Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 576 van 592 EersteEerste ... 76476526566574575576577578586 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.751 t/m 5.760 van 5912
  1. #5751
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Een fender customshop zonder wear is ook al bijna wat bijzonders
    Klopt..... bij Guitar King in Boekel hebben ze ook alleen maar splinternieuwe afgeragde Fenders.

  2. #5752
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2002
    Locatie
    Op een strandje langs de Waal
    Berichten
    3.947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Wel handig als je m uit je handen laat klappen is een normaal al snel 30% minder waard maar zo’n relicert maakt dat niets uit
    Was het maar waar. Als je je gitaar uit je handen laat pletteren is het een beschadigde gitaar. Minder waard, want tsja, slijtage. 2de hands! Echter, als de custom shop er op los gaat met een hamer en koffiedrab istie "gerelict", en dus meer geld waard! Want nep-oud! Net zo goed als je vroeger een spijkerbroek kocht, en die na verloop van tijd slijtage ging vertonen, koop je er tegenwoordig een met de gaten er al in. Tsja...
    Laatst gewijzigd door Quink; 1 juni 2018 om 23:57
    Curiouser and curiouser said Alice....

  3. #5753
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ook wel eens m'n versleten kneesliders geruild tegen nieuwe. Gast was er maar wat blij mee en ik ook trouwens

  4. #5754
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard


    Achja t valt allemaal wel mee hoor heeren, het is alleen t plastic wat nu niet meer pijn aan je ogen doet omdat t zo wit is.

    vind het zo net wat passender, de body en nek laat ik zoals ze zijn . Ga wel voor de natural relic door jaren te spelen

    overigens pretendeer ik niet aan een ideaal te voldoen of een model na te maken. Ik heb gewoon gedaan wat ik mooi vind en heb daar goed over nagedacht :P


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #5755
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.286

    Standaard

    Ziet er zeer fraai uit!

  6. #5756

    Standaard

    Toch ook maar eens een plaatje van mijn Strat posten.

    American Vintage '59 in Sherwood Green

    Laatst gewijzigd door dejohan; 2 juli 2018 om 15:43

  7. #5757
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Lul! Waanzinnig geil! Eén van mijn lievelingskleuren voor strats en teles met een RW neck.

  8. #5758

    Standaard

    Heb hem tweedehands gekocht dus had niet veel keuze qua kleur.
    Ik wou eigenlijk een aged white blonde, maar deze kleur is me hoe langer hoe meer gaan bevallen.

  9. #5759
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Zo een heb ik er ook. Maar bij mij heet de kleur Caribbean Mist.




    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 5 juli 2018 om 14:17
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  10. #5760

    Standaard

    Ik mocht van mijn vrouw voor mijn 40e verjaardag een gitaar uitzoeken en ze had voor mij geregeld dat er bij Keymusic in Sint Niklaas een American Original '60s Strat in Candy Apple Red klaar lag. Deze heb ik uitvoerig bespeeld en vergeleken met o.a. een American Professional in dezelfde kleur en een Elite. De Professional speelde fijn en voelde vertrouwder (hals lijkt meer op die van mijn MIM Standard), maar de Original klonk duidelijk warmer en de dikkere hals begon al spelend toch te wennen en lekker te voelen.

    De Elites zijn vast goede gitaren, maar elke keer als ik eentje speel ben ik niet onder de indruk, ik denk dat het met het halsprofiel te maken heef.t Ook nog eventjes een Telecaster in handen gehad en een paar Les Pauls bekeken, maar voor mij gaat toch niets boven de comfortabele rondingen van een Strat. Uiteindelijk dus de Original mee naar huis genomen, en na anderhalve week dagelijks spelen nog steeds ontzettend blij met mijn keuze. Het fretwerk is uitstekend en het geluid bevalt me erg goed. De veranderingen t.o.v. de American Vintage reeks (9.5" toets, hogere frets) vind ik goed.

    De afstelling was bijna goed, ik heb de hals nog iets rechter gezet (waarvoor uiteraard, helaas, de hals eraf moet) en het vibrato geblokt. De toets was vrij droog en stroef, daarom met Lemon Oil behandeld. Ik ben er ook achter dat nitrolak vrij kwetsbaar is, want de eerste putjes zitten er al in... De datumstempels op hals en body zijn trouwens van Augustus 2017, en dat terwijl deze reeks pas in januari van dit jaar geïntroduceerd is. Fender heeft dus al een hele tijd op voorraad geproduceerd.

    Ik ben tot nu toe te lui geweest een fatsoenlijke foto te maken, maar het gaat uiteraard om dit model:

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top