Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 483 van 592 EersteEerste ... 383433473481482483484485493533583 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.821 t/m 4.830 van 5912
  1. #4821
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Was het geen idee om de brugpup te reversen? Ik heb altijd het idee gehad dat het een groot probleem van de strat zou oplossen.
    tiens, Fred Dons stelde ook al zoiets voor. Zelf ben ik me niet bewust van enig probleem met de positie van strat brugpup. What's the word?

  2. #4822
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    Geslaagd model Barno.
    Zag 'm al staan op je groepsfoto, oogt lekker.
    Heeft wat MM Albert Lee invloed voor mijn gevoel ook.

    Ennuhh... helaas maar waar, enige grote probleem met strats is dat het geen telecasters of mustangs zijn. Vleesch noch Visch, en dan zo een vegetarisch alternatief van Vivera ofzo, dat 't ook gewoon niet doet.

  3. #4823
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Daarom speelt zowat geen enkele bekende gitarist een strat, maar een mustang. duh
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4824
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    Precies.

    Wanneer je negen van de tien mensen vraagt wat ze lekker eten vinden zeggen ze: "Mc. Donalds."
    Moet wel een berengoed restaurant zijn.

  5. #4825
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    bwa tele, strat ... ik hou van alle muziekjes. Een Strat kan wel degelijk dingen die een tele niet kan (en uiteraard vice versa). Als ik denk aan kapoentjes zoals ronnie earl, jimmie vaughan, duke robillard, kid ramoz, anson funderburgh, buddy guy enz... die hebben echt wel een heel specifieke stratklank waar ik wel van hou. de klassiekers zoals hendrix, clapton, gilmour zijn minder mijn ding

    Tx Tupelo, en ja, niet bewust maar ik vind de stratversie van MM idd ook wel mooi.

  6. #4826
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Hele schone burst, vind ik dat.
    Is er nog wat bijgeschaafd aan het model? Ik heb het gevoel dat er iets anders aan is t.o.v. de eerste.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  7. #4827
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Hele schone burst, vind ik dat.
    Is er nog wat bijgeschaafd aan het model? Ik heb het gevoel dat er iets anders aan is t.o.v. de eerste.
    Thx K,
    de armrest en bellycut zijn wat dieper gemaakt, maar voor de rest is het de burst die verantwoordelijk voor die andere look. Je ziet nu minder dat de radius aan de bodyrand vrij groot is. Die zou ik iets kleiner maken bij een volgende, maar bij een zwarte burst is dat niet echt goed zichtbaar.
    De burst is goed gelukt, alleen was het de bedoeling dat het middenstuk lichter zou zijn (meer geel). Irl is ie trouwens lichter dan op GSM foto's. Weet nu hoe ik dat volgende keer moet aanpakken. die stainkleuren veranderen fel als je blank gaat lakken.

  8. #4828
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2012
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    326

    Standaard

    Binnenkort verwacht:






  9. #4829
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Lekker halsje! Wat voor tokai strat is het? Gaan er andere elementen in?

  10. #4830
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2012
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    326

    Standaard

    ST100. De E pu's die er origineel inzitten zouden Dimarzio's moeten zijn, deze ga ik heel waarschijnlijk niet te snel vervangen.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top