Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 549 van 592 EersteEerste ... 49449499539547548549550551559 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.481 t/m 5.490 van 5912
  1. #5481

    Standaard

    Ik heb vanmiddag bij Keymusic Rotterdam een paar American Professionals in handen gehad. Een sunburst die naar mijn idee een body uit drie delen had, wat ik veel vind voor een sunburst gitaar in deze prijsklasse. De hals was een beetje onwennig. De frets zijn hoger dan de medium jumbos, maar voor mij niet te hoog. Jammer van de beperkte kleurkeuze. Er hingen trouwens nog een hoop American Standards.

    Ook een Elite in handen gehad. Toets van licht palissander vrijwel zonder nerf, ik vond hem niet mooi. Pearl dots die nauwelijks te zien zijn. Grappig vind ik dat Fender op de meeste gitaren de stamped saddles als het summum aanprijst, en hier dan de blok saddles op heeft zitten. Voelt wel fijn voor de rechter hand. Wel een zware gitaar, mocht dit exemplaar representatief zijn voor de gehele reeks, dan ben ik een beetje teleurgesteld.

  2. #5482
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Drie delen is niet ongebruikelijk. Er zijn veel vintage Fenders met een driedelig body. Mijn USA American Series telecaster bestaat overigens uit twee delen. Dat wil niet zeggen dat hij per se meer toon of vibe heeft dan een driedelig exemplaar.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #5483
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Door een beperkte kleurkeuze laat ik me niet uit het veld slaan. Heb je gelijk een goede reden om te gaan shoppen voor nieuwe jassen, tassen en leuke schoenen toch...!!

  4. #5484
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik zou die fenders links laten liggen. Zelfs de nieuwe reissues vallen zwaar tegen. Gewoon een custom bouwer kopen. Heb je imo mooiere onderdelen en mooier hout. Moet je er wel de rest van je leven op spelen, verwacht geen dikke bedragen bij verkoop.

  5. #5485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Drie delen is niet ongebruikelijk. Er zijn veel vintage Fenders met een driedelig body. Mijn USA American Series telecaster bestaat overigens uit twee delen. Dat wil niet zeggen dat hij per se meer toon of vibe heeft dan een driedelig exemplaar.
    Daar ben ik me van bewust. Het is puur een optische kwestie, bij een sunburst (waarvoor je iets meer betaald, omdat ze het hout moeten selecteren) had ik daarom twee delen verwacht.

    En het is mij inderdaad ook opgevallen dat Fender met de US modellen nu in een prijsrange is belandt waar je ook met maatwerk van een Nederlandse gitaarbouwer zit. Daar zit ik dus ook serieus aan te denken, want wat ik eigenlijk wil heeft Fender niet, in ieder geval niet in de kleur die ik wil.

  6. #5486
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Toets zal wel gelakt zijn. Ongelakte esdoorn is in twee weken compleet grijs gespeeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  7. #5487
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  8. #5488
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Lachuh!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #5489

    Standaard

    Srv draait zich om in het graf!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  10. #5490
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Srv draait zich om in het graf!
    Boeien! K*tgitarist...

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top