Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 581 van 592 EersteEerste ... 81481531571579580581582583591 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.801 t/m 5.810 van 5912
  1. #5801
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    deze was ''maar'' 2500

    plastics vervangen voor relic plastic, beetje de gitaar wat dagen in de zon laten liggen,''relic'' inputjack erop, hals ook beetje geschuurd
    en tada:


    Scheelt toch met de 3800 euro kostende relic strats die ze nu aanbieden en eigenlijk precies hetzelfde zijn als deze NOS 1960 strat
    Ik vind het een schitterende strat, dus no offence, maar op het gebied van relic is dit naar mijn smaak nog wat nieuw
    Als ik rond de 2500 euro zou uitgeven voor een relic zou ik dus wel kiezen voor 'iets' meer relic dan dit

  2. #5802
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik vind het een schitterende strat, dus no offence, maar op het gebied van relic is dit naar mijn smaak nog wat nieuw
    Als ik rond de 2500 euro zou uitgeven voor een relic zou ik dus wel kiezen voor 'iets' meer relic dan dit
    true, was mijn mening ook, maar ik kon deze gewoon niet laten gaan voor die prijs. Het was precies wat ik wilde namelijk alleen dan een NOS model ipv relic. dus besloten hem zelf maar te reliccen.

    je ziet t ook niet op de foto maar ben er al wat met wat sleutels overheen gegaan enz.
    wil binnenkort ook eens kijken of ik de body in de vriezer(of vrieskou) ga leggen voor wat crackele
    Dan heb ik iig een goeie kickstart voor de natural relic die de komende jaren zal ontstaan door veelvuldig gebruik:P

    edit: dit is ook interessant: https://www.theguitarmagazine.com/di...-nitro-finish/
    en dit ook: https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=CUUuMzxJ9h8
    Laatst gewijzigd door rozh; 28 september 2018 om 15:12
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  3. #5803
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Tis maar wat jij ervoor neer wilt tellen. Max heeft er eentje van 1999, een zwarte. Dat is volgens mij de goedkoopste die op internet te vinden is.
    Ja zwart... Als ik íets lelijk vind voor een strat...

    Maar zonder grappen... het is natuurlijk een behoorlijk bedrag voor een gitaar en ik ben niet iemand die er van nature heel erg mee rondstrooit zeg maar. Maar als het een deal is waarbij je weet dat je de gitaar in een uiterst geval zonder al te veel verlies kan verkopen werkt dat voor mij wel drempelverlagend
    En dan nog vind ik 3.000 gevoelsmatig nog behoorlijk aan de prijs voor een gitaar die nieuw 3600 euro kost.
    Deze is nieuw en die heb je voor minder in huis.
    https://www.ebay.com/itm/2018-Fender...4AAOSwKz5bbLWD

  4. #5804
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Hou er rekening mee dat je daarbij nog veilingkosten dan wel invoer moet berekenen. En daarbij, ga je ff naar de US op en neer om die gitaar te testen?
    Best wel lastig eigenlijk.

  5. #5805
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Hou er rekening mee dat je daarbij nog veilingkosten dan wel invoer moet berekenen. En daarbij, ga je ff naar de US op en neer om die gitaar te testen?
    Best wel lastig eigenlijk.
    Ja weet ik. Zonder testen is wel een gok ja, eentje die me tegen houdt. Mijn Luke 3 had ik destijds wel uit de US of A laten komen, die Olive Golds lagen niet voor het oprapen. Maar ik was natuurlijk al bekend met de feel van een Luke. Ik had 'm destijds voor ergens rond de 1800 - 1850 in huis en voor die prijzen kan je in NL sowieso niet terecht in de winkel.

    Met die Strat kom je qua inklaringskosten en invoerrechten in Euro's net boven het bedrag in Dollars uit schat ik. Vandaar dat ik ook benieuwd ben waar dit soort gitaren in NL voor gaan, want vraagprijzen zeggen nog niet altijd iets. Als die realistisch zijn zou je 'm al bijna voor de handel laten komen.
    Laatst gewijzigd door Da Vinci; 28 september 2018 om 15:26

  6. #5806
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard


    Kleine update😅


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  7. #5807
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    Het is natuurlijk jouw gitaar, maar ik moet er een beetje van huilen...

  8. #5808
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 mei 2003
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Het is natuurlijk jouw gitaar, maar ik moet er een beetje van huilen...
    Ik ook. Zelf weten natuurlijk maar het doet bij mij altijd een beetje pijn om te zien.

  9. #5809
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Had een Koreaanse stratocaster maar niet een hele goede. Heb die strat vertimmerd maar hij bleef zwak klinken. Met betere elementen erin hoorde je eigenlijk beter dat hij geen mooie klank had.. Dus verkocht. Vot mit die rommel zeggen ze in Groningen.

    Tot ik deze zag. Dit is een Japanse 1968 reissue. Klinkt erg goed, lekker twangy maar ook laag gelukkig.

    Vriendelijke groet,

  10. #5810
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht

    Kleine update😅


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zonde en vreselijk lelijk gedaan.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top