Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 551 van 592 EersteEerste ... 51451501541549550551552553561 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.501 t/m 5.510 van 5912
  1. #5501
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Tuurlijk. Sinds 1975 is alles al een keer gedaan in de popmuziek. Niks mis mee.
    De jongens van Cabaret Voltaire die in de jaren 80 tot die Neue Deutsche welle behoorde dachten daar anders over.

  2. #5502
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    De jongens van Cabaret Voltaire die in de jaren 80 tot die Neue Deutsche welle behoorde dachten daar anders over.
    Ja ok, maar dan noem je ook wel een band zeg....!!

  3. #5503
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Toets zal wel gelakt zijn. Ongelakte esdoorn is in twee weken compleet grijs gespeeld.
    Valt echt reuze mee. Of tegen eigenlijk, in mijn geval. Ik vind een ongelakte esdoorn hals/toets sowieso fijn aanvoelen, maar ook de gebruikte look vind ik persoonlijk wel mooi. Ik heb mijn strat nu een klein jaar, met ongelakte hals en eigenlijk begint er nu pas een beetje viezigheid in te slijten. Nou is het niet m'n enige gitaar waar ik op speel, maar ik speel er nog wel dusdanig veel op dat het mij echt tegen viel qua slijtage... Misschien 's de tuin schoffelen zonder tuingereedschap en daarna gitaar spelen, kijken of dat een natuurlijk uitziend resultaat geeft.

  4. #5504
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ja ok, maar dan noem je ook wel een band zeg....!!
    Mijn muziek is het ook niet al waardeer ik het wel als muzikanten experimenteel bezig zijn.

  5. #5505

    Standaard

    Hij is gelakt denk ik ja. Of denk ik toch..... op die 3 maand heb ik er zeker 2x op gespeeld. Ik denk niet dat het een blijver is.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  6. #5506
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Hanteert Fender een beetje uniforme maten qua hals en pocket? Wil mijn CS hals misschien overzetten naar een AVRI body.

  7. #5507
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Ja, maten zijn uniform bij Fender wat plaatsing van schroeven en pocket size. Maar op dingen als overhang, mensuur en gitaar model zit geen garantie.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #5508

    Standaard

    Hello! Nog een vraagje. In mijn classic 60 player heb ik een tijd geleden een custom shop 69 set gestoken. Heeft iemand ook de ervaring dat de brugpositie heel dunnetjes en schriel klinkt? Zou het kunnen dat dit typisch is voor deze elementen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  9. #5509
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Klopt. De brug pick-up klinkt vooral in crunch en lead sound slap en schel. De nek en middle pick-up vind ik een van de beste strat geluiden zowel clean als crunch die ik ken.

  10. #5510

    Standaard

    Enige opties voor een brugelement dat bij de andere 2 past dan ?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top