Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 589 van 592 EersteEerste ... 89489539579587588589590591 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.881 t/m 5.890 van 5912
  1. #5881

    Standaard

    yup
    had um gekocht met het idee om de elementen te vervangen
    denk dat ik daar nog even mee wacht
    nice suprise

  2. #5882

    Standaard

    dave murray strat :-)

  3. #5883
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Mijn samen geraapte lelijkerd. Body van Ebay geplukt ooit. Warmoth H-S-S body, maar een slagplaat overheen gemikt voor alleen een humbucker (DiMarzio SD), zelf heel erg professioneel een kleurtje gegeven *kuch*. Routing voor de tremolo aan laten passen ten faveure van de Floyd Rose (Gotoh). Die weer gepimpt met dikke Fu Tones brass blok en veren. Hollow points erop gezet voor het makkelijker intoneren (wat een drama is dat met een Floyd Rose...). Nek rechtstreeks gekocht bij Warmoth. Geen hele nette klus geweest van Warmoth, want de locking nut staat er niet echt heel erg mooi strak op, scheetje beef. Omdat de Floyd op de body gemonteerd is en niet verzinkt is, was het best een eiersnijder, waardoor vooral ook open accoorden vaak erg vals waren. Kort geleden twee bouwmarktpasjes gebruikt voor shimmetjes, om de hals wat omhoog te werken, opnieuw afgesteld en ineens werkt het allemaal. Het blijft een lelijkerd, maar hij doet het wel! En is nog erg resonant ook.


  4. #5884
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.329

    Standaard

    Best wel een gaaf gevalletje huisvlijt.
    Alleen, zit die volumeknop niet wat irritant ?

  5. #5885
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Zit ie ook. Daarom zit er ook zo'n lelijke knop op. Da's de laagste die ik kon vinden in de grote onderdelen bak. Ik heb er ook nog 's heel erg professioneel *kuch* voor moeten ruimen in de body (ziet er uit, echt voor schandaal). Het is maar goed dat er een slagplaat overheen zit.

  6. #5886
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Gaaf machien, Brum!

    Maar als je de volumeknop positie irritant vind, waarom zet je hem dan zo?

  7. #5887
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Omdat de slagplaat niet anders was. Daar kwam ik ook pas achter toen ik 'm erop monteerde. Het zij zo. Het is te doen op zich, ik kan ook nog gewoon muten en zo. Deze gitaar is sowieso een hele goeie leerschool geweest waar allemaal rekening mee te houden.
    Laatst gewijzigd door Brum; 17 april 2021 om 17:37

  8. #5888
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Omdat de slagplaat niet anders was.
    Haha, dat is op zich wel een reden ja

  9. #5889
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Mijn samen geraapte lelijkerd. Body van Ebay geplukt ooit. Warmoth H-S-S body, maar een slagplaat overheen gemikt voor alleen een humbucker (DiMarzio SD), zelf heel erg professioneel een kleurtje gegeven *kuch*. Routing voor de tremolo aan laten passen ten faveure van de Floyd Rose (Gotoh). Die weer gepimpt met dikke Fu Tones brass blok en veren. Hollow points erop gezet voor het makkelijker intoneren (wat een drama is dat met een Floyd Rose...). Nek rechtstreeks gekocht bij Warmoth. Geen hele nette klus geweest van Warmoth, want de locking nut staat er niet echt heel erg mooi strak op, scheetje beef. Omdat de Floyd op de body gemonteerd is en niet verzinkt is, was het best een eiersnijder, waardoor vooral ook open accoorden vaak erg vals waren. Kort geleden twee bouwmarktpasjes gebruikt voor shimmetjes, om de hals wat omhoog te werken, opnieuw afgesteld en ineens werkt het allemaal. Het blijft een lelijkerd, maar hij doet het wel! En is nog erg resonant ook.

    Damn, die topkam man... Heb zelf diverse halzen van Warmoth, naar volle tevredenheid. Maar als ik dit zie zou ik denk niet echt gelukkig worden. Had nooit zo de deur uit mogen gaan daar. Heb je dit nog gemeld destijds bij Warmoth? Ik snap, reactie Warmoth zal waarschijnlijk zijn, stuur maar terug. Zit je ook niet op te wachten natuurlijk.

  10. #5890
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nee, nooit gemeld. En inderdaad om wat je zegt, dan had ik 'm weer terug kunnen sturen. Dat duurt maanden voor ik een nieuwe hals heb dan. Het werkt op zich, maar het had zeker wel netter gekund. Het lijkt nu ook wel extra scheef moet ik eerlijk zeggen, omdat die locking plaatjes bij aandraaien ook nog 's een beetje één kant op gaan staan. Maar scheef is het zeker en eigenlijk ben ik dat van Warmoth ook niet gewend. Voor de prijs mag je ook beter verwachten.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top