Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 504 van 592 EersteEerste ... 4404454494502503504505506514554 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.031 t/m 5.040 van 5912
  1. #5031
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Onzin. Als ie inderdaad als nieuw is (bewijsbaar met een aankoopfactuur van max. 2 maand bijvoorbeeld) en onbeschadigd (reden van verkoop kan ook interessant zijn), kun je hem gewoon als een nieuwe beschouwen. Het enige is dat je geen garantie hebt van een winkel, maar daar is ie dan ook €500 goedkoper voor. Een standaard regel van tweederde van de nieuwprijs gaat lang niet altijd op, zowel in positieve als negatieve zin. Sommige zaken zijn heel waardevast, en andere dingen zijn die tweederde direct na aankoop al niet meer waard.
    Daar sluit ik me helemaal bij aan.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #5032
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.221

    Standaard

    Hmmmm dit vind ik ook wel te pruimen....
    http://www.rjvguitars.com/product/17...tom-shop-specs

  3. #5033
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Hmmmm dit vind ik ook wel te pruimen....
    http://www.rjvguitars.com/product/17...tom-shop-specs
    Als de specs van de EJ je aanspreken, is dit een een goede koop. Bijna CS-kwaliteit voor een zachte prijs.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #5034
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Als de specs van de EJ je aanspreken, is dit een een goede koop. Bijna CS-kwaliteit voor een zachte prijs.
    Ik hou van vintage specs, moderne radius en relic. Dus ja, dit zou een goede match kunnen zijn. Weet iemand of er nog wat te pingelen valt daar in Apeldoorn ;-)

  5. #5035
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik hou van vintage specs, moderne radius en relic. Dus ja, dit zou een goede match kunnen zijn. Weet iemand of er nog wat te pingelen valt daar in Apeldoorn ;-)
    Ik zou gewoon eens bellen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #5036
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Er komt trouwens geen eind aan de signature-reeks van Fender.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #5037
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Er komt trouwens geen eind aan de signature-reeks van Fender.

    had er al iets van voorbij zien komen op de FB van Bax maar die headstock is voor mij al een dealbreaker.

  8. #5038
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Tsja, het mag geen wonder heten hé, eerst de Bono Sig Gretsch Electromatic, Adam Clayton Jazz Bass, nu de Edge Strat...

    Zelfbediening noem ik dat.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  9. #5039
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik denk dat bij de Edge-sig de toets niet in hoogglans gelakt is (althans, zo lijkt het op het filmpje toch), misschien ook een plattere radius en andere frets dan een reguliere '70.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #5040
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Als de specs van de EJ je aanspreken, is dit een een goede koop. Bijna CS-kwaliteit voor een zachte prijs.
    Ja ligt ook een beetje hoe je rekent. Nieuw kost dat ding zo'n € 2500,-. Bij Tonika staat er zelfs één voor € 1890,-. 2/3 van de nieuwprijs, wat ik de max vind voor een gebruikte gitaar, is nog geen € 1700,-. En deze is door die relic-job natuurlijk niet meer origineel te noemen.
    Als ze zo'n EJ Strat fabriek-af met deze relic job hadden geleverd had de nieuwprijs waarschijnlijk een stuk hoger gelegen. Maarja, als.....

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top