaker, maar die greenbacks zijn 25watt per speaker en die wil ik gaan aanschaffen. Daarom was ik benieuwd of die greenbacks dat wel trekken op vol vermogen bij een TSL 60watt buizentop.

  10. #30

    Standaard

    dus het zou moeten kunnen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top