Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 569 van 592 EersteEerste ... 69469519559567568569570571579 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.681 t/m 5.690 van 5912
  1. #5681
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard





    Laatst deze opgehaald, stond al een hele tijd op marktplaats. Was bang dat er iets mis mee zou zijn maar dat bleek niet t geval.
    Mint condition fender customshop custom classic uit 04’
    Speelt heerlijk, alleen weet ik nog niet wat ik van de (modern) pickups vind... wilde eigenlijk een meer vintage voiced strat dus miss ruil ik deze nog wel een keer in.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  2. #5682
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht




    Laatst deze opgehaald, stond al een hele tijd op marktplaats. Was bang dat er iets mis mee zou zijn maar dat bleek niet t geval.
    Mint condition fender customshop custom classic uit 04’
    Speelt heerlijk, alleen weet ik nog niet wat ik van de (modern) pickups vind... wilde eigenlijk een meer vintage voiced strat dus miss ruil ik deze nog wel een keer in.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nice catch! Die neck ziet er erg mooi uit. Als je die pickups niks vindt, stop je er toch andere in. Smitty Blues 64, Klein, Amber, Fralins of BKP Irish Tours, of de nieuwe Bootcamp-serie van Bare Knuckle: de Old Guard of de True Grit (zijn een stuk goedkoper). Dat is zo'n gitaar zeker waard en misschien wordt het dan echt je droomgitaar.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #5683
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Mooi ding! Wou je perse een amerikaan? Een classic player 60 lijkt me misschien ook een goede optie. Met de gebogen zadels, vintage tuners en natuurlijk de pickups lijkt me het een ideale kandidaat voor jou
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  4. #5684
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Mooi ding! Wou je perse een amerikaan? Een classic player 60 lijkt me misschien ook een goede optie. Met de gebogen zadels, vintage tuners en natuurlijk de pickups lijkt me het een ideale kandidaat voor jou
    Een CP'60 is een goede gitaar voor het geld, maar die kun je toch niet met een CS vergelijken?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5685
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Dimarzio Super Distortion in de brug, zijn ook vintage gevoicede elementen. Oké, een beetje hak- en freeswerk, maar dan heb je tenminste geen krassieknorrie gitaar meer! Zonder gein, mooie gitaar. Alleen een enkelspoeler in de brug heeft mij nog nooit kunnen bekoren.

  6. #5686
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    True, daarom vroeg ik of hij perse een amerikaan wou.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

  7. #5687
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Dimarzio Super Distortion in de brug, zijn ook vintage gevoicede elementen. Oké, een beetje hak- en freeswerk, maar dan heb je tenminste geen krassieknorrie gitaar meer! Zonder gein, mooie gitaar. Alleen een enkelspoeler in de brug heeft mij nog nooit kunnen bekoren.
    Ik ben ook van de HSS. Het maakt zo'n strat zoveel breder inzetbaar. Ik heb een BKP Crawler in de brugpositie. Gesplit klinkt ie als een tele en samen met de middle-single coil heb je een goede F-quack.

    Maar goed, de TS vindt SSS misschien het einde en dan ga je niet hakken.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #5688
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht




    Laatst deze opgehaald, stond al een hele tijd op marktplaats. Was bang dat er iets mis mee zou zijn maar dat bleek niet t geval.
    Mint condition fender customshop custom classic uit 04’
    Speelt heerlijk, alleen weet ik nog niet wat ik van de (modern) pickups vind... wilde eigenlijk een meer vintage voiced strat dus miss ruil ik deze nog wel een keer in.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Fancy shit zeg, congratz.

  9. #5689
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    @ de hss mensen, ik heb al 2 zeer dikke gibons, dus deze strat heb ik dan t liefst gewoon. Sss, john mayer/jimi/srv dingen
    @rest bedankt ! Ben er erg blij mee en dat flamed maple past ook goed bij de aaa top van mn lp traditional haha

    Qua pickups zou ik miss sd antiquities wel overwegen.. maar verder geen idee..
    Weet ook niet of ik hem uberhaupt wil aanpassen, hou hem miss liever origineel. Daarnaast weet ik ook niet of ik aan deze nek kan wennen.

    Ps. Wel grappig om een cs strat(+-4000 eu nieuw) met een classic player(+-600) te vergelijken hehe :P



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door rozh; 27 maart 2018 om 18:31
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  10. #5690
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Dimarzio Super Distortion in de brug, zijn ook vintage gevoicede elementen. Oké, een beetje hak- en freeswerk, maar dan heb je tenminste geen krassieknorrie gitaar meer! Zonder gein, mooie gitaar. Alleen een enkelspoeler in de brug heeft mij nog nooit kunnen bekoren.
    Ik heb zo'n SC sized superdistortion in een strat.
    Ik zal niet zeggen dat ie hetzelfde klinkt als de full sized variant, maar het "schrille" is er wel mee weg.

    @rozh, mooie gitaar hoor!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top