Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 55
  1. #21

    Standaard

    Vergeet ook de Brunetti CustomWorks Wizard niet!! Heeft echt een bijzonder goede blues sound, klinkt supervet. Ik heb al een tijdje naar tevredenheid een EL34 Shiva, maar dat is denk ik niet wat je zoekt, tenzij je met pedalen in de weer gaat. Die Wizard ligt denk ik meer in je straatje.
    Bands: http://www.sweetinnocence.nl - http://www.fore-play.nl
    Werk: http://www.opendesigns.nl
    Haar Stratocaster -> Barber TonePress ~ Vox V847 ~ MI-Audio Blues Pro ~ EH Smallstone ~ Korg DT-10 -> Bogner Shiva 2x12r <-> Rocktron Replifex

  2. #22
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Behalve wat er al genoemd is, moet je zeker de Heritage Colonial een keertje checken, is te testen bij VD Haar, super Fender clean en Plexi overdrive http://www.heritageamplifiers.com/colonial.html
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.086

    Standaard

    beste is gewoon om lekker naar de betere dealers te fietsen en daar uitgebreid te testen, zeker vdHaard niet overslaan....en voor de budda versterkers maxguitars in den haag, have fun!
    - Te koop :

    Orange Crush 15 25,-
    Vox AC15 CCX (prijs ntb.)

  4. #24
    Dude
    Guest

    Standaard

    KuchekucheKOCH-MULTITONEkuchekuche,,,,....



    serieus, alleen het cleane kanaal doet al wat je wil, van clean naar clean met randje naar lekkere crunch... en dan heb je nog 2 kanalen over

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    delft
    Berichten
    295

    Standaard

    kuche kuche koch al wel eens gehad maar dat was de twintone. Ik vond de multitone iets te kil klinken.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2002
    Locatie
    Boskoop
    Berichten
    1.159

    Standaard

    Ze staan stock veels te koud gebiasd daar gaat geen een amp lekker van klinken

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Kom op zeg, een Koch aanraden als Blues amp, dan zit er ergens wel een steekje los hoor, misschien wel bij de Koch...

    Ik kan zowiezo echt niet begrijpen dat jullie channel switchers in overweging nemen voor Blues sounds, ik heb nog nooit een channel switcher gehoord met dezelfde ballen, dynamiek en klank als een "klassieke" non channel switching amp en ik heb echt van bijna alle merken een aantal versterkers geprobeerd, ook van de merken die jullie noemen...
    Voor Blues en Classic Rock crunch en lead sounds zijn dat karakter, die ballen en die dynamiek het allerbelangrijkste wat er is in mijn opinie...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    dat is met bijna elke amp zo, gewoon lekker opstoken die bias, wel iets minder voor je buizen btw
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    delft
    Berichten
    295

    Standaard

    Nou ben ik gisteren even naar Ijsselstein geweest en in de speeltuin van Haar een aantal dingen gehoord. Met name de Valvetech was indrukwekkend; een groot geluid en zo'n beetje wat ik zoek. Het clean was beter dan van de Budda, dus nog maar eens de Budda gaan proberen en dan beslissen wat te doen....

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.086

    Standaard

    super, bijna niemand hier die je de valvetech aanraadde....en ja, toch door zelf te gaan luisteren hier (bijna) op uit gekomen!

    Zo zie je maar weer, zelf luisteren is DE manier. Hoeveel er ook gelult wordt op fora, je eigen oren zijn toch het beste referentiekader voor wat je wil!
    - Te koop :

    Orange Crush 15 25,-
    Vox AC15 CCX (prijs ntb.)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top