Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 529 van 592 EersteEerste ... 29429479519527528529530531539579 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.281 t/m 5.290 van 5912
  1. #5281

    Standaard

    Ik ben vandaag jarig, en wie jarig is trakteert. Dus heb mijn classic player 60 strat eens getrakteerd op een nieuwe slagplaat
    Is een dark tortoise van Boston, want een originele Fender tortoise slagplaat kost dus gewoon dik 60 euro... Deze was maar 12,50 en ziet er prima uit vind ik. Het extra donkere kleurt wel mooi bij Sonic Blue en de gitaar lijkt nu veel blauwer dan met de mint green plaat erop.

    Voor:


    Na:


    Nog eentje om het af te leren


    Moest wel een beetje werken om het ding passend te krijgen, de gaten voor de pots waren te klein en de neckpocket niet diep genoeg, maar het is gelukt. Ik ben er blij mee

  2. #5282
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Ik ben vandaag jarig, en wie jarig is trakteert. Dus heb mijn classic player 60 strat eens getrakteerd op een nieuwe slagplaat
    Is een dark tortoise van Boston, want een originele Fender tortoise slagplaat kost dus gewoon dik 60 euro... Deze was maar 12,50 en ziet er prima uit vind ik. Het extra donkere kleurt wel mooi bij Sonic Blue en de gitaar lijkt nu veel blauwer dan met de mint green plaat erop.

    Voor:


    Na:


    Nog eentje om het af te leren


    Moest wel een beetje werken om het ding passend te krijgen, de gaten voor de pots waren te klein en de neckpocket niet diep genoeg, maar het is gelukt. Ik ben er blij mee
    Mooi hoor! Al was de oude ook geen lelijk eendje!

  3. #5283
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Meestal vind ik tortoise ronduit lelijk maar als ie zo donker is als deze vind ik 'm toch wel mooi. Kan ook aan de foto liggen
    Gooi de originele plaat nog maar even niet weg

  4. #5284
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    ik vind de originele eigenlijk mooier.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5285
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    ik vind de originele eigenlijk mooier.
    Ik ben het met je eens.

  6. #5286
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Dat tortoise is wel een dingetje. Origineel gebruikte Fender daar celluloid voor, als je dat gaat A/B'n met de huidige plastic tortoise dan ziet dat er ineens cheap ass uit. Ik heb gezocht naar fabrikanten die dat oude tortoise nog maken en heb er eentje gevonden maar best prijzig ondertussen. Die groene pickguards zijn ook lastig, tis het allemaal net niet, te homogeen of te extreem.
    Dat is het nadeel als je er in gaat duiken, d'r is geen weg meer terug naar het goedkope spul dus dat moet je ook niet doen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #5287
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat tortoise is wel een dingetje. Origineel gebruikte Fender daar celluloid voor, als je dat gaat A/B'n met de huidige plastic tortoise dan ziet dat er ineens cheap ass uit. Ik heb gezocht naar fabrikanten die dat oude tortoise nog maken en heb er eentje gevonden maar best prijzig ondertussen. Die groene pickguards zijn ook lastig, tis het allemaal net niet, te homogeen of te extreem.
    Dat is het nadeel als je er in gaat duiken, d'r is geen weg meer terug naar het goedkope spul dus dat moet je ook niet doen.
    Op mijn Peer strat zit een tortoise plaat en je vond die mooi.......!! of zo...



    Hij was goedkoop...... toen al.

  8. #5288
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dat tortoise is wel een dingetje. Origineel gebruikte Fender daar celluloid voor, als je dat gaat A/B'n met de huidige plastic tortoise dan ziet dat er ineens cheap ass uit. Ik heb gezocht naar fabrikanten die dat oude tortoise nog maken en heb er eentje gevonden maar best prijzig ondertussen. Die groene pickguards zijn ook lastig, tis het allemaal net niet, te homogeen of te extreem.
    Dat is het nadeel als je er in gaat duiken, d'r is geen weg meer terug naar het goedkope spul dus dat moet je ook niet doen.
    Ik heb geen flauw idee wat ik op m'n Peer Strat voor turtoise plaat heb. Ik kan me ook echt niet meer herinneren waar ik 'm gekocht heb. Zal wel goedkoop zijn geweest....

  9. #5289
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Celluloid wordt bij mijn weten enkel in Europa nog in Italie geproduceerd, voor mode accessoires e.d. Greven heeft zijn eigen recept voor tortoise en noemt dat Tor Tis maar is bedoeld voor akoestisch gitaren.
    Ik zocht een celluloid tortoise voor mijn sherwood green Jaguar maar ik laat de standaar mint green er maar opzitten, teveel gedoe.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #5290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    ik vind de originele eigenlijk mooier.
    Yep! Eraf met dat zwarte onding!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top