Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: 'Foute' Looper

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 september 2004
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    933

    Standaard 'Foute' Looper

    Ik heb een Kitty Hawk Patchbayette op de kop getikt voor weinig. Sinds gisteren ingebouwd in mijn rack en vandaag voor het eerst mee gerepeteerd. Dat ding staat niet echt bekend als een goede looper als je zo hier en daar op de fora leest, maar mijn ervaring tot nu toe is anders. Ik heb hem in de (schakelbare) pre-loop van mijn Rover hangen, waarmee hij dus uit mijn signaal is als ik geen stompboxes gebruik. Nu is het zo dat ik met de patchbayette in mijn signaalketen (zonder actieve stompboxes) gewoon geen last heb van de vermeende tonesuck die dit ding zou hebben, maar in die situatie staat ie sowieso niet in mijn keten. Met effecten aan werkt alles perfect. Schakelt snel en geruisloos en alles klinkt gewoon prima. Precies wat ie moet doen! Enige nadeel is dat ie geen cc's ontvangt, zodat ik pedalen niet individueel aan/uit kan zetten en dat ie pc's in omni-mode ontvangt, wat betekent dat ik met mijn All Acces op verschillende midikanalen geen andere pc's moet gaan uitzenden, want dan raakt ie in de war. Verder gewoon een prima ding, zo is vooralsnog mijn mening. Ik ben het dus niet eens met alle afkraak verhalen over deze looper. De mijne is in ieder geval wel transparant en zijn geld (vooralsnog) dubbel en dwars waard.
    Laatst gewijzigd door BeeJee; 7 september 2006 om 01:27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

  2. #2

    Standaard

    Gefeliciteerd met je aankoop. Als je van het MIDI-probleem af wilt, dan kan je een kastje van MIDI Solutions kopen: de MIDI Router.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 september 2004
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    933

    Standaard

    Bedankt voor de tip man! Ik ga daar zeker over nadenken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top