Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 201 van 592 EersteEerste ... 101151191199200201202203211251301 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.001 t/m 2.010 van 5912
  1. #2001
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Blueprint
    Ja hij is nog steeds exact het zelfde! Ik zou er qua uiterlijk niks aan willen veranderen. Daarom vond ik die strat vanaf het begin af aan al zo mooi!

    Ik ben wel een beetje aan het twijfelen over andere pickups. Maar volgens mij is de body van Basswood toch? Ik heb dan geen idee hoe hij dan gaat klinken (met bijvoorbeeld een setje Fender Custom Shop elementen).

    De sound is nu ook wel lekker, daar niet van, maar het is het soms nét niet. Het hals-element is soms net wat te "vol" of "modderig" vind ik. En het brugelement, dat zei je toen tenminste , was "waardeloos".. Eerst vond ik dat nog wel meevallen, maar ik begin steeds meer te begrijpen wat je daar mee bedoeld .

    Dus óf een nieuw setje pup's, of heel héél HEEL misschien tzt. toch een andere strat
    Ik denk idd dat een ander setje (fellere) elementen een heel stuk kunnen helpen. Misschien een setje overwound pickups er in, en een lekker vet exemplaar in de brugpositie. Dat wollige was ook idd de reden waarom ik hem toen heb verkocht, en ik had geen zin om te experimenteren met elementen. Maar ik weet haast zeker dat je met de juiste elementen een heel fijn gitaartje hebt. Hij speelt immers als een zonnetje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #2002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Kijk eens in het linkje dat ik poste, misschien helpt het je toch nog.
    Ja ik heb het al doorgelezen. Moet zeggen dat ik er eigenlijk niet héél enthousiast van word . Weet ook niet of dit dé oplossing is, maar van de andere kant, het kost geen drol dus zou het altijd nog kunnen proberen.

    @KW: hij speelt zeker fijn! Ik heb nog maar weinig strats gehad die zo lekker aan voelden als deze. Mede door de ietwat dikkere nek dan "normaal".. Ben er qua bespeelbaarheid nog zeker erg over te spreken!
    Zoekt (Blues)Muzikanten! PM!

  3. #2003
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Blueprint
    @KW: hij speelt zeker fijn! Ik heb nog maar weinig strats gehad die zo lekker aan voelden als deze. Mede door de ietwat dikkere nek dan "normaal".. Ben er qua bespeelbaarheid nog zeker erg over te spreken!
    In dat geval zou ik gewoon eens gaan kijken voor een setje andere pu's! Zonde om hem dan weg te doen!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #2004

    Standaard

    ik had een mooi fototje geprobeerd te maken van me stratje


  5. #2005
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    nou das best aardig gelukt

  6. #2006
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Ja, volgens mij staat er wel een Strat op de foto...

    Maar mooi ding!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  7. #2007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    In dat geval zou ik gewoon eens gaan kijken voor een setje andere pu's! Zonde om hem dan weg te doen!
    Ja precies, ik weet alleen niet wat de invloed van het hout van de body gaat zijn op bijvoorbeeld een setje Fender Custom Shop elementen (ik zit zelf te denken in de richting van een setje Texas Specials).
    Zoekt (Blues)Muzikanten! PM!

  8. #2008
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Vandaag een optreden gedaan met twee bands en (uiteraard) versterkers gedeeld. De gitarist van de andere band speelde over mijn Mesa Blue Angel met zijn butterscotsch USA strat met lace sensors. Prachtig geluidje en uiteraard heb ik er ook even op gespeeld.

    Ik ben normaal niet echt van de strats, maar ik worstel toch met een lichte GAS aanval momenteel...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  9. #2009
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Tja, als een Strat met Lace Sensors is niet mis. En die Blue Angel lijkt me ook wel wat...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  10. #2010

    Standaard

    Mn eerste zelfschroef stratje...




 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top